طالع بینی زن متولد آبان (عقرب)

نام نمادعقرب (scorpio)
شماره شانس۳,۹,۴
رنگ شانسزرد، قرمز، نارنجی
روز شانسسه‌شنبه و پنج‌شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاسرطان(تیر) و حوت(اسفند)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و اسد(مرداد) و دلو(بهمن)

شخصیت کلی متولدین آبان (با نماد عقرب)

آبانی ها شخصیتی بسیار جذاب و مغناطیسی دارند. نماد آنها “عقرب” است، می‌توانند کمی خشن و در عین حال شیک باشند، اما این تنها به این دلیل است که آنها هر مخالفتی را تغییری سالم می‌بینند. برج عقرب بیش از هر برج دیگری در طالع‌بینی نادرست تفسیر شده است. حتی زمانی که عقرب‌ها خوددار و آرام به نظر می‌رسند، شدت عظیمی از انرژی عاطفی در زیر ظاهر آرامش‌بخش آنها وجود دارد. آنها مانند آتشفشانی هستند که ممکن است هر لحظه فوران کند. بخشی از جنبه‌های منفی طبیعت عقرب گرایش به دور انداختن دوستان پس از بی‌فایده شدن آنها دارد. حتی اگر همه چیز به نفع آنها باشد، باز هم راضی نیستند. احتمالاً آنها از بدن خود به خوبی مراقبت می‌کنند یا حداقل درباره‌ی انجام آن صحبت می‌کنند.

عقرب‌ها همیشه روابط پیچیده‌ای دارند؛ حتی بدون دلیل واضحی ممکن است مودی شوند. عقرب‌ها حس شوخ طبعی شگفت‌انگیزی دارند و رک و قاطع هستند و به نظر می‌رسد که در کاری که انجام می‌دهند، متخصص باشند.

انتقاد از خود، تمرکز شدید و نیرویی محبت‌آمیز، منجر به موفقیت مطلق یا شکست کامل در آن ها می‌شود. یک آبانی باید برای زندگی‌ای مبتنی بر عمل نه واکنش، تلاش کند. عقرب جرئت دارد ساده و ساده‌لوح باشد و این اولین قدم به سمت دانایی و پیروزی است. آن‌ها در عشق پرشور هستند و می‌توانند با همان شدت نفرت ورزند. نظر دیگران برایشان چندان مهم نیست، زیرا آن‌ها می‌دانند که چه هستند. شخصیت قوی‌شان باعث می‌شود وقتی از کنار مردم عبور می‌کنند، مورد توجه قرار گیرند. آن‌ها باید به اعماق احساسات خود بپردازند و یاد بگیرند چگونه از آن‌ها به عنوان وسیله‌ای برای پیشرفت خود و کمک به دیگران استفاده کنند.

خصوصیات زن متولد آبان

برج عقرب هشتمین نماد زودیاک است و خانه هشتم به مسائلی مانند جنسیت، مرگ و چرخه تجدید حیات می‌پردازد. زن عقرب، یک فریبنده رازآلود و هیپنوتیزم کننده است. زن متولد برج عقرب یکی از دوازده نشانه جذاب و اسرارآمیز زودیاک به شمار می‌رود. او اغواگر و جذاب است، عمیق مانند دریا، و آرام یا طوفانی، بسته به حالت روحی‌اش.

زن متولد آبان دارای هاله‌ای مرموز و زیبا است که او را فوق العاده هیجان انگیز و دلربا و مورد ستایش همه می‌کند. یک چیز قطعی است، شما نمی‌توانید در برابر شور و علاقه او مقاومت کنید، البته اگر او تصمیم بگیرد که آن را به شما ارائه دهد. او بسیار شهودی است و به شدت به عرفان، یا هر تجربه‌ی معنوی یا روحانی که به شما بینش عمیقی بدهد، علاقمند خواهد بود. او با نیروهای ذاتی زندگی و طبیعت در هماهنگی است و توسط جزر و مد‌های بزرگ و رویدادهای انسانی تحریک می‌شود.

زنان متولد آبان ماه، بینشی بسیار ساده نسبت به خود و آنچه که برای زندگی‌شان می‌خواهند دارند و دقیقاً می‌دانند که به کجا می‌روند. عزم و استقلال‌شان، به‌ویژه وقتی با زبان تیزشان ترکیب شود، می‌تواند آن‌ها را افرادی سخت‌گیر نشان دهد. اما حقیقت چیزی کاملاً متفاوت است. آن‌ها بسیار حساس هستند، اما به عنوان یک راه محافظت، یاد گرفته‌اند که بخش‌هایی از خودشان را حفظ کنند.

زنان متولد برج عقرب ترجیح می‌دهند خصوصی بمانند و همچنین دوست دارند که دیگران ندانند آن‌ها چه کار می‌کنند. آن‌ها در عین حال می‌خواهند در مورد همه چیز بیشتر بدانند. از آنجایی که آن‌ها به ارزیابی‌های مبتنی بر شواهد و تصمیم‌گیری‌های سنجیده اعتقاد دارند، باید تا حد امکان اطلاعات بیشتری کسب کنند تا بتوانند بهترین تصمیم‌ها را بگیرند. زنان متولد برج عقرب مرموزترین افرادی هستند که شما با آن‌ها روبرو خواهید شد. او شگفت‌انگیز و جذاب است. بسته به شرایط احساسات، بین آرامش و آشوب نوسان دارد. قدرت درک فوق‌العاده‌اش شما را به شگفتی می‌کشاند. زن متولد برج عقرب باهوش و رک است و وقت چندانی برای رهایی از مسائل بنیادین ندارد.

طالع بینی زن متولد آبان (عقرب)

ویژگی‌های شخصیتی زن متولد آبان

زنان متولد آبان از احساسی‌ترین نشانه‌ها در زودیاک هستند اما همیشه قادر به بیان آزادانه احساسات خود نیستند. عقرب، نشانی که از دریا عبور می‌کند، همانند آب‌های خالصی که از زمین جاری می‌شوند، پرعمق‌ و معنا است. با این حال، شما نمی‌توانید جزر و مد یا امواجی که از چهره‌اش عبور می‌کند را ببینید. او واقعاً زیادی در مورد آنچه فکر می‌کند ابراز نمی‌کند. واژه‌هایی که برای توصیف شخصیت عقرب به کار می‌روند شدید، نافذ، اسرارآمیز، حسادت‌برانگیز، درون‌نگر، پرشور، مصمم، مالکیت‌طلب و جاری هستند.

زن متولد برج عقرب ترکیب جالبی از معنویت و میل است زیرا این فلسفه راهنمای پلوتون، حاکم سیاره‌ای آنها است. یک زن متولد برج عقرب به راحتی می‌تواند اعماق مخفی شخصیت خود را کاوش کند، سپس موضوع را دوباره به بلندای معنویت خود تبدیل کند. با این حال، این ترکیب کنجکاو از شور و ذهن نمی‌تواند توسط هر کسی درک شود. به همین دلایل، حتی اگر او در مرکز جمعیت باشد، به نظر می‌رسد که یک عقرب تنها است.

هرگز زن متولد برج عقرب را دست‌کم نگیرید. آن ها نه سبک‌سر هستند و نه موجوداتی جهنمی. زنان متولد آبان به سرعت و با دقت شگفت‌انگیزی روی ماهیت اصلی هر مشکل تمرکز می‌کنند و از جزئیات بی‌اهمیت می‌گذرند. آنها خواهان پایان‌ها و شروع‌های ساده‌ای هستند بدون نواحی خاکستری. زنی در برج عقرب به قول‌های محکم و اطمینان‌بخش نیاز دارد. او می‌خواهد همه چیز را درک کند و می‌داند چگونه سوال درستی بپرسد تا پاسخ‌ درست را بگیرد.

افراد متولد برج عقرب شهودی، کنترل‌گر و اغلب خودتخریب‌گر هستند، اما در تمام شخصیت‌هایشان زیبایی سرنوشت‌سازی وجود دارد. آنها ترسو و لجباز هستند. حتی اگر زندگی کمی پیچیده شود، آنها فقط آن را می‌پذیرند و ادامه می‌دهند. متولدین آبان خوش‌بین، وفادار و قوی هستند؛ سخت کار می‌کنند و آماده‌اند هر چیزی را برای رسیدن به اهدافشان فدا کنند. آن‌ها برای دستیابی به موفقیت پر انگیزه‌ هستند. آنها همچنین پیچیده و مرموز هستند و رازهای خود را به هر کسی نمی‌گویند.

زنان متولد آبان تمایل دارند تا همه چیز در زندگی‌شان را کنترل کنند و از سورپرایز خوششان نمی‌آید. آن‌ها دوست دارند چهره‌ای آرام، جمع و جور و کنترل‌شده داشته باشند، اما در واقع احساسات حساس و ناپایداری دارند که گاهی اوقات به سطح می‌آید. چنین نشانه‌هایی از احساسات که خوشایند نیستند اغلب برایشان خجالت‌آور است و از احساس خجالت در مقابل دیگران متنفرند.

زنان متولد آبان اغلب به عنوان کسانی شناخته می‌شوند که دوست دارند بحث کنند، اما آن‌ها فقط در بحث‌های داغ شرکت می‌کنند. آن‌ها دلیل درستی برای موضع خود خواهند آورد و هرگز نظرشان را تغییر نمی‌دهند؛ بنابراین ناراحت نمی‌شوند که دیگران با آن‌ها موافق نیستند. اما این به این معنا نیست که به راحتی رنجیده نمی‌شوند. اگر احساس کنند کسی با آن‌ها صادق نیست به شدت ناراحت می‌شوند. همچنین نمی‌توانند تحمل کنند اگر فکر کنند کسی رازی را از آن‌ها پنهان می‌کند. آن‌ها هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند تا به انتهای یک راز برسند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن متولد آبان

حرفه و سبک زندگی زن متولد آبان

در نشانه برج عقرب دو سیاره حاکم وجود دارد: پلوتون، سیاره تحول، و مریخ، سیاره جنسیت و شجاعت. هر دو تأثیر قدرتمندی بر نحوه کار یک زن متولد برج عقرب دارند. این نیروها به زن آبانی شجاعت می‌بخشند تا با چالش‌های زندگی روبرو شود و از آشوب‌های زندگی سالم و سربلند بیرون بیاید. زن متولد برج عقرب تقریباً در هر شغلی که دوست داشته باشد، موفق خواهد شد. برای او شاید شغل هایی مانند پزشک یا جراح، دانشمند یا رئیس مناسب باشد، جایی که ذهن‌اش می‌تواند به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد و قدرت ذاتی‌اش برای عبور از شرایط سخت و ترسناک کافی باشد.

زن متولد برج عقرب اغلب اوقات پولش را خیلی خوب مدیریت می‌کند. با این حال، به طبیعت پیچیده این زن، گاهی اوقات گرایش‌های اجباری‌اش غلبه می‌کنند. وقتی بحث مد شود، سخت است که مدل مشخصی برای عقرب تعیین کرد. یک دقیقه ممکن است در اتاق مدیریت به شکلی هوشمند و جذاب ظاهر شود، سپس به شکلی خیلی عادی و معمولی. زن متولد آبان از مد خوشش می‌آید، اما برده سبک نیست. او می‌داند چه چیزی برایش بهتر است، شیک و همزمان فریبنده است و از نمایش دادن آنچه دارد ترسی ندارد. شخصیت پنهانی‌اش در لباس زیر ابریشمی و حسی در رنگ‌های سیاه جسورانه و قرمز درخشان ترجمه می‌شود. زن متولد برج عقرب به طور غریزی می‌داند چطور لباس بپوشد، از جین‌ گرفته تا لباس شب.

در هر شغلی که در جهان تأثیرگذار باشد، او به موفقیت خواهد رسید و عزم و پشتکار او اطمینان می‌دهد که در هر شرکتی که تمرکز کند، موفق شود. اگر شما با یک زن متولد برج عقرب در کسب‌وکاری هستید، یک اتحاد بالقوه دارید. او کوچکترین محبتی که به او شده را به خاطر می‌آورد و همیشه دوست دارد که آن را با بخشندگی عمیق جبران کند. او قسمت خود از کار را به طور کامل انجام می‌دهد.

ذهن تحلیلی او برای تحقیق و تجزیه و تحلیل، به خصوص در زمینه‌های پزشکی و علوم، ایده‌آل است و او به اندازه‌ای تیزبین است که می‌تواند یک معلم دقیق، روانشناس، افسر پلیس، کارآگاه یا کارمند اجتماعی باشد. همچنین او دیگران را در بهبود مهارت‌ها و منابع‌شان تشویق و کمک می‌کند که این امر او را برای حسابداری، جستجوی استعدادها، بیمه، تبلیغات و اژانس‌ها مناسب‌ می‌سازد.

سازگاری زن آبان با سایر نشانه‌ها

اگر شما یک فرد متولد برج عقرب هستید یا چنین شخصی را می‌شناسید و می‌خواهید بدانید چه چیزی یک عقرب را خاص می‌سازد، بهترین خصوصیت آن‌ها توانایی بالا برای تغییر اساسی در زندگی خودشان و تغییر عمیق و به سزایی در زندگی دیگران است. به خاطر داشته باشید که تغییر فرآیندی است که یک چیز را دگرگون می‌کند، اما به گونه‌ای که همان ماهیت باقی می‌ماند. تحول، هدیه‌ای نادر از یک فرد متولد آبان است.

سازگاری عاشقانه زن متولد آبان با مردان متولد نشانه‌های زودیاک حمل (فروردین) و سنبله (شهریور) قوی‌ترین است.

 سازگاری زن آبان با سایر نشانه‌ها

زن متولد آبان در عشق

به عنوان یک عاشق، زن متولد آبان پر احساس، شدید و بسیار مطالبه‌گر است. زن متولد برج عقرب به نحوی خاص زیبا و خیره‌کننده است. لبخند مغناطیسی، چشمان هیپنوتیزم‌کننده و رفتارهای فریبنده‌اش مردان را به سوی خود جلب می‌کند. اما قلب او پاک است و معمولا به دنبال نوعی عشق و دوستی است که خالص و دائمی باشد. تنها زمانی که از احساساتش اطمینان دارد تعهد می‌دهد و انتظار همین کار را از شریک زندگی‌اش دارد. اگر احساساتتان واقعی نیست، بهتر است از زن متولد برج عقرب دوری کنید. او حتی اگر عاشق شریک زندگی‌اش باشد، به استقلال، احترام و آزادی خود پایبند می‌ماند.

وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، او به دنبال یک آقای خوش‌تیپ و شیک‌پوش است. یک مرد الفا که باید شجاع، جسور، باهوش، آقا، خنده‌رو، جذاب، ماجراجو و بلندپرواز باشد. شاید این خصوصیات خیلی زیاد باشند، ولی زن متولد آبان نمی‌خواهد به چیزی کمتر از بهترین رضایت دهد. او همیشه بهترین‌ها را می‌خواهد. او جذب مردان کند یا خجالتی نمی‌شود. وقتی عاشق شود، هیچ‌گاه در ابراز عشق به شریک زندگی‌اش تردید نخواهد کرد. او زنی مهربان و مراقبت‌کننده خواهد بود که تا پایان عمر در کنار همسرش می‌ایستد. او همیشه از همسرش حمایت خواهد کرد و در رسانه‌ای کردن دستاوردهایشان تردید نخواهد کرد.

شور و اشتیاق، کل زندگی زن متولد برج عقرب را رهبری می‌کند. او با همان شور و اشتیاق می‌تواند عشق بورزد یا متنفر باشد، اما چون احساسات خود را به ندرت بروز می‌دهد، دانستن افکار یا احساسات او دشوار است. او رازهای خود را حفظ می‌کند و چون ارزش زیادی برای محرمانه بودن قائل است، همکارانش که او به شدت به آن‌ها وفادار است، می‌توانند رازهای او را حفظ کنند. آنچه که او به دنبال آن است یک شریک است که بتواند حد میانی را نگه دارد، به اندازه کافی شجاع باشد که در برابر او ایستادگی کند اما به اندازه کافی دانا باشد که گاهی اوقات او را به در دست گرفتن رهبری تشویق کند.

زنان متولد آبان در عشق دوست دارند که دنبال‌ شوند. آن‌ها می‌خواهند به شام دعوت شوند و با اشارات رمانتیک غیرمعمول فریفته شوند. عشق آن‌چنانی و پرهیجانی که در فیلم‌ها می‌بینیم، همان چیزی است که او به دنبال آن است. شخصیت پر از احساس او به معنای آن است که او به راحتی عاشق می‌شود اما شخصیت طبیعتاً محافظه‌کارش میخواهد که تا حد امکان عشقش را پنهان نگه دارد. او گرایش طبیعی به سفر سریع و پریدن به روابط جدی دارد.

این زن تحت سیطره سیاره جنگ و نزاع، مریخ قرار دارد. او با عنصر وجودی اش که آب است، با احساسات و ناخودآگاه خود پیوند خورده است. یک زن متولد برج عقرب گرایشی به رفتارهای پردرام و فشار دادن دکمه‌های احساسی دیگران دارد. اگر واقعا می‌خواهید این بانو را بشناسید، بهتر است با او در مکانی آرام و محیطی دوستانه صحبت کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود تا روی حرف‌هایی که می‌زند و همچنین، چیزهایی که برای خودش نگه می‌دارد، تأمل کنید. او تصویری از کسی را ارائه می‌دهد که خودکفا است، فردی که نیازی ندارد، اما اگر دقیق گوش فرا دهید، می‌توانید متوجه شوید که در کوچک‌ترین چیزها، لذت می‌یابد.

او زنی معمولی نیست، تحت حکومت پلوتو و مریخ است، اما بیشتر شبیه الهه خلاقیت، پرکاری و انرژی زنانه است. بدنش خانه اوست و بیش از هر چیز دیگری در زندگی‌اش، می‌خواهد عشق فیزیکی را تجربه کند. تصمیم‌هایش باید توسط خودش گرفته شود و زندگی‌اش واقعاً باید درک شود. اگر اینطور نباشد، خشم و احساس اینکه به استانداردها یا نیازهای کسی نمی‌رسد ممکن است کمی برایش سخت باشد. او هرگز بخشندگی دیگران نسبت به خودش را فراموش نمی‌کند و امیدوار است که چندین بار این لطف را جبران کند. اسامی زنان در لیست متولدین آبان، کسانی هستند که قطعاً عاشقشان هستیم. امیلیا کلارک، آیشواریا رای، ان هاتوی، جولیا رابرتس، دمی مور، ریچل مک‌آدامز.

پرسش‌های متداول

آیا اعتماد کردن برای متولدین آبان ماه آسان است؟

اعتماد کردن برای عقرب‌ها آسان نیست و متأسفانه، آن‌ها حتی وقتی عاشق هستند باید عشقشان را از سری آزمایش‌ها عبور دهند.

چه نوع جواهراتی برای زنان برج عقرب جالب توجه است؟

زنان برج عقرب عاشق جواهرات سمتریک (متقارن) و قومی هستند.

نقطه ضعف متولد آبان چیست؟

معایب برج عقرب زمانی آشکار می‌شود که شور و اشتیاق آن‌ها بیش از حد شود و آن‌ها ممکن است به شخصی، چیزی یا ایده‌ای به شدت وسواس پیدا کنند که به تندروی، بدگمانی، زیرکی و فریب روی آورند.

آیا زنان متولد آبان خجالتی هستند؟

با وجود اینکه یک زن متولد برج عقرب رفتاری آرام و محتاط دارد، رازدار است و با ظاهری بی‌طرفانه، دور از دسترس به نظر می‌رسد، اما او قطعا خجالتی نیست.

نقطه
Logo