طالع بینی متولدین سال خوک

رنگ شانسزرد، خاکستری، قهوه‌ای، طلایی
شماره شانس۲, ۵, ۸
گل شانسگل ادریسی و گل مینا
خوکها اینطور هستند 🙂 :
مهربان و حاضر به خدمت ▪️ باوفا ▪️ وسواسی ▪️ باگذشت ▪️ صادق ▪️ بی‌طرف ▪️ باهوش ▪️ بی‌ریا ▪️ اجتماعی ▪️ اصیل ▪️ بافرهنگ ▪️ نفس‌پرست ▪️ مصمم ▪️ صلح‌جو ▪️ بامحبت ▪️ دانشمند ▪️ حساس
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
ساده ▪️ بیچاره و بی‌پناه ▪️ بی‌اعتبار ▪️ مسخره ▪️ خوشگذران ▪️ ترسو در رقابت‌ها ▪️ خودرای ▪️ ساده‌لوح ▪️ دنیاپرست ▪️ راحت‌طلب

خوک: خوک نازنین ما

دلیر و بلندهمت و قبول کنیم که در زندگی اشکالش داشتن همین صفات است. خودنما آماده کمک و دقیق و وسواسی نسبت به گناه است. خوک شب و روز پرچم درست نمائی و خلوص را به دست گرفته و نمایش می‌دهد. به او اعتماد کنید. او هرگز به اعتماد شما خیانت نخواهد کرد و حتی دراین‌باره کوشش هم نخواهد کرد. او ساده و بی ریاست. رازدار است و گستاخ و اگر بخواهید بیرحمی کنید اندکی جانور خوی می‌شود.

حقیقت این است که خوک به خود اجازه می‌دهد که به‌آسانی گول بخورد بعد که چنین شد با آرامش گناهش را می‌پذیرد و دیگران نیز با اندکی مسامحه او را خواهند بخشید.

در ورزش استعداد زیادی دارد ولی ازآنجایی‌که حقیقتاًبی طرف است هرگز قادر نیست در مسابقه‌ای که رقابت در آن مطرح باشد شرکت کند زیرا در این صورت در همه حال از خود سؤال می‌کند که آیا حقیقتاً برنده شده است ؟و آیا لازم بود که برنده شود ؟

خوک به طرزی باورنکردنی ساده است بطوریکه بسیاری موارد به خودش صدمه می‌زند عدم صداقت دیگران همیشه او را خلع سلاح می‌کند. خود او بندرت دروغ می‌گوید مگر برای دفاع از خودش. با آنکه باهوش است ولی در مورد مسائل مالی اندکی کودن است. می‌توان گفت که در مورد مسائل مالی تمام مهارت و هوش خود را از دست می‌دهد. درحالی‌که در مقابل دو روئی و ریا خلع سلاح است اغلب تا مرحله مصلوب شدن جهت تأیید اعمال خودش پیش می‌رود. او فروشنده درستکاری است و خیلی بندرت حاضر به مصالحه می‌شود.

درحالی‌که با اعتقادی آهنین حرف‌هایی را که دیگران به او می‌زنند باور می‌کند خود به‌شخصه باید کوشش زیادی بکند تا دیگران حرفش را به پذیرند.

خوک یک رفیق فوق‌العاده است اغلب این را می‌داند که چطور در شب طوفانی قایق براند و سرش را در راه یک شب خوش از دست بدهد. معمولاً کم‌حرف است ولی اگر تصمیم به صحبت بگیرد ناگهان حصارها را از بین می‌برد و دیگر هیچ قدرتی جلوی پرحرفی‌های او را نمی‌تواند بگیرد و آن‌قدر حرف خواهد زد که به‌کلی همه را خسته و مانده خواهد کرد.

مثل میمون خوک نیز یک روشنفکر است. موجودی است با تشنگی زیاد برای دانستن معمولاً مقدار زیادی می‌خواند… اما اغلب هر چه را که اتفاقاً به دستش بیفتد می‌خواند. ظاهر موجود مطلعی به نظر می‌رسد ولی درواقع دانش او بیشتر سطحی است. اگر تصمیم بگیرید معلومات او را محک بزنید به‌زودی در خواهید یافت آنطور که به نظر می‌رسد عمیق نیست. یک ضرب‌المثل ژاپنی می‌گوید خوک چهره‌ای پهن و پشت سری باریک دارد.

طالع بینی چینی متولدین ماه خوک -

خوک مادی گر است. خوش‌لباس است و اغلب نفس‌پرست. اما در پشت این ظاهر فریب آمیز اراده‌ای قوی و قدرتی فراوان پنهان‌شده است.

جاه‌طلبی‌ها و هدف‌های او در هر زمینه‌ای که باشد وظایفش را با کمال قدرت انجام خواهد داد با آنچنان قدرتی که ناشی از قوای واقعی درونی اوست. وقتی‌که خوک تصمیمی بگیرد هیچ‌کس دیگر قادر نخواهد بود که راه او را سد کند اما قبل از تصمیم گرفتن مدت زیادی وقتش را صرف سبک و سنگین کردن جنبه‌های مختلف موضوع خواهد کرد تا حدی که در دیگران این تصور به وجود خواهد آمد که او نمی‌داند

چه می‌خواهد دلیل این تعلل در این است که او میل دارد از درگیری در مسائل پیچیده احتراز کند ولی گاه آن‌قدر تعلل می‌کند و مسائل را سبک و سنگین می‌کند که خود به دست خود امکاناتش را نابود می‌کند

هرگز از روی ظاهر ضعیف خوک درباره او قضاوت نکنید. این ضعف ظاهری صرفاً ناشی از صلح‌طلبی عمیق اوست.

خوک دوستان معدودی دارد ولی این عده را برای تمام عمر حفظ خواهد کرد و برای آنها حاضر به اقدام به هر نوع فداکاری است. او نسبت به دوستانش احساس احترام شدیدی دارد. زنان این سال عاشق میهمانی و تفریح هستند و خانه‌دارهای بسیار خوبی بشمار میایند.

خوک با آنکه موجود کاملاً بی‌طرفی است ولی درعین‌حال با روح وزنده و با نشاط است و با آنکه از هر نوع دعوا و جنگ و حتی بحث تند بیزار است با این احوال هرگاه لازم باشد از عقیده‌ای دفاع کند. دعوا یا اقامه دعوا را به بحث‌های تند ترجیح می‌دهد. او حتی از صحبت کردن اجتناب می‌کند مگر آنکه شما را دوست داشته باشد و این افتخاری است اگر که او شرکت در یک بحث را بپذیرد.

جالب اینجاست که خوک بیشتر از هر کس دیگر از کارهای مربوط به امور قضائی به دور است و دراین‌باره حق هم دارد. زیرا خوک حتی اگر بر حق باشد به علت سادگی و صداقت فراوانش حتماً به ضرر خودش کار خواهد کرد و به دیگران میدان سوءاستفاده خواهد داد. یک ضرب‌المثل شرقی می‌گوید: برای موفقیت در یک موضوع دادگاهی هرقدر دلایل قوی و کافی باشد باز بهتر است صداقت وسواس و رضایت خاطر را از پنجره بیرون بیندازیم.

خوک می‌تواند در هر زمینه کاری فعالیت کند. هوشیاری و استعدادش برای انجام کارهای سخت از او یک آدم موفق می‌سازد. ولی او باید از حساسیت فوق‌العاده‌اش سپاسگزار باشد که درعین‌حال او را قادر می‌سازد که به‌راحتی درزمینهٔ هنرهای مختلف مثل شعر گفتن و داستان‌نویسی نیز به موفقیت برسد.

خوک به‌راحتی می‌تواند به‌طرف سگ‌ها برود. البته خیلی کم پیش میاید ولی اگر وضعی پیش بیاید که در موقعیت بدی قرار گیرد ناگهان سقوط می‌کند و در گل‌ولای مشکلات می غلطد

مهم نیست که خوک چه شغلی برای خود انتخاب می‌کند بلکه مهم این است که رفاه و آسودگی همیشه برای او وجود دارد. پول و کار به‌راحتی به‌طرف او جذب می‌شود بدون آنکه خوک برای آنها جد و جهد خاصی بکند. مردم در تمام مدت زندگی به خوک کمک خواهند کرد و به خاطر همین کمک‌ها اگر او بخواهد می‌تواند ثروتمند شود. خرافاتی‌های شرق دور میگویند مردم به خوک کمک می‌کنند و نان روزانه‌اش را می‌دهند فقط برای اینکه خود چاق و پرواری برای شام شب عید داشته باشند. و میگویند به خاطر همین است که خوک‌ها بشدت ملاحظه‌کارند و به کسی اعتماد نمی‌کنند. ممکن است این درست باشد و شک نیست که مردم از زود باوری‌های خوک سوءاستفاده می‌کنند.

متولدین سال خوک -

زندگی شخصی خوک هم همین صورت را دارد. او اغلب فریب می‌خورد اغلب ناامید است اغلب اشتباه می‌کند و اغلب عاشق است. خانم خوک‌ها مادرهای بسیار خوبی می‌شوند.

به خوک توصیه می‌شود که زندگی‌اش را با متولدین سال گربه تقسیم کند در کنار گربه‌ها بهترین فرصت‌ها برای اجتناب از بحث پیش میاید …

خوک‌ها باید از چنگال مارها فرار کنند. ماریک برده واقعی از خوک برای خود خواهد ساخت بدون آنکه خوک فرصت تکان خوردن در لابلای حلقه‌های وجود مار را داشته باشد.

بز نیز از وجود خوک استفاده خواهد کرد.

دوران کودکی خوک به آرامش خواهد گذشت. در دوران جوانی گرفتاری‌هایی در مورد ازدواج پیدا می‌کند اما بهرحال هر گرفتاری که پیش بیاید خوک خجالتی و با احتیاط از هیچ‌کس تقاضای کمک نخواهد کرد. او کوشش خواهد کرد که به‌تنهایی از دریای مشکلاتش خارج شود. در حقیقت عدم تمایل او به آگاه کردن دیگران صدمات فراوانی با و خواهد زد و هیچ‌کس نخواهد فهمید که او در چه جهنمی دست‌وپا میزند اگر روز تولد او از ابتدای سال نوی آسیای جنوب شرقی (عیدتت) دور باشد زندگی کمتر ناامیدانه به انتظار اوست. اما هر چه روز تولدش به سال نو نزدیک‌تر باشد گرفتاری‌هایش بیشتر است بیشتر ساده‌لوح است. بیشتر گول می‌خورد، و بالاخره بیشتر ممکن است خورده شود. و شاید این را از قصه مشهور سه خوک کوچولو» باشد.

طالع‌بینی روابط متولدین سال خوک

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال خوک

  • با موش:
    خوب است. هر دو روشنفکر و در زندگی بی باک هستند. این دو در کنار هم خوشبخت خواهند شد.
  • با گاو:
    خوک با هر شرایطی خود را وفق می دهد، اما تحمل رنج و زحمت و فقر را ندارد. او همیشه شهامت از نو شروع کردن را دارد.
  • با ببر:
    خوک، ببر را درک می کند و به او احترام می گذارد. خطر نابودی خوک را تهدید می کند، اما او، آن قدر رشد کرده است که بتواند از خود مواظبت کند.
  • با گربه (خرگوش):
    عالی است، البته تا زمانی که خوک بتواند دنبال خلاف کاری و بزه کاری نرود.
  • با اژدها:
    بله، خوک می داند چگونه چرب زبانی و دلربایی کند. او موجودی بسیار مهربان و مطلوب است و دوست دارد مورد پسند واقع شود.
  • با مار:
    خوک پیر دوست داشتنی! بیچاره خوک پیر! سر انجام مار او را خفه خواهد کرد.
  • با اسب:
    اسب با خودخواهی ویژه اش از خوک سو ء استفاده خواهد کرد و خوک روی خوشبختی و شادی را نخواهد دید.
  • با بز:
    تا زمانی که بز رفتارش درست باشد خوک با او می سازد. هر چند بز نمی تواند خود را مهار کند.
  • با میمون:
    امکان پذیر است. فریب دادن خوک، برای میمون زحمتی ندارد، اما این کار برای میمون لذت بخش نیست، افزون بر این، او زیاد به خوک فکر می کند.
  • با خروس:
    این دو نمی توانند با هم کنار بیایند. خروس قدرتمند خوک را از میدان به در می کند.
  • با سگ:
    خوب است. خوک عاشق زندگی است و همین ریاضت طلبی سگ را تعدیل می کند. آنها هر دو سخاوتمندند و خوک غالبا ثروتمند است.
  • با خوک:
    زوج خوبی هستند. آنها به خوبی با یکدیگر کنار می آیند. سازش این دو با هم زبانزد خاص و عام است.

رابطه عاطفی مردان متولد سال خوک

  • با موش:
    خوب است. به شرط آن که موش پرخاشگری نکند، زیرا خوک طرفدار خشونت نیست.
  • با گاو:
    خوک برای ارضای خواسته های سرکوب شده خود، به هر دری خواهد زد و این خوک را به دردسر می اندازد.
  • با ببر:
    چرا که نه؟ البته تا وقتی که خانم ببر، ناخواسته و ندانسته، از جنبه های مثبت وجود خوک سو ء استفاده نکند.
  • با گربه (خرگوش):
    اگر چه خانم گربه موجود آرامی است، اما همیشه در اندیشه خوردن موش است. موشی که سرش بوی قرمه سبزی ندهد، از این رابطه حذر می کندتا زمانی که خانم گربه، بتواند هرزه گردی های خوک را تحمل کند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت! اما خوک هم باید سرگرمی های بیرون از خانه را طوری ترتیب دهد که خانم گربه متوجه آنها نشود!
  • با اژدها:
    بله، خوک مرتب برای اژدها دم تکان می دهد و تملق او را می گوید و این برای او خیلی بد است!
  • با مار:
    خوک بیچاره! او اسیر خواهد بود و حتی علاقه ای به لطیفه های عامیانه هم نشان نخواهد داد.
  • با اسب:
    خوک از رابطه زناشویی اش رضایت چندانی نخواهد داشت و دائم از خودخواهی های اسب خواهد رنجید.
  • با بز:
    تا زمانی که خوک ثروتمند باشد، بز راضی و خوشحال خواهد ماند، اما باید دید که آیا خوک قادر به مهار کردن بز هست یا نه؟
  • با میمون:
    چرا که نه؟ میمون از آقای خوک تعریف و تمجید می کند.
  • با خروس:
    امکان پذیر است، زیرا خوک، بیش از اندازه صبور و نرم خوست.
  • با سگ:
    عالی است. عشق این دو متکی بر تفاهم، درک و احترام متقابل است.
  • با خوک:
    زوج خوبی هستند. آنها به خوبی با یکدیگر کنار می آیند. سازش این دو با هم زبانزد خاص و عام است.

رابطه دوستی متولد سال خوک

  • با موش:
    دو دوست خوب که از بودن در کنار هم لذت می برند و خوشحالند. پرخاشگری موش بر خوک تاثیر نمی گذارد.
  • با گاو:
    بله، به شرطی که زیاد یکدیگر را نبینند!
  • با ببر:
    بله، به خوبی با هم سازش می کنند، اما خوک باید محتاط باشد.
  • با گربه (خرگوش):
    بله، به شرط آن که زیاد با هم بیرون نروند، چون پرخاشگری خوک گربه را می ترساند.
  • با اژدها:
    ارتباطی ساده و آرام است. این دو در کنار هم مشکلی نخواهند داشت، ولی شادی و تفریحی هم در کار نیست.
  • با مار:
    هم بله، هم نه. با گذشت زمان همه چیز مشخص می شود.
  • با اسب:
    خوک ساکت و بردبار خواهد بود و حق با اوست.
  • با بز:
    بله، خوک به خوبی می داند چگونه باید با بزها رفتار کند، در عین حال دلباخته آنها نیز هست.
  • با میمون:
    برای هم دوستان خوبی هستند چرا که میمون واقعاً به خوک احترام می گذارد!
  • با خروس:
    بهتر است خوک فاصله اش را با خروس حفظ کند!
  • با سگ:
    این دو بسیار به یک دیگر وفادارند. خوک با کمک خود به سگ او را از نگرانی می رهاند.
  • با خوک:
    دو دوست عالی با خواسته های مشابه، دو یار جدا نشدنی، دو همرزم که همیشه با یک دیگرند.

رابطه شغلی متولد سال خوک

  • با موش:
    موش می کوشد با نیرنگ، سر خوک کلاه بگذارد، اما در امور تجاری بخت همیشه با خوک یار است.
  • با گاو:
    برای خوک بازده کاری گاو پذیرفتنی و رضایت بخش است و می تواند به او استفاده فراوان برساند.
  • با ببر:
    سخاوت ببر بسیار زیاد است و توجه ندارد که برای خوک خطری بزرگ و همیشگی به شمار می آید.
  • با گربه (خرگوش):
    بله. گربه هوشیار و خوک بیش از حد خوش اقبال است. آنها با همکاری یک دیگر پول فراوانی عایدشان خواهد شد.
  • با اژدها:
    موفقیت آنها حتمی است، به خصوص که خوک تا حدی متواضع و فروتن است.
  • با مار:
    خوک نیاز چندانی به خرد و دانایی مار ندارد و مار صدمه می بیند.
  • با اسب:
    همکاران مناسبی نیستند. عقاید این دو با یک دیگر متفاوت است.
  • با بز:
    این دو برای یک دیگر مفید خواهند بود و حتی بز می تواند به خوک کمک کند!
  • با میمون:
    میمون دلایل زیادی برای این همکاری دارد. خوک این را می داند و شراکت با او را دوست دارد. رفتار میمون نیز کاملا سخاوت مندانه خواهد بود. این همکاری برای او هم جالب است!
  • با خروس:
    خوک در امور تجاری به خروس اعتماد ندارد، بنابراین از همکاری با او صرف نظر خواهد کرد.
  • با سگ:
    بله، سگ با سخاوت است، اما اگر خوک اشتباه کند، مجازات خواهد شد. آنها دست در دست هم، دیگران را فریب خواهند داد.
  • با خوک:
    این دو در همکاری با یک دیگر کامیاب می شوند و به هر کاری دست بزنند، بخت یارشان خواهد بود.

رابطه والدین متولد سال خوک با فرزند

  • با موش:
    خوب است. آنها در کنار یک دیگر بسیار شاد خواهند بود و خوک به سو ء استفاده موش از این موقعیت، اهمیت نمی دهد.
  • با گاو:
    بدک نیست، گر چه گاو کمی تودار است.
  • با ببر:
    بله، اما ببر ناراضی است، چون همیشه پرتوقع است.
  • با گربه (خرگوش):
    رابطه بسیار خوبی است، اما بی تفاوتی غیر طبیعی گربه نسبت به خانواده باعث رنجش خوکح می شود.
  • با اژدها:
    خوب است. خوک می تواند برای اژدها مفید واقع شود.
  • با مار:
    عملی است، اما به خوک بستگی دارد. مادر متولد سال خوک، برده وار به فرزندش خدمت خواهد کرد.
  • با اسب:
    اسب، خانه را زودتر از آنچه انتظار می رود، ترک خواهد کرد. دوری اسب از خانه به شدت خوک را آزرده و ناراحت می کند.
  • با بز:
    از بخت خوب بز، خوک تا پایان عمر از او حمایت خواهد کرد. این دو عاشقانه یک دیگر را دوست دارند.
  • با میمون:
    عالی است. میمون خوک را متعجب و سرگرم می کند و شگفت آن که میمون به خوک احترام فراوان می گذارد.
  • با خروس:
    خوشا به سعادت خروس! خوک حاضر است خود را به آب و آتش بزند تا خروس او را درک کند و باعث شادی وی شود.
  • با سگ:
    این دو با یک دیگر خوب کنار می آیند. خوک در همه کارها حامی سگ است، اما سگ مثل همیشه احساس نارضایتی می کند.
  • با خوک:
    بله، این دو دوستانی واقعی هستند و از بودن در کنار هم لذت زیادی می برند. آنها اغلب با هم هستند.

مشاهیر متولد سال خوک

خوک نیز شهرتش را در این زمینه که هرگز محتاج نخواهد بود به خطر نمی‌اندازد. روتشیلد اول، راکفلر اول و فورد اول همگی خوک هستند. در همین زمینه می‌توان از سنت ایگناسیوس لویولا نام برد که بانی جامعهٔ یسوعیان است.

در بین خوک‌ها ما فدریکو گارسیا لورکا، فرانسوا موریاک و دکتر آلبرت شوایتزر را پیدا می‌کنیم. این‌ها همگی افرادی خیر و انسان‌دوست بوده‌اند و در این راه کوشیده‌اند.

همچنین در بین آنها افراد صاحب قدرتی نظیر بلز پاسکال، لوکوربوزیه و فیلد مارشال مونتگمری بظهور رسیده‌اند. هانری هشتم و بیسمارک از آن دسته خوک‌هایی هستند که در سراشیبی بدنامی لغزیده‌اند. اما به هر حال یک نکته مسلم است که افراد نامبرده در بالا هرگز محتاج کسی نبوده‌اند.

بقیه متولدین سال خوک‌: اولیور کرامول، مدام دو مونتسپان و فرانسواز ساگان

نقطه
Logo