طالع بینی متولدین سال ببر

رنگ شانسآبی، خاکستری، نارنجی
شماره شانس۱, ۳, ۴
گل شانسلیلیوم زرد، سینره
ببرها اینطور هستند 🙂 :
بخشنده ▪️ آداب‌دان ▪️ شجاع ▪️ مطمئن به خود ▪️ رهبر ▪️ حمایت‌کننده ▪️ شریف ▪️ اصیل ▪️ فعال ▪️ آزادی‌خواه ▪️ جذاب ▪️ خوش‌شانس ▪️ قوی ▪️ مستبد ▪️ حساس ▪️ اهل تعمق ▪️ باعاطفه ▪️ قابل احترام
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
بی‌نظم ▪️ آشتی‌ناپذیر ▪️ وقت تلف کن ▪️ خشن ▪️ دائما در معرض خطر ▪️ گردنکش ▪️ عجول ▪️ اهل جوش آوردن ▪️ یک‌دنده ▪️ بی اعتنا به آداب و سنن ▪️ اهل دعوا

ببر: شتابکار، عجول، بی‌پروا

ببر یک عیب‌جوی یاغی است و همیشه در حال طغیان بر ضد قدرت‌های مستقر است کیفیتی که انقلابات را به وجود می‌آورد. او همیشه می‌خواهد رهبر باشد اما بدبختانه همچنانکه برای بیشتر رهبرها پیش میاید اغلب آن شایستگی را که منجر به جلب اعتماد دیگران می‌شود فاقد است. او همیشه اولین کسی است که قصد حرکت می‌کند اما چه در کار اجتماعی و چه در مسائل عشقی احتیاط اطرافیان را وامی‌دارد که قبل از تبعیت از او فکر کنند و حتی گاهی او را از حرکت باز دارند.

برای افرادی که از ببر پیروی می‌کنند اغلب نگرانی از عاقبت ماجرا وجود دارد. او همیشه در روی لبه است و گاهی اوقات هدف‌ها و خطراتی را دنبال می‌کند که صرفاً ناشی از روحیه ماجراجوئی بی‌پروائی و تهور بیجا و بی‌احساس مسئولیت است.

مقاومت همیشگی در مقابل ببر بسیار سخت است زیرا او شخصیت جاذبی دارد و روحیه فرمانروائی به او شخصیت جالبی اعطاء کرده است. مردم خواه‌ناخواه با و احترام می‌گذارند. حتی دشمنانش نیز از این احساس بری نیستند ببر دوست دارد همه از او اطاعت کنند و از چیزی که متنفر است اطاعت از دیگری است. هیچ‌کس جرئت ندارد با و دستور بدهد. اما اگر بتواند قبل از شروع به هر کاری اندکی فکر کند و گوش به نصایح اطرافیانش بدهد مسلماً به موفقیت‌های بزرگی خواهد رسید.

ببر با تکیه‌بر صفات جنگجوئی، یاغی‌گری و جرئت فراوانش هر کاری را که تعهد کند تا پایان، ولو پایانی تلخ، تعقیب می‌کند. او سرسخت و لجوج است. همیشه جنگ را شخصاً شروع می‌کند و گاه تا سرحد پستی پیش می‌رود و اغلب در حال ستیز است. اما با اینکه در بعضی موارد خودخواه است با این حال لیاقت بخشش‌های بزرگ را دارد و حتی گاهی به مقیاسی وسیع رعایت حال دیگران را می‌کند. اما نباید فراموش کرد که معمولاً باریک‌بین است و کمتر به کسی اعتماد می‌کند. ببر همیشه در جای یک رهبرقرار می‌گیرد. او نسبت به تمام قدرت‌های مستقر و شخصیت‌های قراردادی اجتماع احساس ستیز می‌کند و از تمام افرادی که به دنبال یک زندگی بی‌دردسر هستند نفرت دارد. برخلاف تصور عمومی ببر در بسیاری موارد در لحظات اخذ تصمیمات مهم دچار احساس تأمل می‌شود و این حالت آن‌قدر در او ادامه می‌یابد تا وقتی‌که کاملا دیر شده باشد. به‌عنوان یک فرمانده نظامی و یا سرپرست واحدهای صنعتی استعداد قابل‌تحسینی از خود نشان می‌دهد. و بعضی‌اوقات گانگستر مخوفی می‌شود زیرا او تمام مشاغلی را که مستلزم خطر کردن است می‌پرسند. خانم ببرها هم از این قاعده مستثنی نیستند و معمولاً به دنبال افکار جدید می‌روند با قراردادهای اجتماعی مخالفت می‌کنند و برای آنچه که به نظرشان صحیح بیاید می‌جنگند.

گرچه که ببر به‌طور مستقیم توجهی به پول و ثروت ندارد ولی معمولاً به مقدار قابل‌توجهی پول به دست میاورد او قبل از هر چیز مرد عمل است و باید گفت تقدیر نسبت به او نظر مساعدی دارد (هیچ‌کس باور نمی‌کرد که ملکه الیزابت دوم وقتی در سال ۱۹۲۶ سا ببر – دنیا آمد یک روز به سلطنت برسد.

جالب اینکه این سرباز جنگجو انسان حساس و زودرنجی است و اکثراً خود را می‌کاود و روانکاوی می‌کند. او توانائی درگیری در مسائل بزرگ عشقی را دارد. اما از آنجا که در این زمینه نیز سخت و جدی است کمتر با شادی‌های عاشقانه روبرو می‌شود. خانم ببرها ماجراهای عشقی زیادی در زندگی دارند که اغلب به پایان نامساعدی منجر می‌شود.

طالع بینی کامل متولدین سال ببر -

ببر می‌تواند با اسب درستکار رابطه خوبی داشته باشد. همزیستی اژدها و ببر به‌عنوان دو شخصیت قوی و محتاط نیز می‌تواند جالب باشد و یا با سگ که در فراز و نشیب زندگی همیشه در کنار ببر باقی می‌ماند و از افکار و عقاید او حمایت می‌کند.

ببر باید از مارها احتراز کند که بسیار بر عقل و اندیشه تکیه‌دارند و همچنین از میمون که برای ببر علامتی موذی است. چه در عشق و چه در کار میمون ماهرانه ببر را دست خواهد انداخت و این به ببر صدمه خواهد زد.

گاو نیز با ببر سازگار نیست زیرا از ببر قوی‌تر است و آن‌قدر با و می‌تازد تا او را از بین ببرد. اگر یک گاو و یک ببر در زیر یک سقف باهم زندگی کنند بالاخره این ببر است که قبل از نابود شدن باید خانه را ترک کند.

گربه نیز هرگز موفق به ایجاد یک خانه راحت با ببر نخواهد شد یک افسانه قدیمی چینی می‌گوید گربه همیشه ببر را خواهد آزرد. زیرا گربه قادر است به شاخه‌ای بلندتر بپرد جایی که ببر درشت‌اندام قادر به صعود به آن نیست اینجا اصطلاح نابابی وجود دارد که با اجازه شما از ذکر آن خودداری می‌شود چون ممکن است چشم بچه‌ها به این کتاب بیفتد درنتیجه همیشه این گربه است که از ببر سواری خواهد گرفت. اما جالب این است که این دو علامت به‌خوبی همدیگر را درک می‌کنند زیرا درواقع از یک تیره هستند.

دوره کودکی ببر آرام و بدون ناراحتی خواهد گذشت در حالیکه دوره جوانی او پر است از ناملایمات و ماجراهای مختلف، انواع مشکلات در سر راه او وجود دارد مشکلات مادی خانوادگی، ازدواج و مشکلات بزرگ عشقی البته هیچ‌یک از این ماجراها ببر را در زیر فشار خود خرد نخواهد کرد ولی اگر ببر با مهارت قادر به حل آنها نباشد انعکاس آنها در سومین قسمت زندگی‌اش بچشم خواهد خورد. و اگر بتواند از سر ماجراها بگذرد و به پیری برسد مسلماً پیری پر از صلح و آسایشی به انتظار اوست.

زندگی ببر به این بستگی دارد که در روز به دنیا آمده یا در شب ببرهای شب بخصوص آنها که در نیمه‌های شب به دنیا آمده‌اند زندگی آرامتری خواهند داشت و در تمام دوران زندگی از افتادن به دام‌ها و تله‌ها مصون خواهند بود و زندگی کمتر هیجان‌انگیزی به انتظار آنهاست. ببرهای روز بخصوص آنهایی که در نیمه روز به دنیا آمده‌اند زندگی پر از ماجرا او طوفان و خطرات در پیش خواهند داشت. اما ببر به‌واسطه هیچ‌یک از این ماجراها به غم دچار نخواهد شد. او عاشق ما جر است و مقدر او این است که همه این مشکلات را به‌راحتی از سر بگذراند.

اساساً راه دیگری برای ببر متصور نیست. تحولات گوناگون و شهوات ناگهانی ارزش‌هایی است که او را به خود جلب می‌کند و عشق او به قبول خطر لاجرم او را به قمار با زندگی‌اش می‌کشاند و نه یک‌بار بلکه بارها. ببر قهرمان مرگ‌های ناگهانی و خشن است.

اما درعین‌حال او انسانی است با علامتی مبارک. هیچ‌کس به‌اندازه ببر از زندگی لذت نمی‌برد برای مردم آسیای جنوب شرقی ببر علامت نیکوئی است. او علامت بزرگ‌ترین قدرت‌های روی زمین است و رمز حفاظت و حمایت برای زندگی بشری یک ببر در خانه سه خطر را به حداقل می‌رساند، دزدی، آتش‌سوزی و آزار ارواح خبیث و بالاخره اگر دو ببر در زیر یک سقف زندگی می‌کنند یکی از آن دو باید خانه را ترک گوید.

طالع‌بینی روابط متولدین سال ببر

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال ببر

  • با موش:
    آینده ای ندارد. خانم ببر مدام خواب زندگی شیرین را می بیند و موش بیچاره برای جلب رضایت او، خود را به هر دری می زند.
  • با گاو:
    غیر ممکن است. آنها نمی توانند با هم زندگی کنند، چون گاو ببر را از بین خواهد برد. در مجموع خانم ببر آرامش نخواهد داشت.
  • با ببر:
    حتی اگر بتوانند با هم سازش کنند – که احتمالش زیاد است – زندگی این دو زیر یک سقف توصیه نمی شود.
  • با گربه (خرگوش):
    مشکل است. خانم ببر درونگرا و آقای گربه لوده و زود جوش است.
  • با اژدها:
    بله، حتی اگر مشکلاتی وجود داشته باشد. اژدها می داند که چگونه ببر را متقاعد کند و ببر به نصایح او – حتی اگر درست نباشد – گوش می کند.
  • با مار:
    دید این دو نسبت به همه چیز کاملا متفاوت است. مشکل می توان پی برد که چه در سر دارند.
  • با اسب:
    چرا که نه؟ اگر خانم ببر خواهان پیشرفت باشد، اسب از زندگی آرام و تفاهم آمیز، لذت خواهد برد
  • با بز:
    وای … بی شک ببر عاقبت بز را خواهد بلعید
  • با میمون:
    بی دردسر نیست. ممکن است میمون، خانم ببر را منحرف کند!
  • با خروس:
    نه، خانم ببر تحمل نادانی و حماقت خروس را ندارد و به همین دلیل، مغرضانه رفتار می کند.
  • با سگ:
    بله، اگر چه این رابطه کمی احمقانه و عجیب به نظر می رسد، اما واقعیت این است که هر دوی آنها تا حدودی در تخیلات خود زندگی می کنند.
  • با خوک:
    چرا که نه؟ البته تا وقتی که خانم ببر، ناخواسته و ندانسته، از جنبه های مثبت وجود خوک سو ء استفاده نکند.

رابطه عاطفی مردان متولد سال ببر

  • با موش:
    بد نیست، البته با وقتی که موش به ببر اجازه پرداختن به ماجراجویی هایش را بدهد، در این صورت، این دو هیچ مشکلی با هم نخواهند داشت
  • با گاو:
    اصلاً امکان پذیر نیست. ببر باید حواسش را جمع کند، چون خطر نابودی او را تهدید می کند.
  • با ببر:
    حتی اگر بتوانند با هم سازش کنند – که احتمالش زیاد است – زندگی این دو زیر یک سقف توصیه نمی شود
  • با گربه (خرگوش):
    این رابطه تا اندازه ای پیچیده است، ولی این دو یک دیگر را به خوبی درک می کنند. خانم گربه می داند چگونه با ببر راه بیاید.
  • با اژدها:
    دو شخصیت قوی رو در روی هم قرار می گیرند. وجود اژدها برای ببر مفید خواهد بود، چرا که باعث می شود ببر پیش از دست زدن به هر کاری دور اندیشی را فراموش نکند
  • با مار:
    هرگز توصیه نمی شود. سو ء تفاهم کامل، بی آن که امیدی به بر طرف شدن آن باشد، حکم فرما خواهد بود. عقل و شیفتگی با هم جور در نمی آید.
  • با اسب:
    خوب است. خانم اسب می تواند آتش شهوات خود را خاموش کند و همچنان آزاد و رها باقی بماند، چرا که آقای ببر به کار های دیگری سرگرم است!
  • با بز:
    بد است. ببر هنگام خشم و عصبانیت، بز را از بین خواهد برد.
  • با میمون:
    مشکل، اما امکان پذیر است، به شرط آن که ببر فرصت ماجراجویی داشته باشد. خانم میمون نیز می داند چگونه با دلربایی او را مجبور به بازگشت به سوی خود گرداند
  • با خروس:
    خانم خروس فریفته و مسحور ببر می شود و نمی داند چه کار کند.
  • با سگ:
    ممکن است رابطه خوبی باشد. آنها اهداف مشترکی دارند و در یک جبهه می جنگند، اما ممکن است در این میان عشق را فراموش کنند
  • با خوک:
    خوک، ببر را درک می کند و به او احترام می گذارد. خطر نابودی خوک را تهدید می کند، اما او، آن قدر رشد کرده است که بتواند از خود مواظبت کند

رابطه دوستی متولد سال ببر

  • با موش:
    حرفش را هم نزنید! ببر ایده آلیست و موش گرایشاتی کاملاً مادی دارد
  • با گاو:
    خدا نکند! بهتر است چشمشان به یک دیگر نیفتد، چون هر دو دچار سوء هاضمه می شوند!
  • با ببر:
    شاید بتوانند به هم در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنند، دور دنیا سفر کنند و انقلاب جدیدی را شروع کنند، اما هرگز نمی توانند با هم در یک خانه زندگی کنند!
  • با گربه (خرگوش):
    آنها یک دیگر را خوب می فهمند، اما گربه ببر را جدی نمی گیرد و باعث رنجش او می شود
  • با اژدها:
    بله، آنان یک دیگر را می ستایند و در مجموع، به درد هم می خورند
  • با مار:
    نه، این رابطه شبیه گفت و گوی کر و لال ها خواهد بود.
  • با اسب:
    آنها تمام شب به بحث و جدل می پردازند، اما به واقع، شیفته یکدیگرند
  • با بز:
    قضاوت در رابطه این دو مشکل است. هر چه از ذهن بز می گذرد، ببر آنها را به مرحله عمل در می آورد.
  • با میمون:
    جذابیت و فریبندگی میمون ببر را به خود جلب می کند، هر چند به نفع هر دوی آنهاست که این دوستی عمیق نشود.
  • با خروس:
    هیچ گاه سعی نمی کنند با یک دیگر آشنا شوند چرا که فکر خوشایندی نیست
  • با سگ:
    دوستی محکم تر از این غیر ممکن است.
  • با خوک:
    بله، به خوبی با هم سازش می کنند، اما خوک باید محتاط باشد.

رابطه شغلی متولد سال ببر

  • با موش:
    موش اگر چه منفعت طلب است، ولی خوشبختانه راستگو و باوفاست،‌در غیر این صورت، ببر میدان را خالی می کرد!
  • با گاو:
    شراکتی مصیبت بار است و گاو سعی خواهد کرد تا ببر را کنار بگذارد
  • با ببر:
    توصیه نمی شود، اگر این دو در کنار هم باشند، موقعیت شان به خطر خواهد افتاد، پس بهتر است از هم دوری کنند
  • با گربه (خرگوش):
    امکان پذیر است. گربه می تواند برای ببر مفید واقع شود. این دو کامل کننده یکدیگرند، چرا که ببر جسور و بی باک و گربه محتاط است
  • با اژدها:
    شراکتی با ارزش بین دو موجود جاه طلب است. اژدها به جای هر دو خواهد درخشید
  • با مار:
    بله، این دو هرگز به توافق نخواهند رسید
  • با اسب:
    بله، ارتباط میان این دو بسیار بغرنج و مخاطره آمیز اما مفید است.
  • با بز:
    ببر هنگام قضاوت درباره بز کاملا منصف و شکیباست، اما بز هنگامی که رو در روی ببر قرار می گیرد خویشتن داری خود را از دست داده، خشمگین می شود
  • با میمون:
    ببر باید مراقب حیله گری های میمون باشد و میمون نیز باید از قدرت ببر پرهیز کند
  • با خروس:
    هرگز و هرگز امکان پذیر نیست! خروس کجا، ببر کجا! خروس خیلی زود ببر را خسته خواهد کرد.
  • با سگ:
    این دو می توانند هر کاری را با هم انجام دهند، به جز همکاری شغلی
  • با خوک:
    سخاوت ببر بسیار زیاد است و توجه ندارد که برای خوک خطری بزرگ و همیشگی به شمار می آید.

رابطه والدین متولد سال ببر با فرزند

  • با موش:
    ببر نمی تواند نسبت به کارهای موش بی تفاوت باشد.
  • با گاو:
    بهتر است ببر فکر چاره کند با از دست گاو – که درصدد نابودی اوست – خلاص شود، در غیر این صورت ببر صدمه خواهد دید
  • با ببر:
    دو ببر نمی توانند با هم زیر یک سقف زندگی کنند. بهتر است پدر یا مادر ببر در سال ببر از بارداری جلوگیری کنند
  • با گربه (خرگوش):
    بچه گربه به ظاهر مطیع، ولی در واقع شیطان و شرور است
  • با اژدها:
    ارتباط خوبی است و باعث آشکار شدن مثبت ترین جنبه های وجود بچه می شود
  • با مار:
    مار می کوشد تا با ببر به تفاهم کامل برسد، اما موفق نمی شود. بین مار و ببر سو ء تفاهم کامل وجود دارد.
  • با اسب:
    بین این دو موجود قوی درگیری هایی ایجاد می شود، ولی عشق فراوان و احترام متقابل نیز وجود دارد.
  • با بز:
    بز – که اغلب تنبیه می شود – نمی تواند در چنین محیط خشک و منضبطی رشد و استعداد هایش را شکوفا کند
  • با میمون:
    میمون اغلب ببر را مسخره می کند، اما باید مراقب باشد که بیش از حد شوخی نکند!
  • با خروس:
    جوجه کوچک از عهده ببر بر نمی آید، اما ببر دمار از روزگار خروس جوان در می آورد
  • با سگ:
    ارتباطی بی نظیر و آرامش بخش است. این هماهنگی و تفاهم کامل تا هنگام بروز وقایع ناگوار، ناکامی ها، و حتی تا لحظه مرگ پایدار خواهد ماند.
  • با خوک:
    حتی اگر ببر لجوج و خود رای باشد، خوک با سخاوت و بزرگواری، او را خواهد بخشید

مشاهیر متولد سال ببر

در بین متولدین این سال، استثنائی ترین مشاهیر تاریخ را چه زن و چه مرد می‌توانیم پیدا کنیم. در بین زن‌ها ما به چهار نام برمی‌خوریم: لولا مونتز (مونه)، ایزادورا دانکن، امیلی برونته و مریلین مونرو، هر چهار زن در جوانی و با مرگ‌های دردناک زندگی را وداع گفته‌اند. در بین مردان می‌توان از روبسپیر، بایارد، سن فرانسیس و حضرت محمد (ص) نام برد.

در بین ببرها، افراد تقدیس شده زیادی به دنیا آمده‌اند. بعد از ببرها، به ترتیب سگ‌ها، اژدهاها و خوک‌ها بیشترین تعداد این گروه را به خود اختصاص می‌دهند.

ببرها، قهرمان زندگی‌های استثنائی و کوتاه‌مدت هستند. در بین آنها جنگجویان بزرگی به دنیا آمده‌اند: مولوتوف، هوشی مینه، لوئی چهاردهم، کارل مارکس، آیزنهاور، سیمون بولیوار و دوگل همگی ببر هستند. از انواع کمتر هیجانی این علامت می‌توان از بتهوون نام برد.

بقیه متولدین سال ببر: مارکوپولو، تیبریوس سزار، چارلز لیندبرگ، سن دومینیک و آلک گینس

نقطه
Logo