طالع بینی متولدین سال سگ

رنگ شانسقرمز، سبز، و بنفش
شماره شانس۳, ۴, ۹
گل شانسگل رز، ارکیده سیمبیدیوم
سگها اینطور هستند 🙂 :
بلندنظر ▪️ شجاع و دلیر ▪️ شریف و نجیب‌زاده ▪️ صادق ▪️ فداکار ▪️ دقیق ▪️ ایثارگر ▪️ وفادار ▪️ فروتن ▪️ نوع‌پرست ▪️ کامران ▪️ فیلسوف ▪️ محترم و آبرومند ▪️ خردمند ▪️ وظیفه‌شناس ▪️ سالم ▪️ فهیم و باهوش
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
بی‌قرار ▪️ محتاط ▪️ خویشتن‌نگر ▪️ تدافعی ▪️ خرده‌گیر ▪️ بدبین ▪️ نفرت‌انگیز ▪️ غرغرو و عیب‌جو ▪️ کله‌شق و لجوج ▪️ پیرو اخلاق

سگ: مخالف خوان درست‌ کردار

سگ خود خور و نگران است همیشه حالت دفاعی دارد و حتی لحظه‌ای این حالت را ترک نمی‌کند دائم در حال مراقبت است و هوشیارانه به اطراف توجه دارد.

او یک درون‌گراست و کمتر پیش میاید که احساس واقعی‌اش را نشان دهد. مگر آنکه فکر کند نشان دادن حالت و افکار واقعی‌اش لازم و واجب است. او به حد افراط یک‌دنده است و می‌داند که چه می‌خواهد. اغلب بدگمان است و دائم دچار این وحشت است که با زبان تیز و ترش‌روئی هایش مبادا که دیگران را از خود دور که سگ شخصیت اصیلی است و نمی‌تواند تحمل کند که فقط مال درخت باشد. او تمایل زیادی به غرق شدن در جزئیات مسائل دارد و به انتقاد کردن در هر نوبت و حتی خارج از نوبت این‌طور به نظر می‌رسد که او به هرچه نگاه می‌کند فقط عیوب آن را می‌بیند. این در حقیقت به این خاطر است که او بدبین‌ترین موجود دنیاست و هیچ‌چیز را خارج از قوانین طبیعت نمی‌تواند بپذیرد.

او همیشه اولین کسی است که علیه بی‌عدالتی داد سخن می‌دهد و اغلب شجاعت آن را دارد که از مظلومان حمایت کند. شاید که سگ در مجموع موجودی باشد بیزار از همه اما روح انتقادی و جنبه طنزی که در او وجود دارد و بزرگی غیرقابل‌انکار روحش معمولاً او را از هر نوع اتهام کوته‌فکری نجات می‌دهد.

سگ قلباً ضد اجتماع است و از هر نوع جمعی نفرت دارد. به‌صورت تخیلی او همیشه تصور یک مرده را در ذهن بیدار می‌کند از کلیه سگ‌های عالم به‌واسطه این تعبیر معذرت می‌خواهیم اما این تصور نادرست است. علت آن است که سگ همیشه دچار این اضطراب است که مبادا احساسی که خود بمردم دارد دیگران به او نداشته باشند. اما علی‌رغم تمام این اشکالات در سگ است که ما اتحادی از شریف‌ترین جنبه‌های وجود و طبیعت انسان پیدا می‌کنیم وفاداری، صداقت و درستکاری. سگ عمیقاً وظیفه‌شناس است. شما می‌توانید روی او حساب کنید و حسابتان هیچ‌وقت غلط در نخواهد آمد. او بهتر از هر کس می‌تواند یک راز را مخفی نگاه دارد زیرا که حس احتیاط در او به حد کمال رسیده است .در حقیقت او از اینکه به کسی اعتماد کند یا اعتماد کسی را نسبت به خود جلب کند بهر قیمتی بیزار است.

طالع بینی کامل متولدین سال سگ بزرگ 1 -

صحبت‌های سگ اغلب منجر به ابتذال می‌شود و گاهی اوقات از این بابت سخت خود را در فشار قرار می‌دهد. در جمع خیلی بندرت می‌درخشد. اما هوشیاری او برای همه امری تأیید شده است و هیچ‌کس بهتر از او روش خوب گوش دادن را نمی‌شناسد.

به‌عنوان یک شخصیت سگ برانگیزاننده احساس اعتماد قلبی در دیگران است و اعتماد کردن به او کار درستی است. او همیشه نهایت کوشش خود را برای دیگران می‌کند و تا آنجا پیش می‌رود که حتی خود را قربانی کند. مردم به‌صورت یک قانون به او احترام می‌گذارند. مردم حق دارند زیرا که سگ شایسته این احترام است. در طول تاریخ قهرمانان عدالت‌خواه اغلب در زیر نفوذ علامت سگ به دنیا آمده‌اند. هر نوع حق کشی سگ را بیمار می‌کند و تا وقتی‌که احساس می‌کند کاری علیه این حق کشی انجام نداده آرام نمی‌نشیند بریژیت باردو متولد ۱۳۱۳ – یک‌بار به تنهائی برای ایجاد شرایط انسانی‌تری در کشتارگاه‌ها اقدام کرد.

سگ از گناه دیگران رنج می‌برد بهنگام جنگ و بلا رنج می‌برد. هر نوع شکستگی و بیکاری او را دچار رنج می‌کند. او از گرسنگی مردم دنیا رنج می‌برد. او برای آنچه که اتفاق افتاده برای آنچه که اتفاق میافتد و برای آنچه که اتفاق خواهد افتاد رنج می‌برد، خوشبختانه کمتر اتفاق میافتد که سگ قهرمان امر بی‌ارزشی شود زیرا که بدبختانه در چنین مواردی خیلی «سگی رفتار می‌کند ) امیدواریم که این دفعه هم ما را ببخشید او اغلب می‌داند که چه می‌خواهد او موجودی است اهل فلسفه و اخلاق مخالف خوان است و توجهی به پول ندارد. وقتی پولی به دست بیاورد مسلماً دست و دلباز خواهد بود. پول درواقع او را به خود جلب نمی‌کند. چه سگ خیابانی باشد و چه سگ نازپرورده روحیه‌ای ساده پسند دارد و از تشریفات بیزار است و از اینکه ناراحت زندگی کند یا به بی‌پولی دچار شود و یا حتی گرسنگی بکشد ترسی به خود راه نمی‌دهد. حتی اگر پولدار باشد باز هم ظاهری ساده دارد اما اگر اتفاقاً احتیاج به پول پیدا کند هیچ‌کس بهتر از او راه به دست آوردن آن را نمی‌داند.

سگ باوفا می‌تواند رهبر خوبی برای یک واحد صنعتی، تاجر فعالی برای اتحادیه، مرد روحانی و یا مربی باشد. اما شغل او هر چه باشد، همیشه یک سخنور واقعی را در خود پنهان کرده است. سخنوری که تصورات و نظریاتش معمولاً اصیل خواهد بود. او همچنین در صورت لزوم می‌تواند مردم را رهبری کند و مردم نیز با اعتماد از او پیروی خواهند کرد. زیرا در زیر هیچ‌یک از علائم موجودی مثل او را پیدا نخواهیم کرد که با کمترین مقدار جاه‌طلبی شخصی بیشترین مقدار کار اجتماعی را عرضه کند.

در عشق نیز سگ درستکار و ثابت‌قدم است. اما در تمام طول زندگی دچار مشکلات عشقی خواهد بود …. و این گناه از خود اوست زیرا با هیجانات احساسات نااستوار و تزلزل و دلواپسی ابدی‌اش شریک عشقش را همیشه می‌رنجاند. به همین دلیل است که ما به سگ می‌گوییم انسان مضطرب و خود خور.

سگ می‌تواند با اسب خوشبخت شود. زیرا که اسب در ازای اندکی آزادی سگ را با مسائل ذهنی‌اش آزاد خواهد گذاشت. با ببر زندگی به جنگ آن دو علیه آسایش دنیا تبدیل خواهد شد. این دو بنام حقیقت‌جوئی و عدالت‌خواهی با یکدیگر متحد شده و دست به ماجراجوئی‌های مختلف خواهند زد سگ در حقیقت در جریان مسائل اجتماعی اغلب خود را هم‌گروه با ببر می‌بیند. در چنین مواردی سگ با کمال میل نقش یک ویولن دوم قابل را برای ببر بازی خواهد کرد بدون آنکه از قرار گرفتن در سایه او احساس ناراحتی بکند. اما با گربه آرام و متین است که سگ بزرگ‌ترین فرصت زندگی‌اش را برای رسیدن به آرامش به دست خواهد آورد البته اگر که علاقه‌ای به آرامش داشته باشد.

طالع بینی متولدین سال سگ -

اژدها مغرورتر از آن است که تفسیرهای پر از طعنه و گفتگوهای انتقادی سگ را تحمل کند و در مورد بزها این سگ است که مردم متولد شده زیرا این علامت را نمی‌تواند تحمل کند. سگ بز را خودخواه و سطحی می‌داند.

سه مرحله زندگی سگ به خاطر تردیدهای او به‌سختی می‌گذرد. کودکی پر از اضطراب و جوانی پر از اشکالی دارد. در سنین میانه بیشتر از ظرفیتش کار می‌کند و در پیری دائم متأسف است از اینکه کاری برای انجام دادن ندارد.

سگی که در روز به دنیا آمده به‌هیچ‌وجه زندگی آرام تر و راحت‌تر از سگ متولد شب ندارد فقط مسئله‌ این است که سگ‌ها در شب بعد از همه‌کارها تازه باید نقش پاسبان را بازی کنند. قسمت اعظم نقش سگ در پرده‌های شب بازی می‌شود.

و در زندگی انسانی این بدان معناست که سگ‌های متولد در شب در حقیقت صاحب یک نوع زندگی واقعاً سگی هستند…….

طالع‌بینی روابط متولدین سال سگ

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال سگ

  • با موش:
    رابطه جالبی است. اگر آقای موش کمتر در خانه بماند، کارها به خوبی پیش می رود، در غیر این صورت، خانم سگ مرتب به او غر می زند.
  • با گاو:
    مشکلاتی وجود دارد. سگ شورشی و گاو ارتجاعی است. این دو دارای دو نگرش کاملا متفاوت هستند.
  • با ببر:
    ممکن است رابطه خوبی باشد. آنها اهداف مشترکی دارند و در یک جبهه می جنگند، اما ممکن است در این میان عشق را فراموش کنند.
  • با گربه (خرگوش):
    تا زمانی که بتوانند آرامش خود را حفظ کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر سگ تنها به فکر هدفش باشد، زندگی برای گربه عذاب آور خواهد شد.
  • با اژدها:
    سگ واقع بین خصلت های واقعی اژدهای مغرور را می بیند و او را دچار یاس می کند، بنابراین هیچ یک در زندگی خوشبخت نخواهند شد.
  • با مار:
    مار آنچه را که بخواهد، انجام می دهد و حتی اگر سگ اسیر او شود، واکنشی از خود نشان نمی دهد.
  • با اسب:
    بله، چرا که نه؟ سگ ـ که نگران اهدافش است ـ خود را با میل و رغبت در اختیار اسب قرار می دهد و حسود هم نیست.
  • با بز:
    نه، این دیگر زیاده روی است! هر دو به شدت بدبین هستند و زندگی غم انگیزی خواهند داشت.
  • با میمون:
    توصیه نمی شود. سگ موجدی آرمانگراست و از بودن در کنار میمون رنج خواهد برد.
  • با خروس:
    نه، سگ از مسخره بازی های آزار دهنده خوشش نمی آید و بدبینی او از حد خواهد گذشت.
  • با سگ:
    بله، اما نسبت به هم سرد هستند و درگیر مشکلات مالی خواهند شد.
  • با خوک:
    عالی است. عشق این دو متکی بر تفاهم، درک و احترام متقابل است.

رابطه عاطفی مردان متولد سال سگ

  • با موش:
    چرا که نه؟ موش می تواند کمی عقلانیت و واقع گرایی به دنیای خیالی و آرمان گرایانه سگ ارزانی دارد.
  • با گاو:
    مشکل است، اما غیر ممکن نیست، البته تا زمانی که خانم گاون فقط خانه داری کند.
  • با ببر:
    بله، اگر چه این رابطه کمی احمقانه و عجیب به نظر می رسد، اما واقعیت این است که هر دوی آنها تا حدودی در تخیلات خود زندگی می کنند.
  • با گربه (خرگوش):
    بله، اگر چه دیوانگی است. خانم گربه، خانه ای آرام و خیر خواهی را برای سگ به ارمغان خواهد آورد.
  • با اژدها:
    نه، سگ کورکورانه کسی را تحسین نمی کند، چرا که کارهای مهمتری دارد.
  • با مار:
    امکان پذیر است، مشروط به آن که خانم مار زیاد به سگ پیله نکند!
  • با اسب:
    بله، چون سگ زندگی اش را وقف کارهای بزرگ و اسب خود را وقف او می کند، بنابراین هر دو شاد و خوشحال خواهند بود.
  • با بز:
    نه، باید دید کدام یک از آنها زودتر به بیماری اعصاب دچار می شود.
  • با میمون:
    شاید امکان پذیر باشد، اما امیدی به دوام آن نیست، زیرا هر دوی آنها بدبین و بیش از حد واقع بین هستند.
  • با خروس:
    اگر چاره ای جز آن نباشد، می توان چنین رابطه ای را ایجاد کرد. اگر به خانم خروس اجازه داده شود مهمانی های مورد علاقه خود را برگزار کند، مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • با سگ:
    بله، اما نسبت به هم سرد هستند و درگیر مشکلات مالی خواهند شد.
  • با خوک:
    خوب است. خوک عاشق زندگی است و همین ریاضت طلبی سگ را تعدیل می کند. آنها هر دو سخاوتمندند و خوک غالبا ثروتمند است.

رابطه دوستی متولد سال سگ

  • با موش:
    نه، اهداف موش برای سگ بی ارزش است.
  • با گاو:
    تصور رابطه دوستانه بین این دو مشکل است.
  • با ببر:
    دوستی محکم تر از این غیر ممکن است.
  • با گربه (خرگوش):
    بله، دست کم گربه از روی ترحم حرف های سگ را گوش خواهد داد، حتی اگر کاری از دستش ساخته نباشد.
  • با اژدها:
    نه، سگ کاملا واقع بین است و اژدها را مایوس می کند.
  • با مار:
    مشکل است. بهتر است دوستی خود را در حد یک ارتباط اجتماعی حفظ کنند.
  • با اسب:
    آنها درباره سیاست بحث خواهند کرد، البته اگر باهم موافق و متحد باشند! چرا که نه؟
  • با بز:
    غیر ممکن است. این دو به سختی با هم کنار می آیند.
  • با میمون:
    شاید… کسی چه می داند، اما میمون کسی نیست که به سادگی کسی را تحسین کند.
  • با خروس:
    بین این دو همیشه فاصله هست، یک نرده، یک دیوار، یک جوی یا یک دنیا!
  • با سگ:
    دو دوست خوب. اما دوستی این دو را نمی توان زنده و شادی بخش دانست.
  • با خوک:
    این دو بسیار به یک دیگر وفادارند. خوک با کمک خود به سگ او را از نگرانی می رهاند.

رابطه شغلی متولد سال سگ

  • با موش:
    اگر چه سگ واقع بین است، ولی در مقایسه با موش پول دوست و آرمانگرا محسوب می شود.
  • با گاو:
    این دو ـ که هیچ وجه مشترکی ندارند ـ چطور می توانند در کار با یکدیگر موفق باشند؟!
  • با ببر:
    این دو می توانند هر کاری را با هم انجام دهند، به جز همکاری شغلی!
  • با گربه (خرگوش):
    گربه با هوش و واقع بین و سگ با وفا و مادی گراست. این دو می توانند برای یکدیگر مفید واقع شوند.
  • با اژدها:
    نه، سگ درون اژدها را می بیند و اژدها چنین حالتی را دوست ندارد.
  • با مار:
    چرا که نه؟ امکان پذیر است، اما چندان چنگی به دل نمی زند.
  • با اسب:
    چرا که نه؟ البته به شرط آن که رابطه خود را به شراکت کاری محدود کنند و برخوردهای اجتماعی نداشته باشند.
  • با بز:
    نه، سگ معتقد است که می تواند به کارهای جدی تری بپردازد.
  • با میمون:
    برای هیچ یک از آنها در این شراکت نفعی وجود ندارد! سگ اجازه نمی دهد میمون هر کاری دلش می خواهد، انجام دهد و میمون از سگ می ترسد.
  • با خروس:
    خدا آن روز را نیاورد! این دو کوچک ترین وجه مشترکی با هم ندارند و این فاجعه آمیز است.
  • با سگ:
    این دو همکاری با یک دیگر را دوست ندارند و بی توجهی آنها به کار، باعث نابودی شان خواهد شد.
  • با خوک:
    بله، سگ با سخاوت است، اما اگر خوک اشتباه کند، مجازات خواهد شد. آنها دست در دست هم، دیگران را فریب خواهند داد.

رابطه والدین متولد سال سگ با فرزند

  • با موش:
    سگ با وجود حس وظیفه شناسی و حسن نیت خود، زیاد به موش علاقه ندارد.
  • با گاو:
    هر دو کج فهم هستند. آنها درباره هم قضاوت می کنند و نقص ها و کمبود های یک دیگر رامی یابند.
  • با ببر:
    خوب است. سگ به فرزندش بسیار می بالد و امکانات زیادی برایش فراهم می کند.
  • با گربه (خرگوش):
    این دو با هم خوب می سازند. اگر پدر در سال سگ متولد شده باشد و دختر در سال گربه، چه بهتر!
  • با اژدها:
    این دو هرگز با یک دیگر کنار نمی آیند. سگ هوشیار است و اژدها نمی تواند انتقادات مداوم او را نسبت به خود تحمل کند.
  • با مار:
    سگ احساس می کند مار در آستین خود پرورده. او تفکرات هوشمندانه را دوست ندارد.
  • با اسب:
    این موضوع که اسب دوست دارد به راه خود برود برای سگ مهم نیست، بلکه خود پسندی اسب، سگ را نگران و ناامید می کند.
  • با بز:
    مشکل است. سگ با ناامیدی دست از بز می شوید.
  • با میمون:
    سگ، میمون را جدی نمی گیرد، میمون نیز همین طور.
  • با خروس:
    هر دو از هم دوری می کنند. این دو هیچ وجه مشترکی ندارند و بلند آوازی خروس باعث رنجش سگ می شود.
  • با سگ:
    بهتر از این نمی شود، هر چند برای اعضای دیگر خانواده، کمی خطرناک به نظر می رسد.
  • با خوک:
    بله، گرچه بی تجربگی و خشونت خوک سگ را ناراحت می کند.

مشاهیر متولد سال سگ

در زیر نفوذ این علامت بیشترین قهرمانان قضاوت و عدالت همانطور که انتظار می‌رود به دنیا آمده‌اند برتولت برشت، ولتر، سقراط، مولیر، مالتوس ولئون بلوم مثال‌های خوبی هستند…
چه چیز بیشتری می‌توان گفت دلواپسی بدبینی، خرده نگری و ترشروئی در همه آنها کم‌وبیش مشترک است. این حقیقت که راسپوتین هم در سال سگ به دنیا آمده عشاق طالع‌بینی را سخت دچار تعجب می‌کند. اما آیا ما می‌توانیم ادعا کنیم که از شخصیت درونی افراد اطلاعات وسیعی داریم؟


بقیه متولدین سال سگ‌: مارسل پروست یوری گاگارین، فیدو، گید و موپاسان و لوئی شانزدهم. برتولت برشت، لنین، ولتر، مارسل پروست، یوری گاگارین، فیدو، گی دوماپاسان و شونبرگ، وینستون چرچیل، ال جلسون، جرج جرشوین، مایکل جکسون

نقطه
Logo