طالع بینی متولدین سال خروس

رنگ شانسطلایی، قهوه‌ای، و زرد
شماره شانس۵, ۷, ۸
گل شانسگلایول، گل خروسی
خروسها اینطور هستند 🙂 :
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
رک‌گو ▪️ بانشاط و با روح ▪️ دلیر و با جرات ▪️ با استعداد و کاردان ▪️ جذاب ▪️ هنرمند و با ذوق ▪️ بخشنده ▪️ بی‌ریا ▪️ با حرارت و شیفته ▪️ محافظه‌کار ▪️ ساعی و تلاشگر ▪️ شیک‌پوش ▪️ سرگرم‌کننده ▪️ اهل تفکر ▪️ مشهور و محبوب ▪️ ماجراجو ▪️ به خود مطمئن
مغرور ▪️ لاف‌زن ▪️ به حد جنون فداکار ▪️ جنگجو و عصبانی ▪️ کوته نظر ▪️ ادبی ▪️ باشکوه و به خود اهمیت دهنده ▪️ خرده‌گیر ▪️ ولخرج ▪️ بی‌شرم و گستاخ

طالع بینی متولدین خروس

خروس آوازه‌خوان باغچه

مردم ویتنام ترجیح می‌دهند این علامت را جوجه بنامند که البته همیشه این عنوان با واقعیت جور درنمی‌آید. زیرا خروس پرنده ایست مغرور و لاف زدن و همیشه در رؤیاهایش خود را خیلی جدی تلقی می‌کند و دوست دارد دیگران او را ستایش کنند.

خروس همیشه از روی فکر حرف میزند و همیشه مراقب و پرهیزکار است و به‌قدری به عقیده و حرف‌ها و افکارش وفادار است که گاه برای دفاع از آنچه که می‌گوید حالت حمله پیدا می‌کند و با این روحیه حتماً عده‌ای را هم زخمی می‌کند مگر آنکه تصمیم بگیر د جنگ‌هایش را از سر اندیشه به انجام برساند.

خروس صریح‌اللهجه است. حتی اگر در این مورد به ضرر خود کار کند هر چه به فکرش می‌رسد بر زبان میاورد و دیگر توجهی ندارد که این حرف‌ها بعدها چه لطماتی به او خواهد زد.

می‌توان گفت که این صراحت در لهجه قبل از آنکه گویای راستگوئی باشد ناشی از خودخواهی اوست خروس بمردم بی‌توجه است و برای احساسات آنها ارزش زیادی قائل نیست. شاید بتوان گفت اصلاً آنها را نمی‌بیند که رویشان حساب کند. به همین جهت خروس نمی‌تواند سیاستمدار خوبی از کار دربیاید کارهای غیرمعمولی خروس معمولاً نوعی چشم‌بندی است. در حقیقت او عمیقاً میل دارد مورد توجه همه قرار بگیرد و به همین خاطر معمولاً بسیار خوش‌لباس است. اما قلباً بشدت محافظه‌کار است و این روحیه محافظه‌کاری را در انجام هر کاری با خود به همراه دارد .

خروس دچار این فکر است که همیشه این خود اوست که حق و حقیقت را در نظر می‌گیرد و هر چه که می‌گوید راست و درست است. به همین واسطه برای کارهای خودش ارزش زیادی قائل است و به هیچ‌کس دیگری اعتماد ندارد مگر به خودش. ولی از طرف دیگر در نصیحت کردن به دیگران تا حد مبالغه پیش می‌رود.

از ظاهر خروس چنین برمیاید که به‌واقع دلیر و ماجراجو و بی پرو است. ولی باور نکنید زیرا او از شدت افکار بزرگ‌نما سرشار شده و دچار تصوراتی است که به نظر خودش بزرگ و ارزنده میاید. او عاشق رؤیاها و افکار دور و دراز است عاشق ساختن قصرهای مجلل در میان ابرهاست و همیشه خودش را یک قهرمان می‌بیند ولی در حقیقت سرباز اتاق پذیرائی است. رؤیاها و تصوراتش را معمولاً در آرامش خانه می‌سازد و عملیات ماجراجویانه او با کفش راحتی صورت می‌گیرد. فیلسوفی است با افکاری به وسعت ابعاد خانه‌اش فکر نکنید او ترسو و خجالتی است برعکس او می‌تواند باجرات و حتی شجاع باشد ولی فقط در زمانی که واقعاً شرایط ایجاب کند. او گاهی اوقات به علت احساس خود قهرمان بینی ممکن است خود را به خطر بیندازد تهور نشان بدهد و با شجاعت مرگ را بپذیرد درحالی‌که لبخندی بر لب دارد درست به همین دلیل خروس‌ها سربازهای بسیار خوبی می‌شوند. مردم معمولاً او را رفیق پرتحرکی می‌دانند مشروط بر آنکه خروس ندانسته بی‌احتیاطی‌هایی نکند که به‌عنوان یک لاف‌زن تلقی شود.

طالع بینی متولدین سال خروس -

او معمولاً بیشتر از آنکه عمل کند قول می‌دهد. در جمع مانند الماس می‌درخشد و موقعیت با ارزشی پیدا می‌کند.

ازآنجایی‌که خروس موجود خیال‌بافی است معمولاً خطر تنبل شدن تهدیدش می‌کند اگرچه که طبیعتاً وقتی شروع بکار می‌کند تمام نیرویش را به کمک می‌خواهد و درنتیجه شهرت فراوانی به‌عنوان یک موجود سخت‌کوش برای خود فراهم می‌کند ولی در حقیقت بیشتر وقت تلف می‌کند. معمولاً کاری بیشتر از قدرتش انتخاب می‌کند و هرگاه موفق به انجام آن نشود هیچ‌کس بیشتر از خود او ناامید نمی‌شود.

خروس برای ادامه زندگی باید کار و فعالیت کند. آنچنان اقبال بلندی ندارد که پول به‌طور اتفاقی به دامنش بریزد. ولی اگر بتواند بر خیال‌بافی‌هایش غلبه کند و بخت هم مساعدت کند می‌تواند ثروتمند شود. اصولاً خروس این شهرت را در میان مردم به دست میاورد که موجود پول‌سازی است و همیشه می‌تواند نقشه بریزد و از آب به‌اصطلاح کره بگیرد. مردم ویتنام عقیده دارند که خروس باید از نوک قوی و پنجه زورمندش سپاسگزار باشد که این امکان را به او داده است. خروس می‌تواند در بدترین وضعیات امکانات مفیدی برای خود بیابد. زیرا که در مجموع موجودی است فعال. اما اگر جنبه‌های خیال‌بافی را در ذهنش تقویت کند و نسبت به وقت بی‌توجه شود آن‌وقت تبدیل به آن دسته از فیلسوف‌هایی خواهد شد که در روی نیمکت‌های خیابان‌ها نشسته‌اند و به پرگوئی مشغول.

حرفه کشاورزی برای خروس مفید است. همچنین مشاغلی که احتیاج به تماس دائم با مردم داشته باشد. او درخشیدن در جمع را دوست دارد. ازآنجایی‌که متمایل به افراط‌وتفریط است هر چه به دست بیاورد خرج می‌کند. او در مسائل مالی بی‌مهارت است و معمولاً خطر ورشکستگی او را تهدید می‌کند خیال‌بافی‌هایش نیز مزید بر علت می‌شود ولی خوشبختانه چون از اقتصاد سررشته‌ای ندارد از این بابت هیچ‌گاه چندان نگران نیست. در مسائل عشقی اغلب به خود صدمه میزند زیرا مایل است که معشوق تمام توجهش را صرف او کند. او بارها طرف موردعلاقه‌اش را ناامید می‌کند بدون آنکه متوجه باشد. زیرا در رؤیاهایش و میدانیم که خیالباف است تمام عواطف و احساساتش را با یار قسمت می‌کند و حقیقت این است که او واقعاً نسبت به تخیلات شخصی‌اش صمیمی است.

متولد مرد این سال جمع زنها را دوست دارد. زیرا در اینجاست که می‌درخشد و می‌تواند خودنمایی کند و کمتر پیش میاید که با هم‌جنسان خودش بیرون برود. مردها معمولاً حوصله او را سر می‌برند.

خانم خروس هم جمع زنها را دوست دارد (والبته این بدین معنی نیست که مردها حوصله او را سر می‌برند و معمولاً مشاغلی را انتخاب می‌کند که در کنار آنها باشد.

خروس با گاو خوشبخت خواهد شد زیرا گاو ملاحظه‌کار و محافظه‌کار و خانواده‌دوست به‌راحتی خروس را پذیرا می‌شود. با مار می‌تواند بحث‌های فیلسوفانه بکند. چه در عشق و چه در کار مار می‌تواند رفیق عاقلی برای خروس باشد. ولی مار باید محتاط باشد. زیرا اگر زیاد بدرخشد ممکن است خروس او را نابود سازد:

در کنار اژدها خروس به بزرگ‌ترین موفقیت‌های زندگی‌اش می‌رسد و آن‌گونه که آرزو دارد خواهد درخشید. بخصوص در صورتیکه زن خروس و مرد اژدها باشد.

به‌عنوان همسر گربه‌ها را به‌کلی باید کنار گذاشت. این دو حتی لحظه‌ای هم در کنار هم طاقت نخواهند آورد گربه اعتمادی به خروس ندارد.

خروس در سه دوره زندگی‌اش چه از نظر عشقی و چه از نظر شغلی زندگی پر از فراز و نشیب خواهد داشت. گاهی ثروتمند است و گاهی ورشکسته و گاه از عشق سرشار است و زمانی شکست‌خورده. ولی بهر حال در دوران سالخوردگی زندگی آرام و خوشی خواهد داشت.

در خاور دور معروف است که دو خروس زیر یک سقف زندگی را بر همگان سخت خواهند کرد. پس به خروس‌های جوان توصیه می‌شود که در سال‌های خروس مصرف قرص‌های ضد حاملگی را فراموش نکنند

طالع‌بینی روابط متولدین سال خروس

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال خروس

  • با موش:

    بد نیست. موش عاشق پیشه است و خانم خروس به رغم ولخرجی هایش، صفات بارزی دارد.

  • با گاو:

    زندگی آنها با رضایت کامل همراه خواهد بود. خروس بی هیچ نگرانی در قلب خانواده خود جای دارد.

  • با ببر:

    خانم خروس فریفته و مسحور ببر می شود و نمی داند چه کار کند.

  • با گربه (خرگوش):

    تحمل خروس در خانه برای گربه مشکل است و خانم خروس هم برای خارج شدن از خانه داد و فریاد به راه می اندازد.

  • با اژدها:

    خوب است. خروس از موفقیت های اژدها سود خواهد برد و آنها را از آن خود می داند.

  • با مار:

    خوش یمن است. این دو به اتفاق فلسفه بافی می کنند و احترام خاصی به هم می گذارند.

  • با اسب:

    در صورت اجبار، امکان پذیر است، اما این رابطه ناپایدار است و خروس صدمه خواهد دید.

  • با بز:

    توصیه نمی شود. این دو در ظاهر خوشبخت هستند ولی در حقیقت …

  • با میمون:

    میمون همیشه می تواند خروس را مسخره کند و خروس هرگز متوجه این مطلب نخواهد شد. نکته مهم این است!

  • با خروس:

    زندگی این دو در کنار هم غیر ممکن است، چون عصبانیت، اوقات تلخی داد و فریاد دائمی در بین آنها حاکم خواهد بود.

  • با سگ:

    اگر چاره ای جز آن نباشد، می توان چنین رابطه ای را ایجاد کرد. اگر به خانم خروس اجازه داده شود مهمانی های مورد علاقه خود را برگزار کند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

  • با خوک:

    امکان پذیر است، زیرا خوک، بیش از اندازه صبور و نرم خوست.

رابطه عاطفی مردان متولد سال خروس

  • با موش:

    این رابطه به شکست می انجامد و هر دو سیه روز خواهند شد.

  • با گاو:

    این رابطه تا زمانی که خروس مغرور به فکر ریاست نیفتد، خوب پیش می رود. بهتر است خروس جلوی خودش را بگیرد!

  • با ببر:

    نه، خانم ببر تحمل نادانی و حماقت خروس را ندارد و به همین دلیل، مغرضانه رفتار می کند.

  • با گربه (خرگوش):

    هرگز امکان پذیر نیست. زیاده روی های خروس- حتی اگر مهم نباشد- گربه را عصبانی خواهد کرد.

  • با اژدها:

    بله، البته اگر شغل اژدها درخور توجه باشد و خروس بتواند از این بابت به خود ببالد.

  • با مار:

    چرا که نه؟ این دو، وجود همدیگر را کامل می کنند و مار آن قدر عاقل هست که در ظاهر خود را آرام نشان دهد.

  • با اسب:

    نه، خانم اسب همسرش را در میان پرهای زیبا گم خواهد کرد! عشق برای مهم تر از هر چیز است.

  • با بز:

    نه، بز نمی تواند بی عشق زندگی کند. او برای کار کردن ساخته نشده کار کردن خروس او را خسته می کند.

  • با میمون:

    میمون می تواند به خوبی از خروس استفاده کند، اما خروس از بودن در کنار میمون ناراحت است و احساس خوشبختی نمی کند. میمون نیز ناراضی خواهد بود.

  • با خروس:

    زندگی این دو در کنار هم غیر ممکن است، چون عصبانیت، اوقات تلخی داد و فریاد دائمی در بین آنها حاکم خواهد بود.

  • با سگ:

    نه، سگ از مسخره بازی های آزار دهنده خوشش نمی آید و بدبینی او از حد خواهد گذشت.

  • با خوک:

    این دو نمی توانند با هم کنار بیایند. خروس قدرتمند خوک را از میدان به در می کند.

رابطه دوستی متولد سال خروس

  • با موش:

    دوستی این دو در حد آشنایی و بسیار سطحی خواهد بود.

  • با گاو:

    این دو می توانند دوستی عمیق و ریشه داری با یک دیگر داشته باشند.

  • با ببر:

    هیچ گاه سعی نمی کنند با یک دیگر آشنا شوند چرا که فکر خوشایندی نیست.

  • با گربه (خرگوش):

    نه، جسارت و ناشکیبایی خروس بیش از حد است و گربه را کسل خواهد کرد.

  • با اژدها:

    این دو با هم خوب کنار می آیند و دوستی یعنی همین!

  • با مار:

    بله، این دو چیزهای زیادی برای گفتن به یک دیگر دارند.

  • با اسب:

    رابطه اجتماعی آنها در میهمانی ها زبانزد همگان خواهد شد.

  • با بز:

    غیر ممکن است! خروس به رغم غرور و تکبرش به بن بست می رسد. در وجود بز چیزی هست که این دو را از هم دور می کند.

  • با میمون:

    این دو، هیچ تفاهمی با هم ندارند و خروس عاقبت منفجر خواهد شد.

  • با خروس:

    بدون شک با هم خواهند جنگید. دوستی این دو محال است.

  • با سگ:

    بین این دو همیشه فاصله هست، یک نرده، یک دیوار، یک جوی یا یک دنیا!

  • با خوک:

    بهتر است خوک فاصله اش را با خروس حفظ کند!

رابطه شغلی متولد سال خروس

  • با موش:

    ورشکستگی. این دو شرکای تجاری خوبی نیستند.

  • با گاو:

    کار زیاد است و استفاده کم. گاو متوجه وجود پرارزش خروس نمی شود، چرا که او را موجودی تنبل می داند.

  • با ببر:

    هرگز و هرگز امکان پذیر نیست! خروس کجا، ببر کجا! خروس خیلی زود ببر را خسته خواهد کرد.

  • با گربه (خرگوش):

    بهتر است خروس مواظب باشد، زیرا گربه از همکاری با او غرضی دارد که وی از آن آگاه نیست.

  • با اژدها:

    اگر اژدها کارها را در دست بگیرد، خروس می تواند نمایش چشمگیری به راه بندازد.

  • با مار:

    حرف، حرف، حرف… شراکت این دو، در دریایی از کلمات غرق خواهد شد!

  • با اسب:

    خوب است، اما خروس نباید زیاد بر حسن نیت اسب متکی باشد، چرا که اسب نمی تواند وقت کشی و تنبلی او را تحمل کند.

  • با بز:

    خوب نیست. خروس بز را موجودی عصبانی و بی فایده می داند. او هرگز نمی تواند بزها را درک کند.

  • با میمون:

    بیچاره خروس! او نابود خواهد شد!

  • با خروس:

    شراکت این دو با هم به ورشکستگی می انجامد!

  • با سگ:

    خدا آن روز را نیاورد! این دو کوچک ترین وجه مشترکی با هم ندارند و این فاجعه آمیز است.

  • با خوک:

    خوک در امور تجاری به خروس اعتماد ندارد، بنابراین از همکاری با او صرف نظر خواهد کرد.

رابطه والدین متولد سال خروس با فرزند

  • با موش:

    به ندرت درگیری و بحث و جدل رخ می دهد. مساله حادی وجود ندارد، اما رابطه آنها گرم نیست.

  • با گاو:

    بله، به رغم داد و فریادهای گاه به گاه و اتفاقی، خروس راه را برای گاو هموار خواهد کرد.

  • با ببر:

    خروس همیشه با مخالفت های ببر مواجه می شود.

  • با گربه (خرگوش):

    بچه گربه گاهی به خروس اجازه سخن گفتن می دهد، اما عاقبت به دنبال خواسته های خود می رود.

  • با اژدها:

    امکان توافق هست. خروس اژدهای کوچکش را بیش از انداره تحسین می کند و این کار مشکل ایجاد می کند.

  • با مار:

    آنها زیاد با هم صحبت خواهند کرد اما امکان دارد هر دوی آنها تنبل شوند.

  • با اسب:

    اسب هرگز مغلوب قدرت خروس نخواهد شد و خروس نمی داند در این باره چه تدبیری بیندیشد.

  • با بز:

    خروس تصور خواهد کرد که جوجه مرغابی نصیبش شد!

  • با میمون:

    خروس از هر نظر مغلوب میمون کوچولو خواهد شد، اما از این بابت راضی است.

  • با خروس:

    یک جنگ خروس! این دو نباید هرگز زیر یک سقف زندگی کنند!

  • با سگ:

    خروس نمی داند که سگ کجاست. ارتباط این دو شبیه گفت و گوی ناشنوایان است.

  • با خوک:

    خوک صبور است، اما در حد توان مبارزه می کند و به خروس اجازه نمی دهد همه فکر کنند او بنده زر خرید خروس است.

مشاهیر متولد سال خروس

به نظر می‌رسد خروس‌های تاریخ یونیفورم پوشیده‌اند چون به‌راحتی قابل‌تشخیص‌اند. ریشیلیو، گوبلز، کلمانسو و ریموند الیور همگی خروس هستند. نوع دیگری از انواع خروس، ماری دو مدیچی و پل ششم را در برمی‌گیرد.

بقیه متولدین سال خروس‌: فرانسوا موریاک، آندره موروا، ویلیام فاکنر، رنه دکارت، رودیارد کیپلینگ، ژان دو لافونتن و کولت نویسنده فرانسوی و بالاخره کلاید بارو (قهرمان ماجرای معروف به ماجرای بانی و کلاید که شاید از همه آنها خروس‌تر باشد) هستند.

نقطه
Logo