طالع بینی زن متولد دی (جدی)

نام نمادجدی (capricorn)
شماره شانس۶,۹,۸
رنگ شانسسفید، قرمز، آبی
روز شانسسه‌شنبه و شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سنبله(شهریور)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و سرطان(تیر) و میزان(مهر)

شخصیت کلی متولدین دی (با نماد جدی)

افراد متولد دی ماه متفکران عمیقی هستند. برج جدیان تحت سلطه سیاره زحل قرار دارند که نماد آن بز است. برج جدی یک نشانه محافظه‌کار است. این درخشان‌ترین و در عین حال افسرده‌ترین نشانه در زودیاک است. آن‌ها معمولاً در تمام امور مالی و تجاری احتیاط می‌کنند و چندین کار را به طور همزمان انجام می‌دهند. این افراد سرگرم‌کنندگان خوبی هستند، حافظه عالی دارند و در داستان‌گویی برجسته هستند. زنان تحت این نشان خانه‌داران بسیار محتاطی هستند و در چیدمان و مدیریت خانه سلیقه زیادی دارند.

طالع بینی زن متولد دی (جدی)

گاهی اوقات این افراد خودخواه و بدون اعتماد به نفس هستند. آن‌ها سخنوران خوبی هستند و حس مسئولیت‌پذیری و عزم راسخ برای به اتمام رساندن هر پروژه‌ای که شروع کرده‌اند را دارند. این افراد بسیار بلندپرواز، شوخ‌طبع، دوراندیش، منظم و مهربان هستند. بدگمانی یکی از ویژگی‌های منفی متولدین برج جدی است. از آنجایی که آن‌ها در زندگی چندان حمایت نمی‌شوند، بنابراین می‌دانند چگونه کارها را مدیریت کنند و چگونه به اهداف بلندپروازانه‌شان دست یابند و تمام این‌ها را به تنهایی به انجام می‌رسانند. گاهی اوقات برای متولدین برج جدی بسیار سخت است که احساسات‌اش را بروز دهند. سرکوب احساسات ممکن است منجر به افسردگی شود. آن‌ها همواره در جستجوی صداقت هستند و اراده‌ای قوی و آرامش دارند. آن‌ها از نقشه‌های بی‌بنیان، خیال‌پردازی‌ها و تمسخر خوششان نمی‌آید. متولدین برج جدی فقط پس از سنجیدن تمام جنبه‌های یک اتحاد بالقوه، تعهد می‌دهند. افراد کمی به اندازه بومیان برج جدی عمل‌گرا و بلندپرواز هستند. افراد تحت این نشانه هرگز از کار سخت برای به دست آوردن آنچه که در زندگی می‌خواهند، ترسی ندارند.

خصوصیات زن متولد دی

زن متولد دی ماه، که دهمین نشانه از دوازده برج زودیاک است، شخصی قابل اعتماد است که به جر و بحث علاقه‌مند نیست، اما می‌تواند به دغدغه‌های مردم گوش دهد و مشاوره‌های برجسته‌ای ارائه دهد. نماد برج جدی، بز است و با رنگ قهوه‌ای، عنصر خاک و سیاره زحل ارتباط دارد. وقتی بیشتر مردم به متولدین برج جدی فکر می‌کنند، به واژه‌هایی مثل “سخت‌کوش”، “موفق” و “عمل‌گرا” فکر می‌کنند. اما شخصیت برج جدی خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

دی ماهی ها گرچه ممکن است تا حدودی خشک و بدبین باشند، اما به طور معمول عمل‌گرا، خلاق و منظم هستند. متولدین برج جدی به عنصر خاک (همانند برج‌های ثور و سنبله) تعلق دارند، که این مسئله زمانی معنی‌دار می‌شود که به تحقق رؤیاهایشان در دنیای واقعیت فکر می‌کنیم. در حقیقت، متولدین برج جدی همه چیز را مأموریتی برای انجام دادن می‌بینند، که این مسئله آن‌ها را به افرادی بسیار مستقل و کاری و سخت‌کوش تبدیل می‌کند. بدون توجه به انرژی که صرف می‌کنند، آن‌ها می‌توانند هر کاری را که به آن فکر کنند انجام دهند، به شرطی که هدفی مشخص و مسیری برای رسیدن به آن داشته باشند.

با این حال، این موضوع نشان می‌دهد که برج جدی‌ها ممکن است از دیگران انتظارات بسیار بالایی داشته باشند. از آنجا که برج جدی با زحل، نشانه‌ای از محدودیت و محرومیت، مرتبط است، شخصیت برج جدی ممکن است غالباً بی‌طرف، بی‌احساس و بیش از حد تحلیل‌گر به نظر برسد؛ بنابراین از طریق تمریناتی مانند مراقبه، لازم است که برج جدی‌ها گاهی اوقات استراحت کنند و با احساسات خود در تماس باشند. دی ماهی ها به سنت ها احترام می‌گذارند و از نظر شخصیت و ترجیحات، معمولاً محتاط‌ هستند.

تا زمانی که به کار سخت خود ادامه دهند و تا حد امکان تلاش کنند، برج جدی‌ها افرادی بسیار جاه‌طلب با آرزوهای بزرگی هستند که مطمئنند به آنها خواهند رسید. آنها همیشه برای انجام دادن کارهایی بیشتر از خود و بهتر از دیگران انگیزه دارند و این نیرو است که در نهایت آنها را در طول ساعات طولانی و پر استرس کاری، پایدار نگه می‌دارد. زنان دی ماهی بر طبق یک برنامه کار می‌کنند. اگر بتوانند، کارها را دقیقه به دقیقه برنامه‌ریزی می‌کنند. آنها فقط فهرست‌های کاری ندارند، بلکه فهرست‌های زمان‌بندی شده‌ای دارند که دقیقاً نشان می‌دهد هر وظیفه باید چقدر طول بکشد. در حالی که انضباط درونی آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به چیزی روی مسیر خود باقی بمانند، در طول مسیر، دوست دارند پیروزی‌های کوچک را جشن بگیرند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن دی ماه

در حالی که متولد دی خودانگیخته است، اما به تأیید و تحسین دیگران هم احتیاج دارد. کمی تحسین و تشکر می تواند در ساخت روحیه خوب او بسیار کارساز باشد. اما وقتی تلاش‌هایشان به چشم نمی‌آید، ممکن است احساس ناامیدی کنند. جایی که شایسته است، آن‌ها به اعتبار دادن اعتقاد دارند. زنان متولد ماه دی به راحتی از مسیر انتخابی خود منحرف نمی‌شوند و می‌توانند پافشاری کنند. گاهی اوقات حسادت بقیه زنان به آزادی و توانایی طبیعی رهبری او برانگیخته می‌شود. زن دی ماه یک زن الفا است که اگر تحریک شود می‌تواند لگد بزند، اما او اغلب خویشتن‌دار است و به ندرت کنترل خود را از دست می‌دهد و ترجیح می‌دهد با روشی آرام تر به نتیجه برسد. زن برج دی در برابر هر طوفان، ناامیدی یا فاجعه‌ای مقاومت می‌کند و به طور مسالمت‌آمیز همیشه به سمت بالا رو به رشد و به شکل باورنکردنی سخت‌کوش است.

ویژگی‌های شخصیتی زن دی ماه

به طور کلی، زنان دی ماه از سخت‌ترین نشانه‌ها برای درک هستند، با تنوعی از ویژگی‌های شخصیتی شامل خودانگیخته، صبور و مسئول و پایبند به واقعیت. این تنوع گاهی اوقات در مراحل اولیه یک رابطه طرف مقابل رابطه را گیج می‌کند.

زن ماه دی به اندازه هر کس دیگری عاشقانه و احساساتی است، اما گاهی از به اشتراک گذاشتن احساسات خود دلسرد می‌شود، اغلب ترجیح می‌دهد به جای انجام کارهای صرفاً عاشقانه، کارهای عملی را برای کمک به عزیزانش انجام دهد. به طور پیش‌فرض، او بسیار محتاط است و کسی نیست که به سرعت وارد داستانی شود، پس فریب نخورید اگر در ابتدا علاقه‌اش بیشتر دوستانه به نظر می‌رسد.

بزرگترین نیروی یک بانوی دی ماهی، تمایل به تعیین اهداف بلندمدت و پیگیری آن‌ها تا زمان دستیابی است. هیچ چیز جلودار برنامه‌ها و خواسته‌های یک دی ماهی نیست و آن‌ها نمی‌خواهند میان‌بر بزنند یا تقلب کنند، چرا که شادی بعدیشان کم‌ارزش می‌شود. آن‌ها به جای اوج‌گیری‌های کوتاه‌مدت، به پیشرفت پایدار اولویت می‌دهند و صبر فوق‌العاده‌ای دارند. آن‌ها کمتر از سایر افراد تحت تأثیر اخبار منفی قرار می‌گیرند.

آن ها نیاز دائمی برای به چالش کشیدن خود را در درونشان احساس می‌کنند. آن‌ها ذاتاً تا حدی احساس حقارت یا ترس از شکست دارند که آن‌ها را به شدت وادار به موفقیت می‌کند و در این راه، ایستادگی بر روی پای خودشان برایشان اهمیت دارد. احترام، تحسین و ستایش، همچنین تصویر عمومی‌شان برایشان حیاتی است. هرگز صبر و اراده یک فرد متولد ماه دی را در انجام کاری دست کم نگیرید! در جنگی از نوع استقامت، آن‌ها افراد دیگر را شکست می‌دهند.

متولدین برج جدی دوست دارند هر حرکت خود را از پیش آماده کنند، وزن همه مزایا و معایب یک مسئله را پیشاپیش بسنجند و دقیقاً آنچه می‌خواهند بگویند را پیش از بیان کردن، تمرین کنند. به همین دلیل، که دوست دارند از پیش تمرین کنند، دوست ندارند در جدال یا تعارض قرار بگیرند. به ویژه در بحران‌ها، آن‌ها قابل اعتماد هستند، هرچند که نفرت از عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری دارند. زمانی که از آن‌ها مشورت خواسته می‌شود، مشاوره‌ای منطقی و واقع‌بینانه ارائه می‌دهند. به طور کلی، آن‌ها دشمن کسی نیستند و تنها وقتی به دفاع نیاز دارند، پرخاشگری نشان می‌دهند. در جنبه منفی، متولدین برج جدی ممکن است بدبین، شکاک، سرسخت و ناسازگار باشند. ترکیب این ویژگی‌ها باعث می‌شود که متولدین دی از سخت‌ترین نوع برای بسیاری از افراد برای نزدیک شدن باشند.

زن متولد دی در شغل و سبک زندگی

برای زنانی که متولد ماه دی (برج جدی) هستند، کار معمولاً بسیار مهم است و آن را ساده نمی‌گیرند، با قدرت به وظیفه و تعهد خود ایستادگی می‌کنند. بخشی از این مسئله به خاطر این است که می‌خواهند در مقابل عموم خوب به نظر برسند و بخشی برای حفاظتی که چنین رفتاری به آن‌ها می‌دهد. آن‌ها معمولاً کار کردن برای دیگران را به ریسک بیشتر_پاداش بالاتر کارآفرینی ترجیح می‌دهند. زن جدی هدفمند است و آرزوهای بلندپروازانه دارد. او یک زن با اعتماد به نفس است که برای موفقیت تحریک شده است و زمانی که نیاز باشد، طبیعت جدی‌اش اطمینان می‌دهد که او قاطع خواهد بود.

زنان متولد دی ماه بسیار خلاق، قابل اعتماد و متعهد هستند که این بدان معناست که همیشه یک عضو کلیدی در هر تیمی هستند. چون آن‌ها تا آخرین لحظه یا در کارهای خسته‌کننده‌ای که بیشتر افراد نمی‌توانند با آن‌ها کنار بیایند، به پیش می‌روند، همچنین چسبی هستند که تیم را کنار هم نگه می‌دارند. چون او می‌خواهد کارها به روش خودش انجام شوند، ترجیح می‌دهد در موقعیت رهبری باشد. او یاد گرفته زمانی که نیاز باشد دستورات را دنبال کند، اما نمی‌تواند تحمل کند که به شدت مدیریت شود.

زنان برج جدی در مورد پول‌ عاقل هستند. آن‌ها می‌دانند که چطور برای چیزهای مهم زندگی پس‌انداز کنند و از چالش سرمایه‌گذاری نیز لذت می‌برند. زنان برج جدی دوست دارند برای افزایش پولشان، بازار را مطالعه کرده و به دقت دنبال کنند. زیرا می‌دانند که قصد دارند برای مدت طولانی در این مسیر باشند، شکست‌های گاه به گاه آنها را نمی‌لرزاند.

در تمام زودیاک، برج جدی‌ها به خاطر داشتن بالاترین اخلاق کاری شناخته می‌شوند. زد دی ماه یک زن جاه‌طلب است که از اوایل زندگی‌اش اهمیت سخت کوشی، جایگاه و ثروت را آموخته است. او می‌تواند از صفر یک شرکت را راه‌اندازی کند، آن را توسعه دهد و سودآور نماید. او همیشه به آینده نگاه می‌کند، امیدوار است که خوب دستمزد بگیرد و صرف نظر از انتخاب شغلی‌اش همیشه در جستجوی پله بعدی برای بالا رفتن از نردبان ترقی است.

برخی از مشاغل مرتبط با این برج شامل داروسازی، نظامی، مادر، سیاستمدار، ورزشکار، بانکدار، مدیر، خانه‌داری، هنر و صاحبان کسب‌وکار می‌شود.

گرچه بازیگران زیادی در برج جدی وجود دارند، در زمینه کارگردانی، تولید یا مدیریت، افراد بیشتری هستند که ترجیح می‌دهند زندگی پشت صحنه‌ای این چنین داشته باشند. خانم جدی در فضایی سازمان‌یافته و کنترل‌شده که بتواند استعدادهای فراوان خود را به کار ببرد، از کار کردن لذت می‌برد. او در تلاش است تا در دنیای شرکت‌ها پله‌ها را یکی پس از دیگری بالا برود و زمانی که به آنجا برسد، رئیس بسیار خوبی خواهد شد. با این حال، برای رسیدن به آنجا، حرکات بی‌پروا و زودهنگام انجام نخواهد داد. امنیت برای او بسیار ضروری است. او مسئولیت‌پذیر و متعهد است. سبک او آرام است اما هرگز بیش از حد غیررسمی نیست. خرج‌های مورد علاقه خانم جدی شامل کفش‌ها و جواهرات تجملی می‌شود.

سازگاری زن دی با سایر نشانه‌ها

زن دی زنی است که هنگام انتخاب شریک زندگی‌اش، تمایل به وفادار ماندن دارد و نمی‌فهمد چرا کسی ممکن است وفادار نباشد. معادله در ذهن او بسیار شفاف است و تا زمانی که روابطش منطقی به نظر برسند، بدون قصد فریب دادن یا ترک کردن در آنها باقی خواهد ماند. وقتی او فکر می‌کند زمان پایان کارها فرا رسیده است، قطعاً تمام خطوط او رد شده‌اند و احتمال کمی وجود دارد که تصمیمش برگردد. او سخت‌گیر و محکم است، اما عشق او بسیار عمیق است و تا زمانی که از زندگی خود ناراضی نشده باشد، از شریکش پشتیبانی خواهد کرد و او را بسیار خوشحال می‌کند.

زنان متولد برج جدی با متولدین برج سنبله (شهریور) و سرطان (تیر) هماهنگ هستند. سرطان به همان ثبات و پیوستگی در زندگی نیاز دارد که ایده‌آل‌گراهای برج جدی ، و بنابراین برنامه سفت و سخت برج جدی برایشان بیشتر آزادی‌بخش است تا خسته‌کننده. مانند برج جدی، سنبله نیز به همان اندازه رقابتی است و سطوح برابری از خودکنترلی و تعیین دارد. این بدان معناست که هر دو یکدیگر را قدر خواهند دانست.

عشق در زندگی زن دی ماهی

زنان متولد دی ماه وقتی به مسئله عشق می‌رسد، دقیقاً می‌دانند که دنبال چه چیزی هستند و احتمالاً یک لیست نسبتاً دقیق دارند. لیست آن‌ها روی مسائل سطحی تمرکز نمی‌کند، بلکه روی موارد مهمی مانند ارزش‌های مشترک و اهداف زندگی سازگار تمرکز دارد. برای پیدا کردن فردی که هم به دل او صحبت می‌کند و هم نیازهای تحلیلی‌اش را برآورده می‌سازد، او احتمالاً در فعالیت‌هایی مانند دوست‌یابی آنلاین شرکت می‌کند. اما او رمانتیک است و می‌خواهد بداند که در دل شریک زندگی‌اش چه می‌گذرد.

به طور کلی، دوست‌یابی برای کلاهی که به وضوح ضد سطحی‌گرایی است و تمایل به تک همسری متوالی دارد، مسئله‌ای گیج‌کننده به نظر می‌رسد. او همچنین ممکن است تاریخچه‌ای از عاشق شدن با دوستان خوب یا کسانی که مدت طولانی در زندگی‌اش حضور داشته‌اند، داشته باشد. عشق اینجا خیلی زود اتفاق نمی‌افتد و برای یک فرد متولد برج جدی زمان زیادی طول می‌کشد تا بفهمد شما از او خوشتان آمده و برعکس.

زنان متولد دی، با اینکه نمی‌توانند صدای قلب خود را نادیده بگیرند، وقتی به دنبال شریک زندگی می‌گردند، به فهرست سخت‌گیرانه‌ای پایبند هستند. آنها به دنبال کسی هستند که اهداف مشابهی داشته باشد و باورهای آنها را به قبول کرده و احترام بگذارد. این زنان کسی را دوست دارند که شفاف باشد و در مورد خواسته‌هایش از زندگی صحبت کند. اگر فکر کنند طرف مقابل بیش از حد مرموز است، آنها هم چیز زیادی در مورد خودشان فاش نمی‌کنند.

وقتی یک زن متولد دی عاشق می‌شود، پیش از اینکه به احساسات خود تسلیم شده و لذت بردن از رابطه را آغاز کند، باید تصمیم بگیرد تا با احساسات خودش روبرو شود. او در بیشتر مواقع با دقت زیاد، شریک زندگی‌اش را به طور عاقلانه انتخاب می‌کند و اشتباه نمی‌کند. حس وظیفه شناسی‌اش می‌تواند به قدری اولویت بالایی داشته باشد که اجازه نمی‌دهد هیچ ریسکی بکند، همیشه ترجیح می‌دهد کارهای ایمن را انجام دهد و شریکی ایمن برای خود انتخاب کند. این موضوع او را به شدت ناراحت می‌کند، اما او قادر به درک این نیست که وقتی پای عشق در میان است، جایی برای انتخاب‌های منطقی نیست، دقیقاً همانطور که جا برای مغز در امور قلبی هم نیست.

زنان سلبریتی‌ متولد دی

زن متولد دی ماه قدرتمندترین نشانه زودیاک است، او همیشه آماده برای صعود هر کوه و عبور از هر جریان است. آرزوهای بزرگ و انگیزه درونی او اغلب باعث می‌شود که دیگران در غبار پشت سرش باقی بمانند. با این حال، از شاخ‌های ظریف او آگاه باشید، چون او هر چیزی را کنار می‌زند تا قرار سرنوشت را برای خودش رقم بزند.

برخی از سرسخت‌ترین برج‌های جدی عبارتند از- دالی پارتون، دیپیکا پادوکون، میشل اوباما، گرتا تونبرگ.

پرسش‌های متداول

بهترین هدیه برای زن متولد دی ماه چیست؟

او به اشیاء عتیقه علاقه‌مند است، خواه جواهرات باشد یا صنایع دستی چوبی.

آیا دی ماهی ها به راحتی اعتماد می‌کنند؟

وقتی صحبت از اعتماد کردن به مردم می‌شود زنان متولد دی ماه کمی محافظه‌کار هستند.

برج جدی به کدام دسته از عناصر تعلق دارد؟

افراد متولد برج جدی از عنصر خاک هستند که آن‌ها را قوی و کاری سخت‌کوش می‌سازد.

نقطه
Logo