طالع بینی زن متولد بهمن (دلو)

نام نماددلو (aquarius)
شماره شانس۳,۹,۲
رنگ شانسزرد، قرمز
روز شانسپنج‌شنبه و جمعه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و میزان(مهر)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاعقرب(آبان) و سرطان(تیر) و قوس(آذر)

شخصیت کلی متولدین بهمن (با نماد دلو)

برج دلو تحت حکمرانی زحل است. بومیان این برج عمدتاً شخصیت‌های قوی و جذابی دارند. تقریباً همیشه باهوش، دقیق، واضح و منطقی هستند. حتی در جمع نیز به شدت مستقل‌اند و با دنبال نکردن جمعیت سرکشی می‌کنند و به اینکه چقدر منحصر به فرد هستند افتخار می‌کنند. آنها دخالت دیگران در کار خود را دوست ندارند و تنها به شرایط خودشان آن را می‌پذیرند. آنها در برخورد با مردم، مصمم و قاطع هستند. دلویی‌ها از طبیعت درون‌گرا برخوردارند و به آسانی دوست پیدا نمی‌کنند. آنها همچنین بسیار مهربان هستند و تمایل شدیدی به کمک به بشریت دارند. آنها به راحتی خود را وقف دیگران نمی‌کنند. حتی با این حال، آنها در مورد همسران عاشق خود چندان وفادار نیستند، اما باز هم خواستار وفاداری کامل در مقابل هستند.

خشم آن‌ها یکی از ویژگی‌های منفی‌شان است و اگر فریب بخورند، خشمشان وحشتناک می‌شود و اگر ناامید شوند، نمی‌بخشند. متولدین بهمن در پروژه‌های گروهی بسیار خوب عمل می‌کنند. آن‌ها افرادی بسیار جاه‌طلب هستند و زیاد رویاپردازی می‌کنند و گاهی اوقات رویاهایشان به آن‌ها در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند. بهمنی ها هرگز احساسات درونی‌شان را فاش نمی‌کنند، مهم نیست دیگران چقدر تلاش کنند تا آن‌ها را متقاعد سازند، صرفا به این دلیل که آن‌ها قادر به انجام این کار نیستند. طبیعت آن‌ها به شدت کمک‌رسان و دلسوز است. بهمنی ها شفادهندگان معنوی قابل توجهی هستند. آن‌ها به طور منظم در حال ارزیابی موقعیت‌ها، افراد و غیره هستند. با این حال، در پایان روز، همچنان به اندازه قبل سردرگم خواهند بود. آن‌ها بسیار احساساتی و حساس هستند اما گاهی اوقات بدگمان می‌شوند و می‌توانند بی‌پروا و بی‌ادب باشند.

خصوصیات زن متولد بهمن

زنانی که بین ۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه به دنیا آمده‌اند به این نشانه از طالع‌بینی تعلق دارند. این نشانه یک نماد هوایی است که با کوزه نمایش داده می‌شود. بارزترین ویژگی افراد متولدین برج دلو، چه مرد و چه زن، دوستی و مهربانی است. از بین همه افراد، آنها خلاق‌ترین و نوآورترین هستند و همیشه در زندگی‌شان به دنبال امتحان کردن چیزهای مختلف می‌باشند.

بهمن یازدهمین نشانه زودیاک و نشانه‌ای هوایی است که تحت حاکمیت سیاره زحل قرار دارد. افرادی که با این نشانه به دنیا آمده‌اند معمولاً قدبلند و با چهره‌ای بیضی شکل هستند. آنها معمولاً پوستی روشن و ظاهری دلنشین دارند. آنها مهربان، خلاق، ساده، منظم و پرانرژی هستند. آنها در برابر دوستان خود صادق هستند و در دایره اجتماعی خود احترام زیادی کسب می‌کنند. آنها به زیبایی‌های طبیعت علاقه‌مند هستند و از شنیدن آهنگ‌های ملایم و دلنشین لذت می‌برند.

برج دلو نمادی از عنصر هواست، اما زن دلو نه نسیم ملایمی است و نه مدوزایی رویایی، برخلاف خواهران دیگر زودیاک که دل‌انگیز هستند. او طوفانی است پر از نیروی درونی و قدرت و هنگامی که اولین بار با او برخورد می‌کنید، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. اما ادامه دهید و سوار بر این موج شوید. اگر از چشم طوفان عبور کنید، در قلب این آشوب، زنی باهوش، مستقل و مهم تر از همه، خلاق را خواهید یافت.

آن‌ها همیشه برای تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان‌شان، ایده‌هایی نوآورانه و خلاق دارند. آن‌ها همیشه طرفدار تغییرات و پیشرفت و توسعه شرایط بشریت هستند. آن‌ها می‌خواهند از طریق خیریه‌ها و کارهای اجتماعی در کمک به مردم شرکت کنند. آن‌ها ذهنی بسیار تحلیلی دارند و دوست دارند در جزئیات کنکاش کنند. متقاعد کردن آن‌ها به اینکه اشتباه می‌کنند، دشوار است.

خانم های بهمنی گاهی اوقات کنترل خود را از دست می‌دهند و بی‌پروا سخن می‌گویند، اما ممکن است از آگاهی رنج ببرند و بعدها از کارهایشان پشیمان شوند. اگر خانم بهمنی در موقعیت خوبی قرار داشته باشد می‌تواند موقعیت برجسته‌ای در شغل خود به دست آورند و وضعیت مالی خوبی داشته باشد و از تمامی راحتی‌های زندگی لذت ببرد.

طالع بینی زن متولد بهمن

ویژگی‌های شخصیتی زن متولد بهمن

برج دلو، یازدهمین نشان زودیاک، نماینده‌ی کوزه، به عنوان نشانی برای کلمه‌ای است که زمین را سیراب می‌کند. گفته می‌شود افرادی که زیر نشان دلو متولد شده‌اند، دارای ویژگی‌های شخصیتی زیر هستند: پیشرو، مستقل، باهوش، منحصر به فرد و آرمان‌گرا.

زنان متولد بهمن اغلب کم‌صدا هستند و بنابراین ممکن است کمی خجالتی و ساکت به نظر برسند. با این حال، آن‌ها اصلا عجیب و غریب نیستند و همیشه در مورد چیزهایی که در زندگی‌شان وجود دارد، بسیار عاطفی هستند. با این حال، معمولاً آن‌ها کسب و کار خودشان را دارند و فقط به چیزی که نیاز دارند، بسنده می‌کنند، بنابراین برای هیچ‌کس نمایش بازی نمی‌کنند. در نتیجه ممکن است کمی دور از دسترس به نظر برسند و حتی نزدیک‌ترین افراد به آن‌ها نیز ممکن است آن‌ها را به اندازه‌ای که می‌خواهند نتوانند بشناسند.

زنان متولد برج دلو در باورهای خود بسیار صاحب‌نظر و محکم هستند. آن‌ها اغلب از بیان دیدگاه‌های خود نمی‌ترسند و گاهی ممکن است کمی موعظه‌گر به نظر برسند. برایشان سخت است که واقعا به دیدگاه‌های دیگران گوش دهند، چرا که در اعماق وجودشان باور دارند که خودشان درست می‌گویند. در نتیجه، ممکن است کمی مغرور به نظر برسند.

زنان دلو نسبت به جهان کنجکاو هستند و از یادگیری لذت می‌برند. اما ترجیح می‌دهند از تجربیات خودشان چیزی بیاموزند، بنابراین همیشه سفر می‌کنند یا به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید هستند. آن‌ها از پذیرفتن چیزی که دیگران می‌گویند بدون بررسی به صورت ظاهری خودداری می‌کنند و همواره می‌خواهند فرصتی داشته باشند تا خودشان در مورد آن نظر بدهند.

این زنان احتمالاً چند علاقه‌مندی خاص دارند که نسبت به آن‌ها بسیار پرشور هستند. آن‌ها وقت و انرژی زیادی را صرف این علایق می‌کنند و گاهی اوقات ممکن است دیگران آن‌ها را وسواسی بنامد. اما برای او که این مشکلی نیست! او تنها خودش را می‌خواهد تحت تاثیر قرار دهد. این زنان نیازی به تایید دیگران ندارند و واقعاً دوست ندارند دیگران بیش از حد در کارهایی که انجام می‌دهند دخالت کنند.

زنان متولد برج دلو تحت تأثیر اورانوس به دنیا آمده‌اند و بسیار خلاق هستند و برای خلق چیزی زندگی می‌کنند، چه هنر باشد، چه موسیقی یا غذا. آن‌ها می‌خواهند مدام مرزها را به چالش بکشند و ببینند چه کارهای متفاوتی می‌توانند انجام دهند. زن متولد بهمن با هیچ استانداردی از جامعه سازگار نیست. او ترجیح می‌دهد در حاشیه‌ها زندگی کند و فکر کردن خارج از چهارچوب را می‌پسندد. گاهی اوقات، متأثر از عدالت اجتماعی و تغییر، این زنان برای کمک به تحول فرهنگی، به‌ویژه در زمینه‌های فقر، بهداشت عمومی، حقوق برابر و اصلاحات زندان، سخت کار می‌کنند. زن دلویی در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کند، درخواست‌ها را امضا می‌کند، رهبری را برعهده می‌گیرد و جلساتی را برای آگاه‌سازی گروه‌هایی از مردم که توسط یک دلیل مشترک متحد شده‌اند، سازمان‌دهی می‌کند. چرا که او به وضع بشریت اهمیت زیادی می‌دهد و حاضر است هر کاری برای تغییر محیط انجام دهد.

بسیاری از زنان متولد برج دلو، نگرشی خلاق و انسان‌دوستانه به زندگی را پذیرفته‌اند. پول ممکن است برای دلو ملموس باشد، اما معمولاً در جیب پشتی او نقشه‌ای زیرکانه جا خوش کرده و گاهی اوقات نیز بیش از حد درگیر یا پریشان می‌شود. بیشتر زنان متولد برج دلو از سنین بسیار جوانی کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهند. بهترین روش برای تضمین آزادی‌شان و عدم تمنای پول از والدین‌شان!

خانم بهمنی عاشق پرواز است، عاشق نوآوری است، اما به طور شگفت‌آوری می‌تواند درگیر گذشته نیز شود. در حالی که زنان متولد برج دلو پیشرفت را دوست دارند، در سطح شخصی برای پروژه‌ها برنده نخواهند بود. این موضوع مربوط به وفاداری او، توجه و دلبستگی‌اش به گذشته و خاطراتش است، زیرا در حالی که او اعتماد به نفس دارد به آینده نگاه کند، گاهی اوقات به گذشته برمی‌گردد و بهترین چیزهایی را که می‌تواند تصور کند در آنجا جستجو می‌کند.

زن متولد بهمن یک شخص “ایده‌پرداز” است. او همه چیز را به چالش می‌کشد و ایده‌های جدید و شگفت‌انگیزی خلق می‌کند، اما همیشه دوست ندارد کسی باشد که همه چیز را به هم پیوند دهد. تا زمانی که زن متولد برج دلو کارکنانش را به شیوه‌ای کاملاً قاطع و انعطاف‌ناپذیر مدیریت کند، تبدیل به یک رهبر الهام‌بخش و دوستانه و سخت‌کوش می‌شود.

خدمات اجتماعی، گرافیک، مکانیک و فنی، روانشناسی، معماری یا وظایف آموزشی ممکن است بخشی از کار این زن باشد. تمام این گزینه‌ها برای روحیات او مناسب هستند: هنر، صنایع مسافرتی، علم و دانش، ورزش، سیاستمداری، ستاره‌شناسی، بازاریابی و ارتباطات عمومی.

بانوی بهمن ماهی برای انجام کاری کسالت‌آور، بیش از حد مستقل است. او خلاق و آرمان‌گرا است و دوست دارد از مهارت‌های عالی مردم‌داری خود به خوبی استفاده کند. به هیچ وجه به میکرومدیریت یک بانوی بهمن نپردازید! او بدون نظارت عالی کار می‌کند. زن بهمن آزاد و کاملاً مسئول ثبات مالی خودش است. این خانم پیشرفته است و با پس‌انداز خود قمار نمی‌کند.

عنصر وجودی بهمنی ها هوا است، و مانند هوا این خانم ها انواع مختلفی دارند ولی همگی به نظر چالش‌برانگیز می‌رسند. در حالی که برخی از دلوها نرم و ساکت هستند، دیگران پر زرق و برق و پرانرژی هستند. با این حال، گفتنی استاما باید بدانید که هر دو فرم دارای ویژگی‌های درونی یکسان هستند.

برای مثال، یک خانم دلو دوست دارد وقت خود را به دقت صرف کند، به ویژه زمانی که به مسائل اجتماعی مربوط می‌شود. دنیا همانند صدف درونی برای او است و او می‌خواهد هر کاری که می‌تواند برای بهتر کردن آن و کمک به افراد درونش انجام دهد. اینجاست که جنبه بخشندگی وجود او ظاهر می‌شود؛ آنها آرزو دارند تغییر پیشرو ایجاد کنند، ویژگی بنیادین اورانوس، سیاره حاکم بر دلو. تحریک ذهنی، کلید لذت بخشی برای دلویی‌هاست. آنها بدون تحریکات ذهنی به راحتی کسل و بی‌علاقه می‌شوند. همچنین به شما زمان زیادی می‌دهد تا تأمل و بازیابی انرژی کنید.

در نهایت، معمولاً بهمنی بودن به معنای ابتدایی و تا حدودی عجیب و غریب بودن است. حتی اگر دلوها کمی عجیب یا غیرمعمول‌تر از دیگران باشند، برای خودشان عجیب نیست و از منحصر به فرد بودن خودشان راضی هستند! هر چیز جدید، جالب یا خارج از حدود معمول تمایل دارد آنها را جذب کند.

نوآوری بیشترین ارزش دلو است. افرادی که زیر نشانه زودیاک دلو به دنیا آمده‌اند دوست دارند زندگی منحصر به فردی داشته باشند و گاهی اوقات خارج از انتظارات دیگران رفتار کنند. دلو برای شغل‌های آزاد و مستقل و فریلنسری که بر آزادی و استقلال تأکید دارند، ایده‌آل است. علاوه بر این، کسانی که متولد برج دلو هستند، خلاق، محکم، بلندپرواز، شجاع و واجد شرایط هستند، بنابراین می‌توانند در زمینه طراحی وب یا کارهای مرتبط با بازی‌های آنلاین خودی نشان دهند. خانم های بهمنی باهوش و زیرک هستند. آنها بهترین استفاده را از توانایی‌های خود می‌برند و به آنها در پیشبرد فرصت‌ها و چالش‌ها برای مطالعات علمی، علوم انسانی و علوم اجتماعی کمک می‌کنند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن متولد بهمن

سازگاری زن بهمن با سایر نشانه‌ها

یک زن متولد برج دلو معمولاً باهوش و مطمئن به نفس است. او زنی است که به شیوه خودش قدم می‌زند و نیاز به آزادی برای فکر کردن و انجام دادن کارهایی دارد که می‌خواهد. او به طور کلی فردی خونسرد، دوستانه، عجیب و غیر معمول است، با نگاهی به دنیا که به همان اندازه غیرمعمول است. او کمی سرکش است و به بهترین شکل با کسی که نظم و قوانین را زیر پا می‌گذارد، ارتباط برقرار می‌کند. به طور کلی، متولدین برج‌های میزان (مهر)، جوزا (خرداد)، قوس (آذر) و حمل (فروردین)، هم پیمانان عالی برای او هستند.

زن بهمن ماهی در عشق

یک زن متولد ماه بهمن اکنون به شکل اسرارآمیزی اینجاست و یک دقیقه دیگر جایی دور. حالا مهربان و مراقبت کننده است، و بعد از مدتی سرد می‌شود، یا اینکه ناپدید می‌شود، انگار که اصلاً وجود نداشته. زن دلو مانند آب و هوای ناپایدار است. او در عشق در حال تکامل و تغییر است، نامنظم و گاهی کاملاً غیرقابل پیش‌بینی. حدس زدن آنچه که از او می‌توان انتظار داشت، دشوار است.

یکی از نامعلوم‌ترین نشانه‌ها در کل طالع‌بینی، کوزه یا بهمن است. اگر زنی متولد برج دلو عاشق شود، تا زمانی که آزادی و خودش بودن را داشته باشد، می‌تواند با احساساتش کنار بیاید. این ترس پنهان از از دست دادن شخصیتش به دست دیگری، به این معناست که گاهی اوقات او نسبت به انواع احساسات آسیب‌پذیر است، مخصوصاً وقتی که کسی سعی در تبدیل او به چیزی که نیست داشته باشد. با این حال، در زندگی تقریباً هر زن متولد برج دلو، زمانی برای “بزرگ شدن” فرا می‌رسد، درک اینکه برخی عشق‌ها باید برای داشتن خانواده، پرورش فرزندان و مراقبت از همسرش ضروری باشد. این قطعاً سخت‌ترین تصمیم اوست و حتی اگر کاملاً منطقی به نظر برسد، تصمیمی از این دست برای یک بانوی بهمنی باید بسیار قدردانی شود و به عنوان نهایت عشق شناخته شود.

وقتی صحبت از علاقه به میان می‌آید، دلو ممکن است دچار اضطراب شود. با این‌که از روابط شیرین و فریبنده لذت می‌برند و به راحتی می‌تواند در وضعیت «دوست با مزایا» در بلندمدت قرار بگیرند. عشق می‌تواند در او باعث احساس اسارت یا ترس از آینده شود، حتی اگر احساسات عمیقی برای شخص دیگر داشته باشند. دلو نمی‌خواهد به کسی وابسته باشد و نمی‌خواهد کسی به او وابسته باشد. مدیریت وابستگی سالم در یک رابطه، چالشی مادام‌العمر برای دلو است.

دلو پرشور، صریح و در تماس با جنسیت فیزیکی خود است. دلو می‌تواند حس کند که سکس، او و یارش را به‌طور عمیق‌تری مرتبط می‌کند و باور دارد که عشق می‌تواند فراتر از سکس هم وجود داشته باشد. این زن گاهی اوقات غیر واقعی به نظر می‌رسد. او علاقه‌مندی‌های زیادی دارد و به کسی نیاز دارد که تخیل و خلاقیت او را تحسین کند. باید توجه داشته باشید که راز یک رابطه، ارتباط است. او در یک رابطه، عاشق جریان مداوم و پایان‌ناپذیر گفتگو، انعطاف‌پذیری و تصادفی بودن است. هرگز از او نخواهید که به هر قوانین یا برنامه‌ای پایبند باشد، ماهیت دلو، این‌گونه نیست.

اگر عشق او باشید نگه داشتنش او آسان‌تر است. توجه داشته باشید که زندگی با زن بهمن هرگز کسل‌کننده نخواهد بود. او در بیشتر موقعیت‌ها برای همه‌چیز آماده است و خوش‌گذران، هیجان‌انگیز، پرحرف و مستقل می باشد. اگر شما فرد مناسبی باشید، قطعاً خوش‌ شانسید که با او آشنا شده‌اید!

زنان مشهور متولد بهمن

زنان مشهور بهمن ماهی عبارتند از جنیفر آنیستون، اما رابرتز، الن دی‌جنرس، شکیرا، آین رند، اپرا وینفری. بهمن نشانه‌ای ثابت است که نشان می‌دهد بهمنی دوست دارد زندگی را طبق میل خود پیش ببرد و افرادی که می خواهند او را مجبور به کاری کنند، معمولاً پاسخ با محبتی از او دریافت نخواهند کرد. اما اگر به حمایت نیاز داشته باشید، او یک انسان و دوست واقعی است که آماده و مایل به کمک کردن است. نصیحت‌های مناسبی هم خواهد داد. این خانم به مراقبت از همنوعانش، چه مرد، زن، کودک، حیوان و محیط زیست، اهمیت می‌دهد.

زن بهمنی با افراد از هر سنی رفت و آمد می‌کند. بدون توجه به گذشته یا پیشینه‌شان، دوست دارد به استقبال آن‌ها برود و با آن‌ها گفتگو کند.

 زن بهمن ماهی در عشق

سؤالات متداول

بهترین هدیه برای زن متولد بهمن چیست؟

چیزی برای او بخرید که برای هیچ زن دیگری نخریده‌اید. مهم است بدانید که زیر ظاهر بی‌تفاوت او، زنی که دوست دارد با چیزی رمانتیک و زیبا غافلگیر شود، پنهان شده است.

سازگاری متولدین بهمن با بهمن چگونه است؟

هموطنان از آنچه دیگری را به میز مذاکره می‌آورد، تحسین و لذت می‌برند. آن‌ها به نیاز شخصی برای آزادی بی‌تفاوت نیستند، می‌دانند که عشق نیاز به زمان دارد تا رشد کند و ارتباطی بسیار شگفت‌انگیز و زمینی دارند.

زنان متولد بهمن در مردان به دنبال چه خصوصیاتی هستند؟

زن متولد برج دلو با مردی که اجتماعی، دانا، اصیل، پویا، مثبت‌اندیش، دموکراتیک و معامله‌گر است، راحت خواهد بود.

نقطه
Logo