طالع بینی زن متولد اسفند (حوت)

نام نمادحوت (pisces)
شماره شانس۱,۴,۳
رنگ شانسقرمز، زرد
روز شانسپنج‌شنبه و یک‌شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سرطان(تیر)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و جوزا(خرداد) و اسد(مرداد)

شخصیت کلی متولدین اسفند (با نماد حوت)

نماد ماه اسفند حوت یا ماهی است. افرادی که در این ماه متولد می‌شوند به داشتن ذهن خلاق شناخته شده‌اند و با ایده‌های آینده‌نگر مرتبط هستند. آن‌ها از نظم و محدودیت بیزارند، معمولاً در درام سلیقه خوبی دارند، چندوجهی و شهودی هستند، باهوش و سریع الفهم هستند، به خوبی می‌بینند و گوش می‌دهند و نسبت به ایده‌ها و فضاهای جدید پذیرا هستند. آن‌ها هرگز در روابطشان خودبزرگ‌بین نیستند و بیشتر از آنچه از دوستانشان انتظار دارند می‌دهند. از مدیریت بیش از یک بخش کوچک می‌ترسند.

زنان متولد اسفند معمولاً افرادی بسیار نجیب، صادق و مهربان هستند و دارای قوه تمیز طبیعی قابل توجهی می‌باشند. یکی از ویژگی‌های مهم برج اسفند این است که آن‌ها به شدت نسبت به اطرافیان خود اهمیت می‌دهند. ذهن آن‌ها منطقی، واضح و عملی است. آن‌ها استعدادی برای مهارت‌های رمانتیک ندارند و به بازی‌های عاشقانه علاقه ای نشان نمی‌دهند. آن‌ها تغییرات ناگهانی را دوست دارند و ممکن است به نظر بی‌ثبات و غیر قابل پیش‌بینی برسند. اسفندی ها معمولاً مرزهای قوی خودخواهی که در سایر افراد وجود دارد را ندارند؛ با وجود اینکه اسفندی ها بسیار کمرو هستند، تمایل به نگاه کردن زیاد دارند. حوت‌ها همیشه پرت و گویا در انتظار چیزی دوردست هستند، شاید در بعد دیگری. بهترین حرفه‌ها برای افراد حوت هنرمندی، پزشکی، دامپزشکی، زیست‌شناسی، موسیقیدانانی است.

خصوصیات زن متولد اسفند

زن متولد اسفند، که اغلب به او ماهی گفته می‌شود، بین تاریخ ۲۹ بهمن تا ۲۹ اسفند به دنیا آمده‌ است. نشان زودیاک اسفند، که با دو ماهی که در جهت‌های مخالف کشیده شده‌اند تصویر می‌شود، نشان دهنده سردرگمی همیشگی او است که آیا باید با خواسته‌های این دنیای مادی روبرو شود و به زندگی مادی‌ توجه داشته باشد یا به صدای درونی و روحانی خود گوش دهد. با خواندن درباره‌ی ویژگی‌های زن اسفند، شاید بتوانید این موجود ابهام‌آمیز را بهتر درک کنید. چیزی در مورد روش شناور بودن او در فضا مانند یک بانوی کاهن الهی وجود دارد، او همیشه لباس‌های ابریشمی نازک پوشیده شده و به نظر نمی‌رسد که کاملاً از گوشت و خون ساخته شده باشد. بعد از صحبت با او، بلافاصله هاله‌ی دانایی او بر شما این تاثیر را می‌گذارد که شما با یک روح بسیار کهن در حال تعامل هستید. واقعیت اغلب جای مورد علاقه‌اش برای زندگی نیست، و همیشه از دست و پنجه نرم کردن با روتین‌های عادی و قوانین سخت و سریع دچار سردرگمی خواهد شد.

دنیای رویاها و تخیل همواره جایی است که زنان اسفند در آن احساس آسایش بیشتری دارند و معمولاً فرآیندهای فکری شگفت‌انگیز و پر جنب و جوشی دارند. سرزمین‌های ناخودآگاه آنها با نمادها و ارتباطاتی پر شده که پیوندهای قوی دارند که تنها خودشان واقعاً می‌فهمند، اما اگر شما تلاش کنید تا قلب و روان یک زن اسفند را کشف کنید و علاقه صادقانه‌ای به کارکرد‌های درونی مخفی او نشان دهید، او احساس شادی بی‌نظیری خواهد کرد.

به دلیل عمق طبیعت احساسی‌اش، بانوی اسفند تجربه‌های احساسی‌ای دارد که بیشتر افراد هرگز تجربه نخواهند کرد. ماهی‌ها در آب شنا می‌کنند. این آب‌ها به بی‌کرانی افکار او هستند. همانند رازها و اسراری که بسیاری از جویندگان را سرگردان می‌کند، او چیزهایی را می‌بیند و حس می‌کند که زیر سطح زندگی قرار دارند. این توانایی ذاتی به ماهی دیدگاه منحصر به فردی به رویدادهای روزمره می‌دهد، اما همین امر باعث آلام او نیز می‌شود چرا که افراد بسیار کمی هستند که درک عمیق او از زندگی را می‌فهمند. عجیب نیست که مردم در جستجوی راهنمایی و مشاوره از او هستند.

زن اسفندی یک رویاپرداز واقعی، معنوی، کنجکاو و ملایم است. خواه غریزه خودش، افکارش یا حوزه‌ی معنویت و ایمان، او توجه زیادی به ناشناخته‌های زندگی‌اش می‌کند. این زنی است که غالباً به دنبال معنای بزرگتری می‌گردد، از نقشه کلی زندگی گرفته تا تجربیات اجتماعی خودش، و آن را پیدا می‌کند. او رویدادهای اطراف خود را جذب می‌کند، ارتباطاتی را می‌سازد که هرگز توسط دیگران دیده نمی‌شوند. او روندهای موجود در نگرش‌ها و رفتارهای دیگران را تشخیص می‌دهد و می‌تواند در فهمیدن انگیزه‌های دیگران هم بسیار نیز و باهوش باشد.

طالع بینی زن متولد اسفند (حوت)

ویژگی‌های شخصیتی زن متولد اسفند

اسفند دوازدهمین و آخرین نشانه‌ی زودیاک است. ماهی‌ها به دلیل ارتباط با نپتون بسیار شهودی و معنوی هستند. بانوی اسفند، دلسوز و مهربان است و به نیازهای دیگران توجه می‌کند. این زن خیال‌پرداز و رویایی باید تصمیم بگیرد که چگونه شنا کند، با جریان یا علیه جریان. ماهی‌ها شیرین هستند و برای خانواده‌های خود غریبه‌اند. زن ماهی یا همان شخص آرامی است که در گوشه‌ای می‌نشیند و به مشکلات گوش می‌دهد یا همان فرد مهمان‌نوازی است که در هر مهمانی به گرمی هر فردی را خوش‌آمد می‌گوید.

ویژگی‌های بارز زن اسفند که زنانگی افراطی دارد، مرموز، اسرارآمیز، اندیشمند، دلسوز، دوست‌دار، فداکار، پذیرا و آرمان‌گرا است. زنان متولد ماهی گاهی چیزهایی را می‌بینند و احساس می‌کنند که دیگران کمتر به آن توجه دارند، که این امر باعث می‌شود آن‌ها رازآلود و معنوی به نظر برسند. آن‌ها اغلب حساس و نازک نازنجی هستند و اغلب توانایی تفسیر ناخودآگاه پیام‌هایی از دیگران مانند زبان بدن را دارند. زن اسفند می‌تواند از این شهود قوی در جهات مختلفی استفاده کند، مثل یک درمانگر عاطفی استثنایی، یک هنرمند مستعد یا یک زن تاجر زیرک.

زنان متولد اسفند بیشتر احتمال دارد که احساسات را از محیط اطراف خود جذب کنند، اغلب توسط خلق و خوی دیگران شاد یا غمگین می‌شوند. در نتیجه، خوش‌بین‌ها اغلب تجارت را به بدبین‌ها ترجیح می‌دهند، زیرا خوش‌بین‌ها معمولاً بسیار کمتر حساس و دلسوز هستند، ویژگی‌هایی که در شریک زندگی یک ماهی به یک اندازه اهمیت دارند.

بسیاری از ماهی‌ها احساس می‌کنند که بهترین راه برای یافتن آرامش درونی، آرامش دادن به دیگران است و در بسیاری از موارد ، این زن مهربان و از خود گذشته است. آن‌ها تلاش می‌کنند تا بخشی از خودشان را وقف کسانی که دوستشان دارند بکنند. گاهی اوقات هم واقعاً از حمایت کردن مردم به طور کلی احساس رضایت می‌کنند.

آن‌ها در نه گفتن یا ترک کردن شرایط یا روابط بد مشکل دارند و با قلب خود فکر می‌کنند نه با مغزشان، به نظر می‌رسد که از درگیری یا آزار دادن دیگران به هر شکلی بدشان می‌آید. یکی از عوارض جانبی ترکیب ویژگی‌های شخصیتی زن اسفند این است که افراد بی‌تفاوت یا مستبد به سرعت از ماهی‌ها (برج حوت) سوء استفاده می‌کنند. این مشکل گاهی اوقات می‌تواند منجر به یک چرخه معیوب از کاهش عزت نفس و پذیرش شرایط نامناسب شود، معمولاً هم از سمت فردی که رفتار نادرستی با آن‌ها دارد. یکی از درس‌های اصلی زندگی که زن اسفند باید بیاموزد، یادگیری کمی خودخواه بودن است، تا بتواند بهتر تصمیم بگیرید که چه کسی شایسته کمک و محبت او است.

ماهی‌ها که در قلب خود ایده‌آل‌گرا هستند، معمولاً به نمایشنامه، شعر، تخیل و توهم جذب می‌شوند تا از واقعیت خشن و فریب روزمره زندگی دوری کنند. بزرگ‌ترین چالش این زن در زندگی این است که احساس نمی‌کند که به جایی تعلق دارد. در نگاه اول شاید به نظر بیاید که ماهی‌ها برای خودشان بیش از حد ظریف و شکننده هستند اما این فرض یک توهم است، دقیقاً مانند دنیای رویایی که گاهی به آن پناه می‌برند. اسفندی ها شخصیتی محکم، توانایی های قابل توجه و صبر قوی دارند. ماهی‌ها می‌توانند کاردان و به اندازه کافی قوی باشند که گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. تنها چیزی که او می‌خواهد کمک است. وقتی که یک اسفندی راه واقعی‌اش را پیدا کند، دارای نیرویی عظیم مانند ماهی سالمون که در جریان معکوس آب شنا می‌کند، می‌باشند. این پایداری و انعطاف‌پذیری تنها یک مهارت غافلگیرکننده برای زن اسفندی است، که زیر نمای ظریف او پنهان شده.

حرفه و سبک زندگی زن اسفند

زنان ماهی عموماً باید حرفه و سبک زندگی‌ای پیدا کنند که در آن بتوانند تخیل، ایمان و اراده‌ی خود برای کمک به دیگران را نشان دهند، یا ترجیحاً ترکیب نادری از هر سه. این زنان نگهدارنده و درمانگر هستند، اما ممکن است همیشه به شیوه‌ای که انتظار می‌رود، این کار را انجام ندهند.

برخی ممکن است به مراقبت علاقه‌مند شوند، به عنوان درمانگران یا مشاوران کار کنند، یا درمان‌های جامعی مانند ریکی یا ماساژ انجام دهند. زنان اسفندی به روش‌های قدیمی درمان و جادو، مثل طالع‌بینی یا گیاه‌درمانی، علاقه‌مند هستند. این روح‌های کهن تمایل دارند کارها را همانطور که بوده انجام دهند و به جای کامپیوترها و فناوری، به قلم و جوهر تمایل دارند. زنان اسفندی از هنر خیال‌پردازی، مد و هر چیزی که فرصت بازی با جلوه، رنگ و خیال را به آن‌ها می‌دهد لذت می‌برند. طراحی و تولید لباس‌ در پشت صحنه‌های تئاتر یا طراحی لباس‌های زیبا به خوبی با این برج هماهنگ است.

زنان اسفندی به شدت به احساسات حساس هستند و تحت حکومت خانه دوازدهم شهود و ارتباطات قرار دارند، بنابراین روانشناسی و علوم رفتاری جای خوبی برای آن‌هاست. آن‌ها تمایل دارند به افراد جذب شوند و می‌خواهند به افراد نیازمند کمک کنند، بنابراین زن ماهی همدل برای یک حرفه اجتماعی بسیار سازگار است. با یک موضوع دنیای متفاوت، آن‌ها طراحان مد برجسته‌ای می‌شوند و به لباس‌ها حس تازه‌ای از زیبایی و ظرافت می‌بخشند.

زنان متولد اسفند در محیط‌های خصمانه نمی‌توانند به خوبی عمل کنند، زیرا به کوچکترین نوسانات پاسخ می‌دهند. اگر کارمندی متولد ماهی دارید، به او کاری را بسپارید که به توجه و تخیل نیاز دارد. به عنوان یک مدیر، او برخی مسائل کوچک را نادیده می‌گیرد و اشتباهات متعدد کارکنانش را نیز نمی‌بیند. او به شدت به غریزه‌اش برای حفظ بهترین‌ها وابسته است.

او نمی‌خواهد برده‌ی روند‌ها و ساختار‌ها و کلیشه‌های معاصر باشد. همچنین، لباس‌هایش محدودکننده نیست و کمد لباسش جوری است که راحت بتوان لباس‌ها را درآورد و پوشید. خوشبختانه زن اسفندی، معمولاً می‌تواند با خیلی چیزها سر کند. او یک خصوصیت غیرمعمول دارد چون می‌تواند هم در جمع راحت باشد و هم می تواند تنها بماند. علاقه‌ی ماهی‌ها به فانتزی، هیجان و افکار خیال‌انگیز، اغلب در سبک خودش قابل مشاهده است. ماهی‌ها تمایل دارند در برابر هر سبکی که محدودکننده، دست و پاگیر یا بیش از حد تعریف شده باشد، ناشیانه رفتار کنند. این مطابق است با شخصیتی که هرگز خشن یا سخت‌گیر نیست. خطوط نرم و روان الگوهایی هستند که با شخصیت ماهی‌ها هماهنگی دارند، و رنگ‌های نرم به جای رنگ‌های اصلی. به آن‌ها نشان دهید که به نوآوری‌شان افتخار می‌کنید و دل‌هایشان با قدردانی پر می‌شود. آن‌ها دوست دارند هدیه بدهند، اما حتی به طور مخفیانه دوست دارند هدیه هم بگیرند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن متولد اسفند

سازگاری زن ماهی با سایر نشانه‌ها

ماهی آخرین نشانه از دایره‌البروج است که همه چیزهایی که در نشانه های پیشین قرار گرفته را شامل می‌شود. اسفندی ها دوست دارند زندگی راحتی داشته باشند و به طور کلی افرادی آرام، شاد و خودکفا هستند. ماجراجویی و رازآلودگی تحت حکومت نپتون، خالق دریاها، قرار دارد و هر چیزی که غیرمعمول، عرفانی و دوردست باشد، قطعا توجه اسفندی ها را به خود جلب می‌کند. آن‌ها عاشق کشف کردن هستند، چه انسان، مکان یا ایده‌ای باشد و علاقه‌ی ویژه‌ای هم به آب دارند، چرا که عنصر وجودی شان آب است. به عنوان یک نشانه‌ی آبی مؤنث، زن ماهی بیشترین سازگاری را با دو نشانه‌ی آبی دیگر در نمودار دایره‌البروج، یعنی سرطان (تیر) و عقرب (آبان) دارد. رابطه‌ی آن‌ها با برج جدی (دی) و ثور (اردیبهشت) نیز می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

زن اسفند ماهی و عشق

در عشق، زن اسفند ماهی آرام و سرشار از صفا است؛ این نخستین تجربه‌ای است که از این موجود دوست‌داشتنی خواهید داشت. وقتی او را می‌شناسید، او را به عنوان فردی نرم‌خو و بخشنده خواهید یافت. او با خوشحالی از شما اطاعت می‌کند و به هر خوشی پاسخ می‌دهد، تا زمانی که به او اعتماد داشته باشید و با دقت باران محبت‌ خود را بر او ببارید. او دوست دارد رویاپردازی کند و تخیلات رنگارنگش می‌تواند شما را گیج و شاد کند، به طوری که اطمینان می‌دهد هیچ لحظه‌ای کسل‌کننده نباشد. او توانایی خاصی دارد، تقریبا مشابه یک کودک، برای دوست داشتن بی‌قید و شرط و این یک رویداد است که شما برای همیشه قدردان آن خواهید بود.

وقتی یک زن متولد برج حوت عاشق می‌شود، تجسمی از ونوس برافراشته است، هیجان‌زده، مشتاق و مسحور. توجه او تنها بر روی موضوع باب میلش متمرکز می‌شود و از جوش و خروش احساساتی که در هر لحظه قلبش را فرا می‌گیرند لذت می‌برد. او به محض اینکه عشق را احساس می‌کند شروع به رفتار کردن مانند یک کودک می‌کند، خوشحال از اینکه شریک زندگی و همان “یک نفر” مورد نظر را پیدا کرده. وقتی عاشق است به طور طبیعی لبخند می‌زند و جذاب است و از احساساتش قدرت باورنکردنی به دست می‌آورد، انگار که دنیا بالاخره منطقی شده است. این لحظات است که به او انرژی می دهد و احساسات، باتری‌هایش را شارژ می‌کنند.

گاهی اوقات او به ایده‌های عشق افلاطونی پایبند است، با امید به آن روز که عشق در نهایت به شکلی جادویی تحقق پیدا کند. او زمانی این ارتباطات دوردست و غیرواقعی را انتخاب می‌کند، که بیش از حد از واقعیت و به‌ویژه فعالیت جنسی ترس دارد. به عنوان یک الهام‌بخش، شریک زندگی‌اش توسط کفایت و استعداد او الهام می‌گیرد. اما وقتی احساس فشار یا بی‌احترامی می‌کند یا عشقش ساده لوحانه از بین می‌رود، او به راحتی می‌تواند نظرش را تغییر دهد. نمی‌توانی روی وفاداری او حساب کنی، چون او همیشه آزاد است تا مرد دیگری را در پیدا کند که به شیوه‌ای بهتر او را دوست داشته باشد. بهتر است او را همان‌طور که هست بپذیریم و اگر شوهرش می‌خواهد به او وفادار بماند، امیدوار به بهترین‌ها باشد.

یک زن ماهی عاشق، جادو و راز را انتظار دارد، دقیقاً مانند دنیای عمیق و زیبای آبیِ وحشی. او از خیال‌پردازی‌های زیرکانه و پرواز در دنیای خیال، لذت می‌برد. این فقط یک دوره دلبری عاطفی برای اوست، و او دلش نمی‌خواهد جای دیگری باشد. مسلم است که زنان متولد اسفند در عشق بسیار می‌بخشند، اما همه چیز را نه. فرض اینکه زنان متولد اسفند ضعیف هستند اشتباه است. اما فرض کردن اینکه آن‌ها قوی هستند نیز اشتباه است. هر دوی این‌ خصوصیات در او هست. پیام این است که نباید به او بیش از حد فشار وارد کرد؛ به نظر می‌رسد که این زن حد و مرزی ندارند، اما در مرحله‌ای بالاخره او می‌شکند. از خصوصیات خوب و توانایی فداکاری او سوء استفاده نکنید. او اراده و باید‌های خود را به عنوان نیرویی برای توانایی بخشیدن و درک کردن می‌بیند. او کاملاً آماده بازآفرینی زندگی‌اش است. اما دیگران هم باید جلوی اینکه زن اسفند به عنوان فردی قدرتمند برچسب بخورد را بگیرید. گاهی اوقات او هم به حمایت نیاز دارد و می‌تواند احساس تنهایی کند.

هیچ کس یک زن متولد برج حوت را کاملاً نمی‌شناسد. شما فقط می‌توانید آنچه را که او می‌خواهد شما ببینید، ببینید و بقیه چیزها را از چشمان شما مخفی کند. ممکن است یک لحظه پرحرف باشد و لحظه بعد ساکت شود. هرموقع که او آزرده خاطر باشد، به سردی و درد خود بازمی‌گردد، اما به زودی می‌تواند بخشش و گرمی اصلی خود را باز یابد. برخی از زنان برجسته متولدین برج حوت عبارتند از: ریحانا، الیزابت تیلور، کشا، سوفی ترنر، امیلی بلانت.

 زن اسفند ماهی و عشق

سوالات متداول

ویژگی‌های منفی یک زن متولد اسفند چیست؟

نقاط قوت و ضعف این نشانه یکی است، اینکه آنها بیش از حد احساساتی هستند و در نتیجه ممکن است از آنها سوء استفاده شود.

چه چیزی زن متولد اسفند را به درمانگر گروه تبدیل می‌کند؟

خوب بگذارید بگوییم، افراد متولد برج حوت بی‌نهایت همدلی دارند و با احساسات دیگران هماهنگ هستند.

بهترین هدیه برای زن متولد اسفند چیست؟

زنان متولد ماهی عاشق دریافت هدایای رمانتیک هستند، از جمله گل‌ها، به همراه یک شعری که شما سروده‌اید. آن‌ها از چیزی شگفت‌انگیز و کامل لذت خواهند برد. زنان متولد ماهی همچنین از عطرهایی که از اسانس‌های روغنی با بوی باران، زنبق یا نیلوفر آبی ساخته شده‌اند، لذت می‌برند.

سازگاری متولدین ماهی با عقرب چگونه است؟

ترکیب متولدین ماهی و عقرب یکی از بهترین مسابقات برای شماست. اتحادی کامل، اغلب با پتانسیل روحانی! رابطه‌ای بین متولدین ماهی و عقرب مانند مغناطیس است، چون هر دوی شما به نیاز برای ایجاد پیوندهای عمیق و تکان‌دهنده‌ی روح پی می‌برید.

نقطه
Logo