طالع بینی مرد متولد بهمن (دلو)

نام نماددلو (aquarius)
شماره شانس۳,۹,۲
رنگ شانسزرد، قرمز
روز شانسپنج‌شنبه و جمعه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و میزان(مهر)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاعقرب(آبان) و سرطان(تیر) و قوس(آذر)

شخصیت کلی متولدین بهمن (با نماد دلو)

برج دلو تحت حکمرانی زحل است. متولدین این برج عمدتاً شخصیت‌های قوی و جذابی دارند. تقریباً همیشه باهوش، دقیق، واضح و منطقی هستند. حتی در جمع نیز به شدت مستقل‌اند و با دنبال نکردن جمعیت، سرکشی می‌کنند و به اینکه چقدر منحصر به فرد هستند افتخار می‌کنند. آنها دخالت دیگران در کارشان را دوست ندارند و تنها به شرایط خودشان آن را می‌پذیرند. آنها در برخورد با مردم، مصمم و قاطع هستند. دلویی‌ها از طبیعت درون‌گرا برخوردارند و به آسانی دوست پیدا نمی‌کنند. آنها بسیار مهربان هستند و تمایل شدیدی به کمک به بشریت دارند. آنها به راحتی خود را وقف دیگران نمی‌کنند. حتی با این حال، آنها در مورد همسران عاشق خود چندان وفادار نیستند، اما باز هم آنها خواستار وفاداری کامل آن ها هستند.

خشم متولدین بهمن یکی از ویژگی‌های منفی‌شان است و اگر فریب بخورند، خشمشان وحشتناک می‌شود و اگر ناامید شوند، نمی‌بخشند. بهمنی ها در پروژه‌های گروهی بسیار خوب عمل می‌کنند. آن‌ها افرادی جاه‌طلب هستند و زیاد رویاپردازی می‌کنند و گاهی اوقات رویاهایشان به آن‌ها در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند. بهمنی ها هرگز احساسات درونی‌شان را فاش نمی‌کنند، مهم نیست دیگران چقدر تلاش کنند تا آن‌ها را متقاعد سازند، صرفا به این دلیل که آن‌ها قادر به انجام این کار نیستند. آن‌ها ذاتاً به شدت کمک‌رسان و دلسوز هستند. آن‌ها به طور منظم در حال ارزیابی موقعیت‌ها، افراد و … هستند. با این حال، در پایان روز، همچنان به اندازه قبل سردرگم خواهند بود. آن‌ها بسیار احساساتی و حساس هستند اما گاهی اوقات بدگمان می‌شوند و می‌توانند بی‌پروا و بی‌ادب باشند.

خصوصیات مرد متولد بهمن

برخی از مردان بیان‌گر و منحصر به فرد تحت ستارگان توسط یازدهمین نشان زودیاک، برج دلو که هوای ثابت است، شکل می‌گیرند. مردان دلو، چون که زندگی را به گونه‌ای متفاوت از دیگران می‌بینند، عجیب و غریب و کاملا متفاوت هستند.

اورانوس، تنها سیاره‌ای که به جای چرخش بر محور خود، در مدارش غلت می‌زند، بر دلو حاکمیت دارد. دلویی‌ها ناگهان در معرض لحظات “یوریکا!” قرار می‌گیرند که می‌تواند هر چیزی را دگرگون سازد. مرد دلو دیدگاهی تازه و بی‌چشم‌پوشی دارد و از زیر سوال بردن وضع موجود نمی‌ترسد. دلو بازتابی از وسعت ذهن است، همانطور که نماد هوای ثابت است. افکار مرد دلو بیشترین اندازه ممکن را اشغال می‌کنند. این مرد باهوش است، واقعاً درخشان. احتمالاً طرفدار داستان‌های علمی تخیلی است؛ نه فرهنگ عامه‌پسند علمی تخیلی، بلکه مواد دوردست، پیچیده و سخت. او بیشتر وقتش را در عالم اختراعات خود و جهان‌های دیگر می‌گذراند تا در دنیای واقعی علت و معلول.

بسته به اینکه برج دلو در کجای نقشه تولد شنونده ظاهر شود، گفتگو با او جالب یا عجیب است. او دوست دارد خود را با افرادی که همانند او خلاق و بینشگر هستند، مرتبط کند؛ به سمت گردهمایی‌های سبک زندگی جایگزین، کنفرانس‌های علمی تخیلی و تالارهای بحث اینترنتی کشیده می‌شود، جایی که به علاقه ذهنی مورد نظرش نزدیک است. همه این‌ها به این معناست که مرد بهمن با هر انسان دیگری متفاوت است و توصیف کردن او به این شکل آسان نیست. هر جهتی که جمعیت برود، او به خلاف آن می‌رود. راهی را که کسی طی نکرده می‌بیند و آن را دنبال می‌کند، اما نه فقط به خاطر اینکه متفاوت باشد. او ملزم است فضای خالی را پر کند، فردی باشد که کسی دیگر قرار نیست باشد. او هرگز معمولی یا کسل‌کننده نیست! برای کسانی که او را می‌شناسند، این مرد قابل توجه، زندگی را هیجان‌انگیزتر می‌کند و در نهایت، نوع او جهان را به سمت بهتر شدن تغییر خواهد داد.

دلویی‌ها به اینکه سرزنده و غیرقابل پیش‌بینی هستند افتخار می‌کنند، زیرا آن‌ها به استقلال خود بسیار علاقمند هستند. در واقع، مرد دلو کاری غیر عادی انجام می‌دهد فقط برای اینکه همه را در حدس و گمان نگه دارد. چون نمی‌توان الگویی از رفتارهایش ساخت، خواندن مرد ماه بهمن سخت است. دقیقاً وقتی فکر می‌کنید که عادات او را به خوبی شناخته‌اید، او به طور کلی آن‌ها را برای تغییر دادن شرایط، بر هم می‌زند.

طالع بینی مرد متولد بهمن

شخصیت و سبک زندگی مرد متولد بهمن

از ابتدا، بیایید یک چیز را روشن کنیم. مرد متولد بهمن ماه هیچ‌کس را به عنوان پیرو خود نمی‌پذیرد و فرض کردن چنین چیزی اشتباه است. این مرد، که آزادی‌خواه و مستقل است، مصمم است تا جهان را برای تمام بشریت به جایی بهتر تبدیل کند. هنگامی که برای اولین بار با یک مرد بهمنی مواجه می‌شوید، این رویکرد بزرگ‌نمایانه ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما زمانی که صحبت از افکار و ایده‌های نوین می‌شود، او واقعاً یک نابغه است.

مرد ماه بهمن که خلاق و اصیل است، به طور مداوم راه‌حل‌های شگفت‌انگیز و خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهد، همه با هدف تغییر دنیا یا لااقل گوشه کوچکی از آن. یک مرد معمولی بهمن ماه ، که با فکر، بشردوست و رویایی است، معمولاً کمی غیرمعمول است. اگر شما آماده قبول عادات عجیب و غریب او باشید، او روی شما اثر می‌گذارند و به زودی خودتان را در حال کمک به آزمایش‌های اجتماعی او خواهید یافت.

دور مرد بهمن نمی‌توان حصار کشید، او بیش از هر چیزی به آزادی خود ارج می‌نهد. به او آزادی بده، وگرنه مرگ را به او بده! او یک بهمن ماهی است، به عنوان مثال، او عاشق سفر است، ترجیح او پیاده‌روی به مقاصد عجیب، اغواکننده و دور افتاده خواهد بود، نه تورهای بزرگ سنتی اروپایی یا تعطیلات کشتی کروز که دیگران به نظر می‌رسد خیلی دوست دارند. او به معنی واقعی کلمه، پیشگام است، نه پیرو. مسیر گفتگوی او عجیب و خلاقانه است. او به قدری در شیوه‌های جهان آگاه است که فکر می‌کنید از دوران‌های قبل در این دنیا بوده است.

از کمد لباسش گرفته تا انتخاب‌ شغل و سبک زندگی‌اش، هیچ چیز درباره این مرد متعارف نیست. کوزه یا دلو، نشانه‌ای ثابت است، گاهی لجباز و سرسخت، و مرد بهمنی هر چیزی که شروع کند را تا انتهای تلخش دنبال می‌کند.

مرد متولد بهمن مشهور و اجتماعی است و به نظر می‌رسد بعضی از آن‌ها همه را می‌شناسند. اما، این لزوماً به این معنا نیست که هر کسی او را درک می‌کند. احساساتش همیشه پنهان است و واکنش‌هایش پیچیده. برای فهمیدن اینکه دوستانش واقعاً درباره افراد و مکان‌ها چه فکر یا حسی دارند، پرسش‌های تحریک‌آمیز و رفتارهای خاصی را انجام می دهد که فقط بخشی از یک بازی کشف است. بازی کن، و با کمی شک و شبهه، شیوه‌های عجیب و غریب او را بپذیر. با این حال، یافته‌های او جالب خواهند بود. برخی از دلو‌ها بیشتر گوشه‌گیر هستند، اما به شیوه‌ای دور از دسترس، معمولاً بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هم هستند.

می‌گویند که برج دلو عشق به بشریت دارد اما از مردم متنفر است! در این ادعا حقیقتی نهفته است. دلو به آرمان درخشان پتانسیل انسانی عشق می‌ورزد و از شکست مداوم اشخاص و جامعه برای دستیابی به آن حرص می‌خورد. مرد برج دلو خوی تندی دارد، اما آن را بروز نمی‌دهد؛ بلکه قضاوت‌ها و نظراتش را به صورت طعنه‌آمیز بیان می‌کند. وقتی که دلش می‌گیرد، دوست دارد با حضور در انجمن‌های اینترنتی، هوش و ذکاوت خود را به رخ بکشد. او را می‌توان در حاشیه مهمانی‌ها پیدا کرد، در حالی که روابط اطراف خود را همانند یک انسروپولوژیست که فرهنگ بیگانه‌ای را مطالعه می‌کند، نظاره می‌گیرد. او به اندازه‌ای از متوسط هوش فراتر است که به راحتی نمی‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و ترجیح می‌دهد از طریق نمایشگر دیجیتال ارتباط برقرار کند!

عشق و روابط مرد بهمن

مانند همه چیزهای دیگر، عشق برای مرد برج دلو بازی‌ای از سبک‌سری است. او به شیوه‌ای شوخ‌طبعانه به روابط نزدیک می‌شود، جذابیت شیطنت‌آمیز خود را در دوزهای کوچک و محاسبه‌شده آزاد می‌کند. یک مرد متولد برج دلو اغلب به شما نمی‌گوید “دوستت دارم”، حداقل نه به روش سنتی یا در زمان مناسب. طبیعت غیرمتعارف او به او اجازه نمی‌دهد که خودش را به شیوه معمول و رایج بروز دهد. ژست‌های معمول دوستیابی برای او نفرت‌انگیز است. گل، شکلات، شام و فیلم و … بجای آن، منتظر نوشتن اسمتان روی ابرها در آسمان، سفرهای غافلگیرکننده به روستایی در هند، مراسم چیدن چای، و تاسیس یک مرکز به نام شما به افتخار تحقیقات سرطان باشید. او چنین مردی است!

وقتی یک مرد متولد برج دلو با شما قرار می‌گذارد، اگر در ابتدا کمی رفتار سردی دارد، آن را به خود نگیرید. او ذاتاً گرم و صمیمی نیست و زمان می‌برد تا جنبه عاطفی خود را نشان دهد. بیان احساسات یکی از بزرگترین مبارزات برای یک مرد متولد برج دلو است. او با احساسات شدید راحت نیست و ممکن است کمی زمان ببرد تا احساسات خودش را شناسایی کند و آنها را پردازش کند.

این باعث می‌شود مرد متولد برج دلو بی‌احساس و ناخوشایند به نظر برسد. او به احساسات دیگران اهمیت می‌دهد و فقط نمی‌تواند با ملودرام کنار بیاید. زمانی که یک فرد متولد برج دلو ناراحت است، تشخیص دادن آن سخت می‌شود. او تمایل دارد احساسات خود را پنهان کند و در درون خود حبس کند تا جایی که دیگر نتواند تحمل کند و سپس دچار انفجار عاطفی یا فروپاشی می‌شود. دلویی‌ها از نمایش‌های بزرگ عاطفی به دلیل ناراحتی خود از احساسات، برگردانده می‌شوند. با یک فرد متولد برج دلو، فریاد زدن و گریه کردن به جایی نمی‌برد؛ او فرار می‌کند یا شما را نادیده می‌گیرد تا زمانی که آرام شوید.

او به شکلی عمیق و واقعی دوست دارد و در یک لحظه زندگی خود را برای همدمش فدا می‌کند. او فقط به تمام احساساتی که مردم نشان می‌دهند اعتقاد ندارد. هرچند در اهدای هدیه، انواع گوشه‌گیرتر دلو به اندازه دیگران باشکوه نباشند، اما هدیه‌های آن‌ها همیشه به نحوی غیرمعمول و کاملاً منحصر به فرد خواهد بود. راه رسیدن به میل جنسی مرد بهمن تحت حکومت باد، از طریق ذهن او است. او را با بازی‌های کوچک و جذاب ذهنی هیجان‌زده، مسحور و مفتون کن و منتظر شعله‌های شور و اشتیاقی باش که بعداً زیر لحاف خواهد آمد. مردان بهمنی که برون‌گراتر هستند، تجربه‌گرا و جسورند و اغلب اولین کسانی هستند که پیشنهاد عضویت در باشگاه محل را می‌دهند، یا در یک شب مهتابی شما را به شنا کردن دعوت می‌کنند. در اتاق خواب، یا به طور معمول، خارج از آن، هیچ چیز برای او بیش از حد تحریک‌آمیز یا ترسناک نیست. اگر اعتماد آن‌ها را به دست آورده‌اید، حتی اشکال آرام‌تر هم در هر موقعیتی شما را شگفت‌زده خواهند کرد. نزدیک شدن به این مردمی‌تواند سخت باشد، اما وقتی این کار را انجام دهید، خوشحال خواهید شد که پافشاری کرده‌اید.

ممکن است سخت باشد که مرد بهمنی را به تعهد وادار کرد، اما او کاملاً خوشحال می شود که دوران رها بودن و به دنبال باد رفتن را پشت سر بگذارد و آرام بگیرد، به شرطی که زن مناسب را پیدا کرده باشد. مرد بهمن به هوش جذب می‌شود، بنابراین همسرش باید کسی باشد که زندگی او و طرح‌های بزرگ بشریت را درک کند. باید مطمئن باشد که آزادی بسیار مورد علاقه‌اش در خطر نیست؛ وگرنه مانند وزش باد ناپدید خواهد شد. اگر او به تعهد خود پایبند شده باشد، به سادگی آزاد نمی‌شود، اما نشانه‌های نارضایتی‌اش همه جا دیده خواهد شد.

برای شراکت با مرد بهمن، استقلال متقابل مطلق بهتر عمل می‌کند، که به این معنا نیست که هر فرد بهمنی به دنبال شیطنت و روابط دیگر است. او تنها به دنبال آزادی حرکت و فضای خود است و بسیار خوشحال است که زندگی را با یک همسر باهوش و خودکفا که نیاز او به استقلال را پشتیبانی می‌کند، به اشتراک بگذارد.

برای مرد متولد برج دلو، روابط چالش برانگیز است. او در قلب خود تصویری از زن ایده‌آل را نگه داشته و هیچ زن واقعی‌ای نمی‌تواند با این تصویر مقایسه شود. قلب او، با وجود مهربانی، بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کند. دنیای او می‌تواند مانند صاعقه دگرگون شود. اما این به معنای آن نیست که نمی‌توان به او اعتماد کرد. او همچنین خود را به بالاترین ایده‌آل، نفرت از رفتار نااخلاقی یا نامشروع، متعهد می‌داند. ممکن است بدون قصد آسیب یا خیانت، عشق او سرد شود، یا به دیگری دل ببندد. بادهای تغییر از درون او می‌وزند و به شکل رادیکال، او ناچار است که تغییر کند. او به طور کلی با برج‌های ترازو (مهر)، دوقلوها (خرداد)، قوس (آذر) و حمل (فروردین) بیشترین هماهنگی را دارد.

مرد متولد برج دلو هنگام مواجهه با مسائل مالی، کیف پول خود را با منطق و نه احساس اداره می‌کند. در امور تجاری، این خصوصیت او را به سرمایه‌گذاری هوشمند، مذاکره‌کننده‌ای با درایت و شخصی بسیار دشوار برای فریب دادن تبدیل می‌کند. با اینکه او یک پورتفوی مالی پایدار دارد، قادر است که گاهی اوقات ریسک‌های خوب برنامه‌ریزی شده‌ای را به شیوه‌ای نوآورانه انجام دهد.

اگر قراردادی به مرد دلو بدهید تا امضا کند، مطمئن باشید که پیش از اینکه قلم به کاغذ بزند، جزئیات ریز آن را مطالعه خواهد کرد. متولدین برج دلو بسیار صادق هستند. در حالی که او قصد دروغ گفتن به شما را ندارد، هرگز برای محافظت از احساسات شما حقیقت را شیرین نخواهد کرد. حتی زمانی که نمی‌خواهد بی‌ملاحظه باشد، صداقت تند مرد دلو می‌تواند بی‌اندیشه یا بی‌تدبیر به نظر برسد. او به ندرت قصد آزار دارد؛ به اعتقاد او صداقت مهم‌تر از چاپلوسی است.

اگر مرد بهمنی بتواند طبیعت متناقض خود را کنترل کرده و با کارمندانش انعطاف‌پذیر باشد، رهبر خوبی خواهد شد. با هوش و دیدگاه منطقی‌اش، او برای مشاغلی در زمینه‌های مکانیک، عکاسی، مهندسی، آموزش و پخش رسانه‌ای بسیار مناسب است. این فرد به راحتی می‌تواند خود را در عرصه‌ی سیاسی در حال مبارزه بیابد، به سمت علوم انسانی گرایش داشته باشد و آماده‌ی رویارویی با جهان باشد. دور از واقعیت نیست که مرد بهمنی پیش قدم شود و با دیدگاه مثبت به زندگی و تعهد واقعی به بشریت به عنوان یک رهبر جهانی شناخته شود.

عشق و روابط مرد بهمن

مرد بهمن و سازگاری با دیگر برج‌ها

متولدین بهمن با دیگر نمادهای هوایی سازگار در نظر گرفته می‌شود. اگرچه این موضوع درست است که به عنوان نشانه‌های زودیاک، آن‌ها رابطه‌ای ساده دارند، اما همچنان مهم است که توجه شود افراد، نمادهای زودیاک نیستند. وقتی دو نماد هوایی با هم می‌آیند، درک انتزاعی از یکدیگر دارند، اما تعامل بین آن‌ها بیشتر شناختی خواهد بود تا پرشور یا احساسی و ممکن است دو نفر به راحتی به روزمرگی گرفتار شده و در یکنواختی بمانند. در واقع، آن‌ها دوستان بهتری هستند تا عاشقانی خوب، زیرا ترجیح می‌دهند به جای “عاشق” شدن، “دوست” یکدیگر شوند.

برای برج دلو، سرطان (تیر)، ماهی (اسفند) و عقرب (آبان) همه بیش از حد احساساتی هستند. هوا گریزان است و روی سطح آب می‌خزد. نهایتاً هوا باعث ایجاد یک آب‌پاش یا یک طوفان کامل خواهد شد. نشانه‌های زمینی مانند ثور (اردیبهشت)، سنبله (شهریور) و جدی (دی) تلاش می‌کنند تا به باد محکم بچسبند، اما چه در یک طوفان گرد و غبار یا یک گردباد، دلو نهایتاً آزاد خواهد شد.

عاشق شدن غیرقابل پیش‌بینی است و وقتی صحبت از رابطه می‌شود، بهترین کاری که طالع‌بینی می‌تواند انجام دهد کشف مشترکات است و به شما کمک می‌کند تا سازگاری را به چیزی خوب یا جذاب تبدیل کنید. با این حال، هماهنگی بیش از تضاد نشانه‌های خورشیدی است. نشان خورشیدی شما ویژگی‌های بیرونی را به شما می‌دهد که مردم تفسیر می‌کنند، اما نشان ماه شما تأثیرگذار بر احساسات است. حتی اگر نشانه‌های خورشیدی شما در نگاه اول سازگار نیستند، اما اگر خودتان را به شدت جذب مرد دلو می‌بینید، پیش بروید و او را بشناسید. ممکن است عناصر عمیق‌تری در نمودارهای شما باشد که به شما کمک کنند تا اختلافات را پشت سر گذاشته و به یک عشق پایدار برسید.

نقاط قوت و ضعف‌ مرد بهمن

مرد بهمن راه‌های مختلف بیان فردیت را می‌شناسد و از آن ها استقبال می‌کند. او به خاطر سبک زندگی، گرایش جنسی، نژاد، قومیت، یا هر چیز دیگری، افراد را قضاوت نمی‌کند. در عوض، روش‌های متفاوت و خاصی که بشریت از طریق آن‌ها تنوع را بیان می‌کند، او را مجذوب می‌کند. در جهان ایده‌آل او، همه آزادند تا خود واقعی‌شان را بیان کنند. او از تعصب، نژادپرستی و نابرابری ناراحت می‌شود، که این امر باعث می‌شود یا کناره‌گیری کند یا به سمت انقلاب گام بردارد.

نقاط قوت : صادق، بی‌پروا، استوار، پیشرو، محترم، مادی‌گرا (به معنای مثبت)، انسان‌دوست

بهمنی ها به بشریت و وضعیت جهان به شدت اهمیت می‌دهند. ممکن است آن‌قدر در مورد تمام مشکلات کره زمین و جامعه افراط کنند که خود را در دام افکار افراطی فرو برند. بهمنی ها در عقاید خود استوار هستند و به افرادی که دارای عقاید و باورهای قوی هستند نیز جذب می‌شوند. یک بهمنی به کسی که عقایدی متفاوت از خودش دارد بیشتر احترام می‌گذارد تا کسی که هیچ عقیده‌ای ندارد. این به این معناست که در بهترین حالت، یک بهمنی، جنبه‌های منحصر به فرد و عجیب و غریب خودش را پذیرفته و می‌تواند این خصوصیات را در دیگران بروز دهد.

فرد متولد برج دلو خلاق و پیشرفته است و به انجام کارها به روش‌های جدید اعتقاد دارد. طبع شورشی او اجازه نمی‌دهد که توسط رسوم یا سنت‌ها محدود شود. متولدین دلو آرمان‌گرا و رویاپرداز هستند و اصولا سرشان در ابرهاست. غفلت آن‌ها می‌تواند برای کسانی که آن‌ها را نمی‌شناسند، به نظر غرور یا بی‌ادبی بیاید. به جای جزئیات یک نقشه یا موقعیت، آن‌ها تمایل دارند به تصویر کلی نگاه کنند. دلویان در توجه و تمرکز بر روی جزئیات کوچک که می‌تواند مشکلات غیرضروری ایجاد کند، دشواری دارند.

متولدین دلو بسیار آرام و بی‌طرف هستند. آن‌ها در بیان احساساتشان مشکل دارند که می‌تواند باعث شود سرد یا بی‌احساس به نظر برسند. هرچند برخی از متولدین این ماه ممکن است به تغییر مقاوم باشند، اما تغییر غالباً به عنوان یک تکامل طبیعی توسط بهمنی ها دیده می‌شود و برایشان سخت است. زحمت نکشید که بخواهید با دلو همراه شوید، چرا که حرکت بعدی او غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. مرد دلو، معمولاً درباره برخی مفاهیم انتزاعی یا معنوی، همیشه در حال فکر کردن است. او عاشق یادگیری و تجزیه و تحلیل هر چیزی است، به ویژه چیزهای عجیب و غیرمعمول.

بهمنی ها قطعاً مادی‌ترین نشانه‌های زودیاک نیستند، اما آنگونه که در مطالب اخترشناسی آمده، کمی بیش از حد بر روی چیزهای دنیوی تأکید دارند. آن‌ها سلیقه‌ای گران‌قیمت دارند و می‌توانند فریب بخورند و فکر کنند که چیزی فقط به دلیل گران‌تر بودن، حتماً ارزشمندتر یا نادرتر است.

مرد بهمن در پرداخت پول نیز بسیار خسیس است و دوست ندارند پولی برای دیگران خرج کنند. در سایر جهات، آن‌ها بخشنده هستند، اما ترجیح می‌دهند پول‌های خود را ذخیره کنند یا به یک دلیل شایسته کمک کنند تا اینکه برای کسی دیگر هدیه تولد بخرند. یکی از دلایلی که یک بهمنی می‌تواند به پول افسارگسیخته شود این است که به آن‌ها یک سبک زندگی بی‌دغدغه‌تر می‌دهد. آن‌ها فکر می‌کنند هرچه پول بیشتری داشته باشند، استقلال بیشتری خواهند داشت. عشق آن‌ها به پول از نیاز آن ها به استقلال ناشی می‌شود. آن‌ها می‌دانند اگر به اندازه کافی سخت کار کنند، در نهایت می‌توانند رئیس خودشان شوند، به جای اینکه همیشه کسی دیگر به آن‌ها بگوید چه کاری انجام دهند.

ضعف‌ها: مخالفت‌جو، دور از دسترس، پیش‌بینی ناپذیر، ناراحت کننده با احساسات

برج دلوها بسیار سرسخت هستند که این وجه منفی از خصوصیات شخصیتی آن‌هاست. اگرچه آن‌ها حاضرند از دید دیگران به مسائل نگاه کنند، انتظار نداشته باشید که ذهن یک دلو تغییر کند. شما هرگز نمی‌توانید یک دلو را از چیزی قانع کنید، و او کاری را انجام نخواهد داد که به آن اعتقاد نداشته باشد.

یکی از خصوصیات بد برج دلو این است که فقط به خاطر لجبازی، می‌تواند مخالف کند. در بدترین حالت، او ناسازگار می‌شود و همیشه ساز مخالف می زند. نماد دلو حامل آب است، بنابراین شما ممکن است فکر کنید که این نشانه‌ای است که با جریان می‌رود. اما با این نشانه غیرمتعارف و مستقل، چیزی نمی‌تواند از این نادرست‌تر باشد. هرگز به یک بهمنی نگویید چه کاری انجام دهد، زیرا او قطعاً کار مخالف آن را انجام خواهد داد. او از قوانین و محدودیت‌ها که سعی دارند او را کنترل کنند، متنفر است و از بودن در زیر فشار هم نفرت دارد. مرد دلو آزادی خود را به شدت حفظ می‌کند و استقلال خود را بسیار دوست دارد. او به ندرت تعهداتی می دهد زیرا نمی‌خواهد برنامه‌هایش قفل شوند. با این حال، زمانی که واقعاً به چیزی تعهد می‌دهد، معمولاً به آن پایبند است.

مرد بهمنی وقتی که به خواسته‌اش می‌رسد، ترجیح می‌دهد آزادی داشته باشد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. این امر باعث شده که آبروی او کمی لکه دار شود. استثنا وقتی است که یک دلویی به شما به عنوان دوست، شریک یا عضوی از خانواده واقعاً عشق می‌ورزد. او برای کسانی که دوست دارد در صحنه حاضر می‌شود. اما اگر هنوز مرد بهمن را به خوبی نمی‌شناسید یا به او نزدیک نیستید، برای هیچ چیزی روی او حساب نکنید.

بهمنی ها غیرقابل پیش‌بینی و ناسازگار هستند. ممکن است بعد از دیدن هر روز او و گذراندن تمام وقت‌تان با هم برای یک هفته، دفعه‌ی بعد به پیامک‌ها و تماس‌های شما جواب ندهد. دلویی‌ها ممکن است تأثیر اولیه بدی بگذارند زیرا آن‌قدر در افکار خود غرق هستند که به محیط اطراف، از جمله مردم اطراف‌شان، توجهی نمی‌کنند. همین توجه کم یکی دیگر از ضعف‌های معمول بهمنی ها است. چون آن‌ها رویاپرداز و فیلسوف‌ هستند تا اینکه در واقعیت پایبند باشند، اغلب در افکار خود گم می‌شوند. دلویی‌ها با وجود اینکه پاسخگو هستند، تمرکز و جهت‌گیری ندارند. سخت است که آن‌ها را مجاب کنید تا توجه کنند و روی یک چیز متمرکز شوند.

تمام ایده‌هایی که در ذهنشان هست می‌تواند آن‌ها را به حدی منحرف کند که بدون اتمام کاری، از یک پروژه به پروژه دیگر پرش کنند. در رویاهایشان، آنقدر غرق می‌شوند که از دنیای واقعی دور می‌شوند. اگر نیاز دارید درباره چیز مهمی با یک مرد بهمن صحبت کنید، یا حتی فقط برای روز برنامه‌ریزی کنید، اول اطمینان حاصل کنید که توجه کامل و بی‌قید و شرط او را دارید. یک مرد بهمنی به سختی واقعاً عصبانی شود، اما وقتی عصبانی است مراقب باشید. یک بهمنی وقتی آسیب دیده باشد از صداقت بی‌رحمانه خود برای یک تنبیه زبانی دردناک استفاده می‌کند.

 نقاط قوت و ضعف‌ مرد بهمن

مردان مشهور متولد بهمن

مردان منتخب متولد بهمن عبارتند از: هری استایلز، مایکل بی. جردن، تام هیدلستون، جاستین تیمبرلیک، اد شیرن، کریستین بیل، باب مارلی، آبراهام لینکلن.

پرسش‌های متداول

سازگاری متولدین بهمن با بهمن چگونه است؟

دو نفر متولد برج دلو از قوت یکدیگر بهره می‌برند و یکدیگر را به موفقیت سوق می‌دهند. این برج زودیاک به آزادی، پذیرش و استقلال ارج می‌نهد و یک رابطه موفق رابطه‌ای است که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

بهترین هدیه برای مرد متولد بهمن چیست؟

مردان متولد برج دلو معمولاً از چیزهایی که سرگرم‌کننده، فکربرانگیز یا جالب هستند خوششان می‌آید. وسایل الکترونیکی و تکنولوژی از محبوب‌ترین‌ها هستند. همچنین زینت‌های جالب، پازل‌ها یا اشیاء بحث‌برانگیز از کشورهای دیگر محبوبیت دارند. اگر بودجه محدودی دارید، نمی‌توانید با اشتراک مجله یا کتاب اشتباه کنید، زیرا او قطعاً علاقه‌مند به خواندن است.

سفر مورد علاقه مرد متولد بهمن چگونه است؟

متولدین برج دلو وجدان اجتماعی قوی دارند، بنابراین معمولاً ترجیح می‌دهند به مکان‌هایی سفر کنند که بتوانند کار خوبی انجام دهند و از سفرهای طبیعت نیز لذت ببرند. آنها می‌خواهند همه چیز را محیط‌زیستی و سبز نگه دارند، چه اینکه شفق‌های شمالی را ببینند یا در یک کلبه در هاوایی زندگی کنند.

نقطه
Logo