طالع بینی متولدین سال گربه (خرگوش)

رنگ شانسقرمز، صورتی، بنفش، آبی
شماره شانس ۳, ۴, ۶
گل شانسلیلیوم موزی(سوسن پلانتین یا هوستا)، یاسمین
گربه (خرگوش)ها اینطور هستند 🙂 :
محتاط ▪️ بااخلاص ▪️ خوش‌ذوق ▪️ اجتماعی ▪️ نکته‌سنج ▪️ حساس ▪️ همراه و همدل ▪️ مشتاق ▪️ جاه‌طلب ▪️ بااستعداد ▪️ باگذشت ▪️ محافظه‌کار ▪️ سنت‌گرا ▪️ مهمان‌دوست ▪️ باهوش
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
اٌمل ▪️ فضل‌فروش ▪️ نازنازی ▪️ اهل انحراف ▪️ کناره‌گیر ▪️ منزوی ▪️ علاقمند به تفنن ▪️ کم‌جرات ▪️ نازک‌نارنجی ▪️ مالیخولیایی

گربه: همه‌چیز در خدمت یک زندگی راحت

این علامت که در ویتنام با عنوان گربه شناخته می‌شود در ژاپن خرگوش نامیده شده است. اما درهرحال چه گربه و چه خرگوش یک نکته مسلم است و آن اینکه هر دو در هنگام سقوط همیشه بروی چهار دست‌وپا به زمین میافتند. گربه‌ها خوشحال‌ترین گروه مردم هستند. آن‌ها اساساً به شاد بودن معتقدند. آن‌ها با استعداد خوب با احتیاط، لطیف و ملاحظه‌کار هستند. جاه‌طلبی دارند. اما البته نه خیلی زیاد به حد زیادی پرهیزکارند. هیچ‌کس آن‌ها را نادیده نمی‌گیرد زیرا رفقای خوبی هستند و به‌خوبی قادرند که بهترین جنبه‌های وجودشان رانشان دهند.

طالع بینی خرگوش و گربه سال چینی -

اما انسان در هنگام مواجه با یک چنین طوفانی از صفات خوب لاجرم معتقد به وجود نقصی هم باید باشد. همین‌طور هم هست حقیقت این است که هیچ‌یک از این صفات در اعماق وجود گربه جای نگرفته بلکه همگی در سطح جاریست.

آن‌ها که در زیر نفوذ علامت گربه به دنیا آمده‌اند اصولاً سطحی هستند و این سطحی بودن صفات خوب آنها را هم در برمی‌گیرد.

گربه عاشق جمع است و جمع عاشق گربه. آن‌ها به‌راحتی به در مجمعی وارد می‌شوند و اجتماعات را می‌پرستند. گربه‌ها اغلب اهل غیبت کردن و بدگوئی هستند. اما همیشه با حضور ذهن و با احتیاط و سلیقه گفتار خود را مهار می‌کنند زیر واقعیت این است که از گفتگو درباره حقایق کاملاً ناخوش آیند گریزانند.

گربه عاشق پذیرائی است و به‌واسطه سلیقه خوبی که دارد اغلب صاحب خانه زیبایی است آنها مردم دنیا هستند و البته کمی هم خود ثروتمندبین. خانم گربه‌ها عاشق نمایش فرهنگ و معلومات خود هستند و به همین جهت اغلب به دنبال گردآوری مطالب تازه هستند. معمولاً درزمینهٔ بخصوصی مطالعه می‌کنند تا بتوانند در بحث راجع به آن بدرخشند. والبته در همان حال از تمام عقاید شخصی‌شان و یا مطالب دیگری که نسبت مطلب طرح‌شده مهمتر است چشم‌پوشی می‌کنند.

گربه به‌آسانی خشمگین نمی‌شود. او آرام متین و مسالمت‌جوست و حساسیت نمایشی در او بیشتر از حساسیت واقعی است. او همان‌قدر که سریعاً برای رفع مشکلات شخصیتش قدم برمی‌دارد بهمان نسبت به مسائل اجتماعی بی‌اعتناست. قحطی، جنگ و فاجعه‌ها و مصیبت‌های دیگر جهانی برای او علی السویه است…. مگر آنکه بازندگی خود او تماسی پیدا کند. و اما اگر چنین فاجعه‌ای رخ بدهد زندگی در نظر گربه بسیار سخت خواهد شد و آنچنان قدرت تحملش کم می‌شود که حتی ممکن است خودش را بکشتن بدهد. این حیوان خیلی زود به گریه می‌افتد اما بهمان سرعت هم آرام می‌شود حالت افسردگی و مالیخولیایی که در زنهای این علامت وجود دارد یکی از سلاح‌های دلربایی آن‌ها در مقابل مردان است.

طالع بینی کامل متولدین سال گربه و خرگوش -

گربه‌ها محافظه‌کار هستند و از روبرو شدن با هر مسئله‌ای که مجبور به حل آن باشند، متنفرند آنها بیش از هرکسی دیگر محتاج حفظ آسایش و امنیت زندگی‌شان هستند. از آنجا که گربه محتاط و شاید هم کمی‌تر سوست هرگز به وضعیتی نزدیک نمی‌شود مگر آنکه خوب موقعیت را سبک‌سنگین کرده و از هر گوشه و زاویه بررسی کرده باشد و درنتیجه همین حالت مردم گربه‌ها را تحسین می‌کنند و برای مشورت کردن نظر آنها را ثواب می شمرند.

گربه در کار بسیار زیرک و تیزهوش است و هر کس که با او قراردادی در مورد کسب‌وکار امضاء کند باید بداند که دیگر نمی‌تواند از زیر بار آن شانه خالی بکند. به‌صورت نظری عقیده بر اینست که گربه معاملات خوب را بو می‌کشد. حقیقت این است که گربه به‌ظاهر آرام و متین یکی از چرخ‌دنده‌های قوی معاملات در بازار است و در تجارت و بخصوص در بعضی از انواع آن مثل خرید و فروش اشیاء عتیقه می‌درخشد و درست به همین جهت روش‌های سرمایه‌داری به مذاق او خوش میاید. سیاست و کارهای سیاسی هم با و این فرصت را می‌دهد که زندگی‌اش را همچنان که دوست دارد در مدار آرامی به چرخش وا‌دارد.

خانم گربه‌ها هم در تمام انواع کارهای اجتماعی می‌درخشند و بسیار خوش‌لباس‌اند به سیاستمداران توصیه می‌شود که زنانشان را از بین متولدین این سال‌ها انتخاب کنند این خانم‌ها روحیه‌ای محتاط و سوفسطائی را با کدبانوگری بی‌نظیرشان درمی‌آمیزند و به نسبت شایان تحسینی اطراف شوهرشان را نورانی می‌کنند و در هر جا که حاضر شوند به نظر میرسد ماه هم حاضر شده است!

گربه نسبت به فرد موردعلاقه‌اش مهربان، صمیمی و فداکار است ولی این را هم نمی‌توان فراموش کرد که به‌راحتی می‌تواند به دوستانش کمک برساند و البته از قبیل نزدیکانش حقیقت این است که او چندان پای بند خانواده نیست. البته، و اغلب به‌اندازه کافی به والدین و فرزندان و خانواده احترام می‌گذارد و به آنها علاقه دارد ولی معمولاً گروه دوستانی را که خود انتخاب کرده است به دیگران ترجیح می‌دهد. حتی خانم‌ها با وجود علاقه و دلواپسی فراوانی که نسبت به افراد خانواده خود بروز می‌دهند اما تمایلات مادرانه آنها بیش از آنکه غریزی باشد. ناشی از نیاز به امنیت در محیطی خانوادگی است.

گربه به‌راحتی با بزکنار میاید روح هنرمندانه بز به گربه احساس لذت می‌دهد. او به‌راحتی تلون مزاج بز را تحمل می‌کند و از بوالهوسی‌های وی نیز ناراحتی به خود راه نمی‌دهد. سگ درست‌کردار و خوک وسواسی هم به‌راحتی با گربه کنار میایند. اما خروس اوقات او را تلخ می‌کند و همین‌طور موش که این دو علامت بهتر است مثل طاعون از یکدیگر فرار کنند.

در ارتباط با ببر چه در عشق و چه در کار همیشه درگیری‌هایی پیش خواهد آمد. گربه از همان نژاد ببر است و به‌خوبی حیله‌های جنگی ببر را می‌شناسد و درنتیجه از درگیری احتراز می‌کند.

سه دوره زندگی گربه طفولیت جوانی و پیری همیشه به آسایش و آرامش خواهد گذشت ولی به‌شرط آنکه با موقعیت‌های استثنائی روبرو نشود. جنگ انقلاب حوادث طبیعی هرگز با و صدمه‌ای نمی‌زند زیرا اصولاً برای بدبختی آفریده نشده است.

طالع بینی کامل متولدین سال خرگوش -

اما اگر حادثه‌ای برای شخص او پیش بیاید تمام آرامشش به هم خواهد خورد و زندگی برایش تحمل‌ناپذیر خواهد شد. در این حال چه‌بسا که دیوانه شود و یا خودش را بکشد. ترک زندگی برای او آسان‌تر از تحمل و قبول شکست است.

مردم آسیای جنوب شرقی عقیده دارند که گربه یا خرگوش چندان قابل‌اعتماد نیست. عقیده عمومی این است که جادوگران و ساحره‌ها خود را به شکل گربه درمی‌آورند و این را می‌دانیم که در قرون‌وسطی گربه‌ها ) و جادوگرها (به جرم ارتباط با شیطان زنده در آتش می‌سوختند. اما این هم حقیقتی است که در مصر باستان گربه به‌عنوان خدا مورد پرستش بود.

خدا، شیطان جادوگر یا انسان یک نکته مسلم است و آن اینکه در سیمای گربه همیشه حالتی از رمز وجود دارد. این‌طور به نظر می‌رسد که گربه همیشه اسراری را در پشت سیمای آرامش مخفی کرده است. اسراری که جرئت افشای آنها را ندارد.

و بالاخره یک مطلب را نباید فراموش کرد که گربه ضعیف و رنجور می‌تواند به‌آسانی تبدیل به گربه‌ای قوی و خونخوار بشود.

طالع‌بینی روابط متولدین سال گربه (خرگوش)

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال گربه (خرگوش)

  • با موش:
    اگر چه خانم گربه موجود آرامی است، اما همیشه در اندیشه خوردن موش است. موشی که سرش بوی قرمه سبزی ندهد، از این رابطه حذر می کند
  • با گاو:
    امکان پذیر است. این دو برای هم ساخته نشده اند، خانم گربه صبور، محتاط و کمی بد اخلاق است!
  • با ببر:
    این رابطه تا اندازه ای پیچیده است، ولی این دو یک دیگر را به خوبی درک می کنند. خانم گربه می داند چگونه با ببر راه بیاید
  • با گربه (خرگوش):
    چرا که نه؟ البته اگر هر دو عاقل و بالغ باشند!
  • با اژدها:
    زوج بسیار خوبی هستند. گربه از امتیازات اجتماعی و نکته سنجی خاصی برخوردار است که حس جاه طلبی اژدها را اقناع می کند
  • با مار:
    اوه… شاید بله… البته تا زمانی که مار آرامش خود را از دست ندهد. پایان خوشی در انتظار مار نیست
  • با اسب:
    رابطه بسیار خوبی است. گربه در خانه ای راحت و در جمع دوستان و نزدیکانش به سر خواهد برد و همین برای او کافی است
  • با بز:
    چرا که نه؟ اگر گربه کمی پولدار و برخوردار باشد- حتی اگر عاشق یک دیگر نباشند- دوستان خوبی برای هم خواهند بود
  • با میمون:
    یک خانه ییلاقی کوچک و زیبا باعث می شود میمون چشمش را به روی خیلی از چیزها ببندد!
  • با خروس:
    هرگز امکان پذیر نیست. زیاده روی های خروس- حتی اگر مهم نباشد- گربه را عصبانی خواهد کرد.
  • با سگ:
    بله، اگر چه دیوانگی است. خانم گربه، خانه ای آرام و خیر خواهی را برای سگ به ارمغان خواهد آورد.
  • با خوک:
    تا زمانی که خانم گربه، بتواند هرزه گردی های خوک را تحمل کند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت! اما خوک هم باید سرگرمی های بیرون از خانه را طوری ترتیب دهد که خانم گربه متوجه آنها نشود

رابطه عاطفی مردان متولد سال گربه (خرگوش)

  • با موش:
    موش دائماً در معرض خطر خواهد بود، زیرا گربه دوست دارد به اصل و ذات خود بازگردد و مشکل می تواند وسوسه نابود کردن موش را نادیده بگیرد
  • با گاو:
    له شاید، چرا که نه؟ آقای گربه در دل خود، به امر و نهی گاو می خندد.
  • با ببر:
    مشکل است. خانم ببر درونگرا و آقای گربه لوده و زود جوش است
  • با گربه (خرگوش):
    چرا که نه؟ البته اگر هر دو عاقل و بالغ باشند!
  • با اژدها:
    تا زمانی که خانم اژدها از نشستن کنار آتش خسته نشود، می توان به دوام این رابطه امید داشت!
  • با مار:
    چرا که نه؟ این دو موجود نکته سنج فرصت کافی برای سبک و سنگین کردن یک دیگر خواهند داشت
  • با اسب:
    اگر اسب خسته نشود، امکان پذیر است. حتی در این صورت نیز گربه وفادار خواهد ماند
  • با بز:
    خوب است. گربه هوسباز و خیالبافی بز را دوست دارد. این دو از طریق حس هنری مشترکشان به هم نزدیک خواهند شد
  • با میمون:
    رابطه این دو جالب و سرگم کننده است. آنها از وجود یک دیگر لذت زیادی خواهند برد.
  • با خروس:
    تحمل خروس در خانه برای گربه مشکل است و خانم خروس هم برای خارج شدن از خانه داد و فریاد به راه می اندازدتا زمانی که بتوانند آرامش خود را حفظ کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر سگ تنها به فکر هدفش باشد، زندگی برای گربه عذاب آور خواهد شد
  • با سگ:
    تا زمانی که بتوانند آرامش خود را حفظ کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر سگ تنها به فکر هدفش باشد، زندگی برای گربه عذاب آور خواهد شد
  • با خوک:
    عالی است، البته تا زمانی که خوک بتواند دنبال خلاف کاری و بزه کاری نرود

رابطه دوستی متولد سال گربه (خرگوش)

  • با موش:
    هیهات! نظر گربه درباره موش برو و برگرد ندارد و مطمئناً به هیچ وجه دوستانه نیست
  • با گاو:
    رابطه اجتماعی آنها خوب است
  • با ببر:
    آنها یک دیگر را خوب می فهمند، اما گربه ببر را جدی نمی گیرد و باعث رنجش او می شود
  • با گربه (خرگوش):
    بله، بله، بله. به روزهایی بیندیشید که کنار آتش می نشینند و غیبت می کنند
  • با اژدها:
    آه! بله، بله! چیز دیگری نمی توان گفت!
  • با مار:
    بله، آنها می توانند گفت و گوی های طولانی و هیجان آوری با یک دیگر داشته باشند
  • با اسب:
    یک رابطه اجتماعی عالی و چه بسا یک دوستی واقعی.
  • با بز:
    بله، گربه هنرمند بودن بز را تحسین می کند و هوسبازی های بز برای او سرگرم کننده است.
  • با میمون:
    دو دست خوب، دو همدست. بهتر است این دو را با هم تنها بگذاریم
  • با خروس:
    نه، جسارت و ناشکیبایی خروس بیش از حد است و گربه را کسل خواهد کرد
  • با سگ:
    بله، دست کم گربه از روی ترحم حرف های سگ را گوش خواهد داد، حتی اگر کاری از دستش ساخته نباشد.
  • با خوک:
    بله، به شرط آن که زیاد با هم بیرون نروند، چون پرخاشگری خوک گربه را می ترساند.

رابطه شغلی متولد سال گربه (خرگوش)

  • با موش:
    سر و کار پیدا کردن با گربه، به ویژه برای موش، هولناک است
  • با گاو:
    بیچاره گاو! گربه از هوش سرشار او سو ء استفاده خواهد کرد، اما بهتر است گربه نیز مراقب باشد!
  • با ببر:
    امکان پذیر است. گربه می تواند برای ببر مفید واقع شود. این دو کامل کننده یکدیگرند، چرا که ببر جسور و بی باک و گربه محتاط است.
  • با گربه (خرگوش):
    می شود گفت بله! می توانند در کار وکالت، همکار شوند یا در یک دانشگاه تدریش کنند، حتی می توانند مغازه عتیقه فروشی هم باز کنند!
  • با اژدها:
    بله، گربه پیش از تصمیم گیری پندهای خوبی می دهد، اما تصمیم گیری را به عهده اژدها می گذارد.
  • با مار:
    بله، اگر به جای حرف زدن، به کار بپردازند، همکاری موفقیت آمیزی خواهند داشت.
  • با اسب:
    سرگرمی خوبی است! گربه شیطان و حقه باز است، اما اسب می تواند در برابر او از خود مواظبت کند. چه زندگی اجتماعی جالبی
  • با بز:
    گربه خوش سلیقه است و در انتخاب مهارت دارد. او می تواند بز را به فعالیت وادارد و خلاق سازد. شراکت سودمندی است.
  • با میمون:
    تلاش بیهوده ای است. هر یک از این دو می داند چگونه از خود در برابر دیگری مراقبت کند، اما نتیجه ای در بر نخواهد داشت
  • با خروس:
    بهتر است خروس مواظب باشد، زیرا گربه از همکاری با او غرضی دارد که وی از آن آگاه نیست
  • با سگ:
    گربه با هوش و واقع بین و سگ با وفا و مادی گراست. این دو می توانند برای یکدیگر مفید واقع شوند
  • با خوک:
    بله. گربه هوشیار و خوک بیش از حد خوش اقبال است. آنها با همکاری یک دیگر پول فراوانی عایدشان خواهد شد.

رابطه والدین متولد سال گربه (خرگوش) با فرزند

  • با موش:
    گربه با موش بازی می کند. به هر حال، احتمال موفقیت او کم است.
  • با گاو:
    گربه به این کودک عجیب، با تعجب و نگرانی نگاه می کند. در حقیقت گربه نمی تواند از سر به سر گذاشتن با بچه اش خودداری کند
  • با ببر:
    زیاد بد نیست. حس شوخ طبعی میان این دو – حتی اگر باعث جریحه دار شدن ببر شود – بیش از اندازه پیش می رود
  • با گربه (خرگوش):
    آنها خیلی خوب با هم کنار می آیند و هیچ مشکلی وجود ندارد
  • با اژدها:
    اگر اژدها در خانه آرام باشد و داد و فریاد به راه نیندازد، گربه او را تحمل می کند
  • با مار:
    رابطه خوبی است. این دو صحبت های زیادی برای هم دارند و دوستانه با هم می سازند. این رابطه دوستانه موجب خوشحالی گربه خواهد شد
  • با اسب:
    گربه صلح و دوست است و به اسب آزادی عمل می دهد.
  • با بز:
    برای بز بسیار خوب است! گربه به او کمک می کند و با درک افکار و احساساتش، او را تحسین و تشویق می کند
  • با میمون:
    میمون اکنون می داند با چه کسی طرف است. فریب دادن گربه کار آسانی نیست
  • با خروس:
    گربه هیچ گاه خروس را جدی نمی گیرد و بانگ و ظاهر خروس برای او جالب نیست
  • با سگ:
    گربه ملوس، آرام و صلح دوست باعث شادی و خوشحالی فراوان سگ می شود و اگر مادر گربه باشد، چه بهتر
  • با خوک:
    بدک نیست، اما خوک احساساتی از بی اعتنایی و خونسردی گربه عذاب می کشد

مشاهیر متولد سال گربه (خرگوش)

گربه‌ها بهترین فرصت‌ها را در سیاست به دست آورده‌اند به‌عنوان‌مثال: فیدل کاسترو که هرگز نمی‌توان کارائی سیاسی او را منکر شد پرزیدنت تروخیلو ملکه ویکتوریا، استالین کاترین دو مدیسی و پرزیدنت بورقیبه.

آن‌ها همچنین درزمینهٔ اندیشه‌های مذهبی فیلسوف‌های نظیر: مارتین لوتر یا کنفسیوس یا مالکوم ما گریدج بجهان هدیه کرده‌اند.

اما آیا ماری آنتوانت آن بولین، او اپرون یا گاریبالدی کیفیت‌های استثنائی بوده‌اند که در این سال به دنیا آمده‌اند؟ زیرا میدانیم که گربه‌ها بهر حال موجودات آرامی هستند. بهر حال شاید در محاسبه سال‌های تولد نیز اشتباهاتی رخ بدهد.

بقیه متولدین سال گربه‌: پیراندلو انیشتین اورسون و از توسکانی نی، فلید مارشال سلیم آرتور میلر استاندال و ژرژ سیمون، ماری آنتوانت.

نقطه
Logo