طالع بینی مرد متولد آبان (عقرب)

نام نمادعقرب (scorpio)
شماره شانس۳,۹,۴
رنگ شانسزرد، قرمز، نارنجی
روز شانسسه‌شنبه و پنج‌شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاسرطان(تیر) و حوت(اسفند)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و اسد(مرداد) و دلو(بهمن)

شخصیت کلی متولدین آبان (با نماد عقرب)

عقرب‌ها شخصیتی بسیار جذاب و مغناطیسی دارند. نماد آنها “عقرب” است، می‌توانند جدلی و در عین حال شیک باشند، اما این تنها به این دلیل است که آنها هر مخالفتی را تغییری سالم می‌بینند. برج عقرب بیش از هر برج دیگری در طالع‌بینی نادرست تفسیر شده است. حتی زمانی که عقرب‌ها خوددار و آرام به نظر می‌رسند، شدت عظیمی از انرژی عاطفی در زیر ظاهر آرامش‌بخش آنها وجود دارد. آنها مانند آتشفشانی هستند که ممکن است در هر لحظه به فوران بپردازند. بخشی از جنبه‌های منفی طبیعت عقرب، گرایش به دور انداختن دوستان پس از بی‌فایده شدن آنها است. حتی اگر همه چیز به نفع آنها باشد، باز هم راضی نیستند. احتمالاً آنها از بدن خود به خوبی مراقبت می‌کنند یا حداقل درباره‌ی انجام آن صحبت می‌کنند.

عقرب‌ها همیشه روابط پیچیده‌ای دارند؛ حتی بدون دلیل واضحی ممکن است بد اخلاق شوند. عقرب‌ها حس شوخ طبعی شگفت‌انگیزی دارند و رک و قاطع هستند و به نظر می‌رسد که در کاری که انجام می‌دهند، متخصص باشند. انتقاد از خود، تمرکز شدید و نیرویی محبت‌آمیز، منجر به موفقیت کامل یا شکست مطلق می‌شود. متولدین آبان باید برای زندگی‌ای مبتنی بر عمل نه واکنش، تلاش کند. عقرب جرئت دارد ساده و ساده‌لوح باشد و این اولین قدم به سمت دانایی و پیروزی است. آن‌ها در عشق پرشور هستند و می‌توانند با همان شدت نفرت ورزند. نظر دیگران برایشان چندان مهم نیست، زیرا آن‌ها می‌دانند که چه هستند. شخصیت قوی‌شان باعث می‌شود وقتی از کنار مردم عبور می‌کنند، مورد توجه قرار گیرند. آن‌ها باید به اعماق احساسات خود بپردازند و یاد بگیرند چگونه از آن‌ها به عنوان وسیله‌ای برای خودشناسی و کمک به دیگران استفاده کنند.

خصوصیات مرد متولد آبان

متولدین برج عقرب بین ۲۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر به دنیا می‌آیند. آن‌ها نشانه‌های آبی ثابت هستند. به خاطر قدرت و گرایششان به خشونت، شخصیت برج عقرب اغلب نادرست فهمیده می‌شود. عقرب‌ها بسیار احساسی هستند و به محبت نیاز دارند. آن‌ها حضوری قوی و شخصیتی چالش‌برانگیز دارند و آنچه که آن‌ها را یکی از جالب‌ترین افراد می‌کند، عشق به رمز و راز است.

عقرب یک پارادوکس است. نشانه او به عنوان نشانه‌ای ثابت شناخته شده است، نشان دهنده وفاداری، تعهد، و پایبندی به روش‌های خود، اما او همچنین نشانه‌ای آبی است، به این معنا که ذاتاً روان و پر از شور و هیجان است. او تحت سیطره پلوتون، سیاره تغییر و دگرگونی و مریخ، سیاره آتشین اقدام و انرژی است که در نهایت به شکل یک شخصیت رازآلود، یک آتشفشان مخفی از قدرت درست زیر افق، ظاهر می‌شود. نشانه او یکی از خصوصی‌ترین‌ها است و او مردی است که همه چیز یا هیچ چیز را می‌پسندد، بنابراین اگر او گاردش را پایین بیاورد، می‌توانید مطمئن باشید که کاملا هیجان زده شده‌ است!

زیر لایه‌های سخت ظاهری، نشانه‌های مهذبانی او همچنان بسیارند، صرف نظر از اینکه سنگ بیرونی چقدر سرد به نظر برسد. او عمق روانشناختی و عاطفی شگفت‌انگیزی دارد و بسیار زیرک است. هیچ موضوعی برای او خیلی تابو نیست که کاویده نشود. آشنایی با یک مرد متولد برج عقرب، خود تجربه‌ای منحصر به فرد است، اما او با تشدید کردن هر آنچه که با هم انجام می‌دهید، یک گام فراتر می‌رود. هرگز فقط یک بوسه یا آغوش ساده نیست، بلکه با او، آغوشی است پر از ماجراهایی که به راحتی به خاطره‌های خوش جوانی تبدیل می‌شوند. شما فقط قرارهای معمولی با او نخواهید داشت.

هر وبلاگی که می‌خوانید، درباره اینکه مردان متولد برج عقرب چقدر اسرارآمیز هستند صحبت می کند. این موضوع نیز صحیح است و حتی به زنان این ماه نیز اشاره دارد. آبانی ها شاید مرموزترین نشانه‌های زودیاک، باشند. دلیل این امر این است که آن‌ها بسیار محتاط هستند. به این نکته باید نگاه معروف آن ها هم را اضافه کرد که تقریباً هر کسی را در برابر آن احساس برهنگی می‌کند.

گرچه مرد متولد برج عقرب می‌تواند مانند کتابی باز برای اکثر مردم به نظر برسد، اما او فردی است که هرگز نمی‌توانید به طور کامل بخوانیدش. او به قدری عمیق است که ممکن است تمام عمر به فهمیدن او بپردازید. گاهی اوقات به او لقب جیمز باند زودیاک هم داده می‌شود. این به خاطر هاله‌ای اسرارآمیز و خوش‌بینانه‌ای است که پیرامون خود ساطع می‌کند، که جنس مخالف را به سمت خود جذب می‌کند.

او همچنین بسیار به وفاداری پایبند است. او نگران است و به راحتی دیگران را درون خود راه نمی‌دهد زیرا از کسی که ممکن است افکار دیوانه‌وار در ذهنش که دائما شناور است یا کسی که او را قضاوت کند، می‌ترسد. پس از چند قرار اولیه، او شما را مورد “آزمایش‌های” مختلف قرار می‌دهد و خواه شما بدانید یا نه، به صورت ذهنی شما را محک می‌زند! اگر از این آزمون ها موفق بیرون آیید، درون قلب او هستید. او خود را به کسی اختصاص می‌دهد اگر و تنها اگر، او شما را کاملاً واقعی بشناسد، و امیدوار است که شما او را به خاطر آنچه واقعاً هست بپذیرید. تحت حکمرانی مریخ، که به نام خدای جنگ نامیده شده است، او اگر نیاز باشد برای محافظت از عزیزانش با تمام آنچه که دارد، مبارزه می‌کند. یافتن کسی به اندازه یک مرد عاشق متولد آبان که وقف شده، سرسخت، پرشور و وفادار باشد نادر است!

طالع بینی مرد متولد آبان

شخصیت و سبک زندگی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان فردی صاف و ساده و جذاب است. اعتماد به نفس و خودآگاهی از ویژگی‌های بارز مردان متولد این برج می‌باشد. این فرد خودش را خوب می‌شناسد و وقتی شما هم وقت بگذارید تا او را درک کنید، از این بابت خوشحال خواهد شد. او بی‌نهایت کنجکاو است و می‌خواهد درباره هر کس و هر چیزی یاد بگیرد، اما معمولاً ترجیح می‌دهد که خودش به تنهایی این کشفیات را انجام دهد. حس شهودی تیز او به او اجازه می‌دهد تا حقیقت ساده امور را کشف کند. او استاد پرسیدن سوالات دقیق و جستجوگرانه است. با این حال، او هرگز پاسخ‌های دیگران را به صورت کامل نمی‌پذیرد و فقط به نتیجه‌گیری‌های خود اعتماد می‌کند.

مرد متولد آبان تسلط شدیدی بر سرنوشت خود دارد. او بر هر شرایطی که در آن قرار می‌گیرد قدرت دارد و زندگی را بر اساس شرایط خودش می‌گذراند. مرد عقرب زیبایی کشنده‌ای دارد، او مستقل، بی‌باک و خوش‌بین است. سد راه او نشوید و هیچ شرطی بر علیه او نبندید. مرد عقرب، قهرمان خودساخته، به ندرت درد باخت را می‌شناسد. لجبازی و قابلیت انعطاف او، که مصمم است به خواسته‌اش برسد، او را وادار به ادامه تلاش می‌کند. او همیشه سخت کار می‌کند و از ثمره تلاش‌هایش لذت می‌برد.

مرد متولد آبان مانند نماد تولدش عقرب، زندگی‌اش را زیر سنگ نمی‌گذراند، اما گاهی اوقات پنهان و بسیار پیچیده است، بطوری که نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله با نشان دادن دوستی، اسرار عمیقش را فاش سازد. در واقع، قبل از اینکه او دوستانه رفتار کند، شما بایستی وفاداری خود را به او ثابت کنید. تلاش برای نزدیک شدن بیش از حد سریع به او، باعث برانگیختن شک و تردید زیاد و کمی هشدار از سوی او می‌شود که به لانه‌اش بازگردد. مرد متولد برج عقرب را نمی‌توان رام کرد. او حیوانی نیست که بخواهیم نوازش یا تر و تمیزش کنیم.

مردان متولد آبان که تحت حکمرانی مریخ، خدای جنگ، و پلوتون، خدای دنیای زیرزمینی هستند، شدید، پرشور و پر از خواسته هستند. آن‌ها می‌توانند کج‌خلق و کینه‌جو باشند، با خلقی آتشین و خاطره‌ای طولانی از هر بی‌عدالتی که علیه آن‌ها روا داشته شده، خیالی یا واقعی. با این حال ترسیدید؟ خوب، وقتی با مردی از برج عقرب آشنا شوید، خوشحال خواهید شد که وقت گذاشته‌اید. او به شیوه خودش دلنشین است. مردی که از ظواهر عبور می‌کند و به روح شما می‌رسد. او آسیب‌پذیرتر از آن چیزی است که فرض می‌شود، و باهوش‌تر از هر مرد دیگری که ملاقات می‌کنید.

همه عقرب‌ها، حتی اگر امروز در جنگی شکست بخورند، یک برنامه و رویکرد بلندمدت نسبت به زندگی در چنته دارد و آرامش او به این معنی نیست که تسلیم شده است. شاید فقط دارد وقت‌کشی می‌کند و منتظر فرصت فرداست. مرد آبان، اگر قاطع نباشد، هیچ است.

مرد آبان در عشق و روابط

مردان متولد آبان ویژگی‌هایی دارند که وقتی کسی عاشق این مرد جذاب می‌شوند به سطح آب می‌زند. تنها بهترین‌ها برای مردان برج عقرب که عاشق هستند، کافی است. بهترین غذا، بهترین شراب، بهترین همه چیزها. این مرد هیچ چیز را ساده نمی‌گیرد.

در حالی که مرد برج عقرب می‌تواند بی‌احساس به نظر برسد، همه چیز برای نمایش است. زیر ظاهر آرام و خنک او، جریان الکتریکی از احساسات متلاطم وجود دارد. او، مانند تمامی نشانه‌های آب، به شدت با احساسات خود و دیگران هماهنگ است و عمیقاً عشق را احساس می‌کند. با این حال، همه این‌ها برای دنیای بیرونی به نمایش گذاشته نمی‌شود، زیرا مردان برج عقرب نمی‌خواهند کنترل احساسات خود را از دست بدهند، حداقل به صورت ظاهری.

مانند هر چیز دیگری در دنیای او که سیاه و سفید است، اعتماد هم همینطور است. او یا به طور بی قید و شرط قابل اعتماد و متکی است، یا کاملاً بی تفاوت و به شدت دور است و بدون توجه به احساسات دیگران تصمیم‌هایی می‌گیرد. او همچنان نیاز دارد که نظر خود را بیان کند و به طور کلی حقیقت را خواهد گفت. ما همچنین می‌توانیم ادعا کنیم که بزرگترین لذت او در ارائه بینش‌هایش از حقایق سختی است که کسی نمی‌خواهد با آن‌ها روبرو شود. اگرچه، اگر به اندازه کافی عصبانی شود، چه از همسرش، مادرش یا از تمام دنیا، ممکن است او مرد ساکتی باشد که می‌توانید تمام روز را به او نگاه کنید، و باز هم نتوانید افکار یا نیات او را بدانید.

عشق برای مرد متولد برج عقرب، یک عامل تغییر دهنده است که تمام زندگی و دیدگاه او را تغییر می‌دهد، هم قوی و هم پرشور است. او یک عاشق با محبت و وفادار است، اگرچه کمی مالکیت طلب است. این مالکیت طلبی ساده‌ترین راهی است که متولد برج عقرب علاقه خود را بروز می‌دهد. زیر پوسته بی‌تفاوتی او، عقرب حساس و مراقب است، اما او فقط دفاع خود را پایین می‌آورد و این جنبه از شخصیت خود را به شریک مناسب نشان می‌دهد. معمولاً متولدین برج عقرب با متولدین برج‌های حوت (اسفند) و سرطان (تیر) بیشترین سازگاری را دارند.

اگر مرد متولد برج عقرب عشقی نسبت به شما احساس نکند، هرگز نمی‌گوید که اینچنین احساس می‌کند. احساسات واقعی به اوج شور و صداقت عقرب تعلق دارند و وقتی نوبت به عشق می‌رسد، او باید همه چیز را حس کند. در میانه‌ی یک رابطه عاشقانه پرشور، او خود را غرق در آن می‌کند و از هر ثانیه‌اش لذت می‌برد.

وقتی مرد متولد برج عقرب عاشق می‌شود بسیار وابسته می‌شود و ممکن است همیشه خیلی نزدیک به دوست‌دخترش باشد. او هرگز با کمتر از چیزی که احساس می‌کند برایش درست است، کنار نمی‌آید. وقتی احساساتش شکل گرفت، بسیار قوی و تغییر آن‌ها دشوار است، و اگر همسرش قلب او را بشکند، خطر بیشتری دارد که عشقش به نفرت تبدیل شود تا اینکه کمرنگ یا ناپدید شود. در رویکرد خود، او سرسخت است و همیشه جنبه حساس احساساتش را نادیده می‌گیرد، گویی از او خواسته شده است که آسیب‌پذیر بودنش را مخفی کند. مرد متولد برج عقرب قادر به داشتن همدردی عاطفی و دلسوزی با احساسات واقعا عمیق است.

مرد متولد آبان اغلب به افراطی بودن، مالکیت‌طلبی و انتقام‌جویی شناخته می‌شود، اما حقیقت این است که او می‌تواند قابل اعتماد، مهربان، دلسوز و در رختخواب شگفت‌انگیز باشد. به منظور جلوگیری از آسیب دیدن، این مرد باید با عمق عاطفی غیرمعمولی خود کنار بیاید که به شدت آسیب‌پذیری او و نیازش به دل‌دادگی کمک می‌کند. تنها دلیل انتقام‌جویی او، توانایی نداشتن در بخشیدن زخم‌هایش است. گویی چیزی بیش از حد بزرگ برای مدیریت کردن باشد، او ممکن است بلایای زندگی را پیش‌بینی کند، زیرا او وسواسی است و زندگی را مجموعه‌ای از مرگ‌های کوچک می‌بیند، ناتوان از زیستن تا زمانی که واقعا زندگی کرده باشد.

 مرد آبان در عشق و روابط

شغل و کار مرد متولد آبان

برج عقرب نشانه آب ثابت در زودیاک است. متولدین برج عقرب، از طریق آب‌های تاریک و عمیق عاطفی، به آرامی راه خود را طی می‌کنند. متولدین عقرب از سوی تاریک زندگی ترسی ندارند و کنجکاو و تحقیق‌گر هستند، و انتخاب‌های شغلی آن‌ها گاهی آن‌ها را به مشاغلی می‌کشاند که درگیر بیماری، سوءاستفاده یا مرگ است. یا هر شغلی که نیازمند درک عمیق از فرایندهایی است که در زیر سطح کار می‌کنند.

آبانی ها باهوش، سخت‌کوش، با اراده‌، خلاق و تحت تأثیر شور و اشتیاق هستند. آن‌ها در مشاغل سطحی یا عادی، عملکرد خوبی ندارند. یک آبانی به شغلی نیاز دارد که پیچیده، تحت فشار و نیازمند توانایی‌های فئق العاده آن ها باشد. مشاغلی که برای کسی یا چیزی تحول‌آفرین نباشند، برای آبانی ها در نظر گرفته نشده‌اند. در محیط کار، شخصیت عقرب اجازه نمی‌دهد چیزی جلودارش شود. او در محیط کاری که رقابت وجود داشته باشد شکوفا می‌شود و براساس ارزش‌های خودش و به خاطر تمایل به برتری جویی، فراتر از انتظارات عمل می‌کند. با این حال، آبانی ها زیرک هستند و اگر طرح اصلی آن‌ها با مانعی روبرو شود، کوتاه نمی‌آیند.

مرد آبانی در هر مسیر شغلی که تصمیم به دنبال کردن آن بگیرد، موفق خواهد بود. این مرد اخلاق کاری قوی‌ای دارد که او را به کارمندی مطلوب و محبوب نزد رئیسان و همکارانش تبدیل کرده است. مرد آبانی در زمینه‌های روزنامه‌نگاری، روانشناسی، علوم اعصاب، مطالعات علمی و جرم‌شناسی عملکرد خوبی خواهد داشت.

متولدین آبان لجباز، جسور، شجاع، سخت‌کوش، رقابت‌جو، خلاق، دور از دسترس و صریح هستند. آن‌ها همیشه زندگی‌شان را در آستانه یکی از دو حد افراطی می‌گذرانند. به شریکی مستقل، بلندپرواز، همدرد، وفادار و با درک‌ بالا نیاز دارند. نشان‌های آبی، ماهی (اسفند) و سرطان (تیر) و نشان‌های خاکی، برج جدی (دی) و سنبله (سهریور)، با مرد آبان بیشترین سازگاری را دارند.

نشان‌های آبی، سرطان، ماهی و دیگر عقری ها می‌توانند حس آرامش و خانه را به یک آبانی القا کنند. این سه نشان از نیروی عنصری یکسانی بهره‌مند هستند، نیرویی که عمیق، احساسی و درون‌نگر است. اگر دو نشان آبی در یک رابطه باشند، در سطح احساسی یکدیگر را درک می‌کنند و به راحتی با یکدیگر سازگار هستند.

نشان‌های خورشیدی نقطه خوبی برای شروع هستند، اما طالع‌بینی روابط پیچیده است و شما ممکن است نیاز داشته باشید تا موقعیت سایر سیارات در تاریخ، زمان و مکان تولد او را اندازه‌گیری کنید و سپس نمودار تولد او را با خودتان مقایسه کنید تا ببینید آیا واقعاً با یک مرد آبانی سازگار هستید یا نه.

نقاط قوت و ضعف مرد متولد آبان

براساس شرایط، عقرب، همچون نماد خود ممکن است هم خوب باشد و هم بد. این فرد احتمالاً تمایل به رفتارهای آنی را دارد و بعداً بیشترین احتمال پشیمانی را خواهد داشت. عقری ها همچنان باید تلاش آگاهانه‌ای انجام دهند تا به دور و بر خود نگاه کنند و افکار و نیازهای دیگران را ببینند، چرا که این کار برایشان به طور طبیعی اتفاق نمی‌افتد. اگر شما از دسته خانم های حساس‌ها هستید، پس می‌توانید با اطمینان بگویید که گاهی اوقات با مرد عقرب، احساساتتان آسیب خواهد دید، هرچند که احتمالاً عمدی نخواهد بود.

نقاط قوت: پرشور، رازآلود، مصمم، وفادار، گرم و دوستانه، خنده‌دار

عقرب‌ها به عنوان افرادی سخت‌گیر و تیزهوش شناخته می‌شوند، اما آن‌ها همچنین ویژگی‌های خوبی دارند که معمولاً آن‌ها را به دوستانی عالی و افرادی کارآمد تبدیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شناخته شده عقرب‌ها مصمم بودن آن‌هاست. وقتی یک عقرب چیزی را می‌خواهد، به دنبال آن می‌رود و عقب‌نشینی نمی‌کند. هنگامی که چشم‌اندازی را تعیین می‌کنند، هیچ چیز نمی‌تواند مانع یک عقرب شود و زمانی که به دنبال هدفی می‌روند، تمرکزی بی‌مانند دارند.

هیچ کس بهتر از یک فرد متولد برج عقرب نیست که در زمان مشکلات در کنار شما باشد. او بدون فکر ، به سمت خطر می‌دود و همیشه اولین کسی است که کمکش را برای انجام کارهای چالش برانگیز پیشنهاد می‌دهد. شخصیت عقرب، به ویژه وقتی نوبت به کمک به خانواده و دوستان می‌رسد، اینگونه است که او اولین کسی است که به سمت مشکل و درگیری رفته. اگر یک عقرب به کسی یا چیزی اختصاص یافته باشد، با آن پایدار می‌ماند. بدست آوردن اعتماد او سخت است، اما وقتی به کسی اعتماد کند، تمام وجود خود را به آن شخص اختصاص می‌دهد

متولدین آبان صریح هستند. آنها همیشه حقیقت را می‌گویند، هر چه باشد، و از دروغگویی دیگران بیزارند. افرادی که دزدی و تقلب می‌کنند را هم تحمل نمی‌کنند، زیرا آنها به اندازه‌ای که با دیگران صادق هستند، با خودشان هم صادق‌اند. عقرب‌ها جاه طلب هستند. آنها برای رسیدن به اهداف‌شان تک‌پرچمند هستند و آن اهداف را بلند قرار می‌دهند. عقرب‌ها در زندگی خود محدودیت‌ها را نمی‌بینند یا قرار نمی‌دهند، و اجازه نمی‌دهند که کسی به آنها بگوید چیزی که می‌خواهند امکان‌پذیر نیست.

ضعف‌ها: انتقام‌جو، کنترل‌گر، حسود، لجباز، موقعیت‌طلب، بینش‌دار، اسراف‌کار، مودی.

افراد متولد برج عقرب نقاط ضعف، ایرادات و جنبه‌های تاریک خود را فاش نمی‌کنند و رازداری را یکی از ویژگی‌های مثبت خود می‌دانند. عقرب‌ها همه چیز را عمیقاً حس می‌کنند، مانند حسادت. از آنجا که آن‌ها باور دارند هوش و آرزوهایشان حق آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان را تضمین می‌کند، سریعاً حسادت می‌ورزند. آن‌ها در مقایسه موفقیت‌های دیگران با خود دچار مشکل می‌شوند و فکر می‌کنند که در یک رقابت قرار دارند.

عقرب‌ها هیچ‌گاه کارت‌های خود را رو نمی‌کنند. آن‌ها به شکل باورنکردنی صریح هستند، اما دوست ندارند هیچ ضعفی را نشان دهند، مخصوصاً با افرادی که از آن‌ها مطمئن نیستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند احساسات، برنامه‌ها و ایده‌های خود را درون خود نگه دارند، بنابراین وقتی زمان برنده شدن در بازی شطرنج زندگی فرا می‌رسد، عقرب‌ها یک گام جلوتر هستند. با این حال، این ویژگی آن‌ها را گاهی اوقات در برخورد با دیگران با دشواری روبه‌رو می‌کند.

ما می‌دانیم وقتی شخص دیگری چیزی را به دست می‌آورد که عقرب‌ها خواهان آن هستند، ممکن است حسادت کنند. اما علاوه بر این، هیچ‌کس مانند یک عقرب کینه نمی‌ورزد. آن‌ها خیانت‌ها و از دست دادن‌ را بسیار شخصی تلقی می‌کنند و ممکن است خود را در حال کینه ورزیدن به دیگران برای تصوراتی که دارند، بیابند.

افراد متولد برج عقرب دوست دارند بر دیگران مسلط شوند. قدرت درونی، به آن‌ها این باور را می‌دهد که می‌دانند چه چیزی بهتر است و گاهی افراد خود را زیر سلطه عقرب در زندگی‌شان می‌یابند. عقرب‌ها همچنین از کنترل شدن توسط دیگران متنفرند و به قدرت در تمام شرایط نیاز دارند. لجبازی ممکن است یک ویژگی مفید باشد، چرا که نشان می‌دهد عقرب‌ها ایستادگی می‌کنند و به ایده‌های خود پایبند هستند. آنها همچنین مایل به تغییر روش‌ها و احساسات خود نیستند و مایل به سازش نیستند. آن‌ها بر آنچه فکر می‌کنند و می‌خواهند متمرکز هستند و به راحتی متقاعد به امتحان کردن چیزهای جدید نمی‌شوند.

 نقاط قوت و ضعف مرد متولد آبان

مردان مشهور متولد آبان

مرد متولد آبان پوسته بیرونی بسیار محکمی دارند، اما در درون بسیار ظریف است. احساسات او بسیار عمیق بوده و او از این موضوع آگاه است. احتمالاً به همین دلیل است که او نمایش قدرت می‌دهد، چراکه نمی‌خواهد آسیب ببیند. این چهره سخت، اما آرام دلیلی است که چرا مردم به راحتی به او نزدیک نمی‌شوند. این موضوع به همراه شخصیت بی‌اعتماد او باعث شده است که در دایره دوستان نزدیکش تعداد کمی را داشته باشد. در واقعیت، ورود به دایره نزدیک او واقعا دشوار است، اما اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشید که به آنجا برسید، او تنها کسی است که حاضر است برای شما فداکاری کند. عقرب خود را همچون یک پادشاه می‌بیند. اگرچه آنها در واقع رهبرانی هستند، اما حقیقت این است که آنها با عمل رهبری می‌کنند نه با آمادگی یا فرآیندهای فکری.

جو بایدن، تئودور روزولت، ویرات کوهلی، بیل گیتس، شاهرخ خان، دریک، مارک رافلو، لئوناردو دی‌کاپریو، دریک، رایان رینولدز، رایان گاسلینگ، آنتونی استار از جمله مردان آبانی هستند.

سوالات متداول

بهترین هدیه برای مرد متولد آبان چیست؟

هدیه‌ای کامل برای مرد متولد برج عقرب چیزی است که او مدت‌ها پیش درباره آن صحبت کرده و سپس فراموش کرده است. او دوست دارد چیزهایی که احساسات زیبا را در درونش بیدار کرده‌اند به یادش آورده شوند و بهترین چیز برای انتخاب، همان چیزی است که خودش انتخاب کرده است. چون این برج، اورانوس را بزرگ می‌دارد، او به فناوری و کامپیوترها علاقه‌مند است، اما معمولاً تمرکزش بر کشف عمق وجود خودش است.

سازگاری برج عقرب با برج عقرب چگونه است؟

دو نفر متولد برج عقرب قطعاً از تعقیب و چالشی که برای یکدیگر ایجاد می‌کنند لذت می‌برند، اما هر دو نیز در پیگیری کارها ضعیف هستند، که می‌تواند منجر به رابطه‌ای شود که تا زمانی که دوام دارد جالب است تا اینکه به یک تعهد مادام‌العمر تبدیل شود. مشکل اصلی در یک ارتباط عقرب/عقرب این است که هر دو نفر خودمحور، خودخواه، مستقل، به راحتی خسته شده و سریع به سمت چیز جدیدی حرکت می‌کنند. که قطعاً برای ازدواج خوب نیست.

مرد متولد آبان از چه نوع سفرهایی لذت می‌برد؟

سبک سفر متولدین برج عقرب بازسازی انرژی است. آنها از انزوا، زمان‌هایی که تنها هستند، جویبارها/رودخانه‌ها و مکان‌های دورافتاده لذت می‌برند. این نشانه‌ای است که بیشتر از همه حاضر است در بیابان‌ها زندگی سختی کند یا به عمیق‌ترین غارها شیرجه بزند. سفرهایی که ممکن است جان دیگران را به لرزه درآورد، یک متولد برج عقرب را کاملاً هیجان‌زده می‌کند. آنها می‌خواهند در تجربه‌ای شرکت کنند که به چالش کشیدن بدن و روح‌شان را در پی داشته باشد. متولدین برج عقرب می‌خواهند بتوانند به خانه بازگردند و بگویند که برای بازگو کردن داستان ماجراجویی بزرگ‌شان زنده مانده‌اند.

نقطه
Logo