طالع بینی متولدین سال میمون

رنگ شانسسفید، آبی، طلایی
شماره شانس۴, ۹
گل شانسگل داوودی، گل توری
میمونها اینطور هستند 🙂 :
بسیار باهوش ▪️ شاد و شنگول ▪️ متکبر ▪️ مهربان ▪️ خوش‌اخلاق ▪️ حل‌کننده مشکلات ▪️ مستقل ▪️ ماهر در امور تجاری ▪️ هدف‌دار ▪️ مشتاق و پرشور ▪️ سالم ▪️ چالاک ▪️ باعاطفه ▪️ همیشه جوان ▪️ مجذوب‌کننده ▪️ هوشیار
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
کلک‌زن ▪️ بی‌معنی ▪️ دو رو ▪️ فرصت‌طلب ▪️ پرحرف ▪️ نه همیشه قابل اعتماد ▪️ بی‌اعتقاد ▪️ دچار عوارض بلوغ ▪️ وسواسی

میمون: موجودی با شیطنت و فتنه‌انگیزی زیاد

در بین دوازده علامت میمون غیرمعمولی‌ترین علامت‌هاست.

میمون بدجنس و درعین‌حال دلیر و با همت است. شوخ‌طبع است و همیشه آماده شوخی ولی شوخی‌هایش معمولاً غیرمستقیم است. او آنچنان موجود اجتماعی است که معمولاً در افراد غیر آشنا این احساس را به وجود میاورد که مدت‌هاست او را می‌شناسند. این امتیاز داشتن شبکه وسیع ارتباطی درواقع به هیچ‌چیز مربوط نیست جز روح حیله‌گر میمون. او در حقیقت موجودی خودخواه و خود مرکز بین است.

میمون با آنکه به‌ظاهر شوخ و دوست‌داشتنی است و حتی به‌موقع اطاعت می‌کند ولی درواقع باید این حقیقت را در نظر داشت که نظریات شخصی‌اش را درباره دیگران همیشه پشت یک ظاهر دوستانه مخفی می‌کند. حقیقت این است که او بیشتر از هر علامت دیگری نسبت بمردم بی‌اعتماد است و ضمناً در مقام مقایسه با دیگران خود را از همه برتر و بالاتر می‌پندارد و این احساس را دارد که دیگران حتماً باید او را به پذیرند.

او درعین‌حال یک روشنفکر است و تشنگی غریبی برای دانستن دارد و دوست دارد که همه‌چیز را ببیند، بشنود بخواند و همیشه در جریان مسائل روزمره دنیا باقی بماند. علاوه بر آنکه معمولاً باسواد و بافرهنگ است حافظه‌ای آنچنان غریب دارد که می‌تواند در صورت لزوم حتی جزئیات هر چیزی را که دیده یا خوانده یا شنیده به خاطر بیاورد. این حسن از طرف دیگر این حقیقت را در پی دارد که حافظه او معمولاً نامرتب است. میمون اعتماد و تکیه زیادی به خاطر آتش دارد.

خلاقیت و اصالت افکار میمون به‌قدری زیاد است که به‌راحتی می‌تواند سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مشکلات را بدون ترس از عدم موفقیت حل کند. ولی هرگاه تصمیمی گرفت باید به‌سرعت آن را به مرحله عمل برساند. زیرا اگر چنین نکند و یا تأخیری در برنامه‌هایش روی بدهد چنان اصل موضوع را به دست فراموشی خواهد سپرد که انگار چنین برنامه‌ای هرگز وجود نداشته است.

او هوش سرشاری دارد و این هنر را نیز دار است که چشم مردم را بر روی حقیقت ببندد او حتی قادر است اژدهای سرسخت و لجوج را که هیچ‌کس قادر به فریبش نیست فریب دهد و به‌راحتی می‌تواند در مقابل جاذبه ببر مقاومت کند و بی‌رحمانه او را بیازارد.

میمون همان‌قدر که سیاستمدار است زیرک و دانا است و به‌راحتی خود را از بند هر گرفتاری و پیچیدگی می‌رهاند. او مستقل و خودخواه است و هرگز کسی نمی‌تواند از او کار بکشد. برعکس این اوست که از دیگران به خاطر کارهایی که برایش کرده‌اند با ادب تشکر می‌کند.

سال میمون در طالع بینی چینی -

او معمولاً خیلی کم دچار تردید می‌شود و گاه نیز از اینکه با گفتن دروغ کارش را راه بیندازد ابا ندارد. او برای آنکه شاهد موفقیت را در آغوش بکشد ممکن است بهر کاری تن دهد و حقیقت این است که خیلی بندرت به دام میافتد. شاید بشود گفت برای رسیدن به موفقیت دروغ‌گوئی به‌نوعی ابزار کار اوست.

بهر حال از هر چه بگذریم این حقیقت را نمی‌توان فراموش کرد که میمون‌ها به معنای واقعی جذاب، دلربا و باهوش هستند و آنچنان خود را دوست‌داشتنی جلوه می‌دهند که هیچ‌کس نمی‌تواند از آنها صرف‌نظر کند.

میمون موجود فرصت‌طلبی است و حق هم دارد زیرا اکثر بخت مساعدش فرصت‌های نادری پیش پایش قرار می‌دهد. علی‌رغم جنبه‌های منفی وجودش مثل بطالت دروغ‌گوئی و بی‌دقتی همیشه به دلیل هوشیاری فراوان و ادراک درستش مردم او را می‌خواهند. او در مورد معامله و خرید و فروش زیر کی خاصی دارد. شریک خوبی است و در هر کاری که احتیاج به تصمیم‌گیری آنی داشته باشد کمبود وجود میمون احساس می‌شود.

میمون اگر امکان ادامه تحصیل و علم‌آموزی داشته باشد آن‌وقت برای انجام کارهای مختلف اعم از سیاست تجارت، هنر و غیره از خود قابلیت نشان می‌دهد. هیچ کاری نیست که برای او جنبه اسرارآمیز و وحشت‌آوری داشته باشد و حتی اگر لازم باشد می‌تواند بکارهای نا آشنا دست بزند و موفق بشود.

اگر میمون استعدادهایش را در یک زمینه معینی بکار بگیرد شهرت و موفقیتش حتمی است. تنها چیزی که می‌تواند موفقیت او را به خطر بیندازد حرف زدن زیاد است. او باید در این مورد بسیار محتاط باشد و دهانش را از اندازه معمول بازتر نکند چون در این صورت با وجود دلربائی ذاتی که دلیل کشش مردم به‌سوی اوست ممکن است پرحرفی‌هایش مردم را خسته و بیزار کند.

به‌جز گرفتاری‌های مالی که اغلب با آن دست‌به‌گریبان است میمون می‌تواند از زندگی‌اش کاملاً لذت ببرد ولی از نظر عاطفی معمولاً خوش‌اقبال نیست و در رابطه با جنس مخالف ضعیف است. او خیلی به سهولت عاشق می‌شود ولی بهمان سهولت نیز خسته می‌شود و به دنبال عشق تازه دیگری می‌رود، افسوس او هرگز در این زمینه راضی و خشنود نخواهد بود زیرا شخصاً موجود ثابت‌قدمی نیست. با آنکه به‌اندازه کافی گرما و حرارت دارد ولی روح انتقادی و دید روشنش معمولاً گرمای اولیه را به‌سرعت تبدیل به سرما می‌کند. اما شوخ‌طبعی‌اش همیشه او را از دست‌وپا زدن در دریای شکست‌های عاطفی نجات می‌دهد. خوشبخت او، زیرا بهتر از هر کس قادر است به بدبختی‌هایش بخند د و در صورت لزوم پایان زیباتری برای هر ماجرایی تدارک ببیند

سال میمون در طالع بینی چینی 1 -

میمون در کنار اژدها زندگی خوبی خواهد داشت زیرکی او و قدرت اژدها درواقع لازم و ملزوم یکدیگرند. آن‌ها همچنین در کارهای اجتماعی شرکای خوبی هستند هرچند که میمون در اعماق ذهنش همیشه دچار این تصور است که به‌تنهایی کارها را بهتر می‌توانست روبه‌راه کند.

زندگی در کنار موش هم بسیار لذت‌بخش خواهد بود. موش دیوانه‌وار مجذوب برق ظاهری وجود میمون خواهد شد و از صمیم قلب و بدون هیچ فکر دیگری او را دوست خواهد داشت. موش حتی درصورتی‌که میمون عاشق او نباشد می‌تواند با عشقی که خود به او دارد یک زندگی کامل عشقی داشته باشد.

میمون ببر را دست می‌اندازد اما به او نصیحت می‌شود که این عمل را همیشه با حس احترام توأم کند. هر نوع رابطه‌ای بین آن دو، چه احساسی و چه شغلی بهر حال منجر به ایجاد جرقه‌هایی خواهد شد. میمون قدرت ایستادگی در مقابل سرکشی‌های ببر را نخواهد داشت. او نمی‌تواند این را درک کند که خندیدن به کسی می‌تواند منجر به یک جنایت بشود. در اینجا میمون نادانسته خطر دریده شدن را به جان می‌خرد. میمون با هر علامتی که ازدواج کند صاحب بچه‌های زیادی خواهد شد.

دوره کودکی میمون به خوشبختی و شادی می‌گذرد. در جوانیش تردیدها دودلی‌ها و حتی ناامیدی‌ها و شکست‌هایی خواهد داشت. و قسمت سوم زندگی‌اش توأم با آرامش خواهد بود. اما در پیری اغلب از تنهائی رنج خواهد برد و بسیار پیش میاید که مرگ او دور از خانواده ناگهانی و یا در اثر تصادف رخ بدهد.

طالع‌بینی روابط متولدین سال میمون

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال

    -

رابطه عاطفی مردان متولد سال

    -

رابطه دوستی متولد سال

    -

رابطه شغلی متولد سال

    -

رابطه والدین متولد سال با فرزند

    -

مشاهیر متولد سال میمون

بسیاری از سیاستمداران در زیر نفوذ این علامت به دنیا آمده‌اند. لیندون جانسون، پوانکاره، دلادیه، ترومن، جولیوس سزار و نویل چمبرلین به عنوان میمون شناخته شده‌اند. همچنین تعدادی از بزرگ‌ترین نقاشان عالم مثل لئوناردو داوینچی، مودیلیانی، گوگن و انبوهی شاعر و نویسنده نظیر میلتون، بایرون، چارلز دیکنز و الکساندر دوما و همچنین مارکی دو ساد وجود دارند.

در تمام این افراد یک حافظه قوی، جذابیت غیرقابل‌انکار و وجدانی با قابلیت اتساع نسبتاً خوب مشترک است. اما نکته جالبتر مرگ این افراد است که اغلب در تنهائی و گوشه‌نشینی به سراغشان آمده است.

بقیه میمون‌ها: شامل باستر کیتون، کاپیتان کوک، میشل مورگان، الیزابت تیلور و فیلم‌سازان بزرگ و صاحب سبک سینما نظیر روبرت فلاهرتی و فدریکو فلینی هستند

نقطه
Logo