فال ازدواج زن آبان با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آبان با مرد آبان بر یک زوج پرانرژی دلالت دارد و این بدان معناست که اولین غریزه آن‌ها در عشق، واکنشی عمیق، پرشور و شدید است و آن‌ها هرگز به صورت نیمه‌کاره واکنش نشان نمی‌دهند. دو آبانی برای با هم بودن باید تعهداتی را بپذیرند مانند مهار کردن جنبه‌های کینه‌جو یا انتقام‌جویانه شخصیت، جشن گرفتن اوج‌های شدید و فراموش کردن سریع فرودها. یک عقرب باید یاد بگیرد که رها کند و واقعاً آنچه را می خواهد بگوید و بیان کند که چه احساسی دارد و از شریک عشقی خود چه انتظاراتی دارد. احساسات فروخورده می‌توانند مسموم کننده باشند، فردی که آن‌ها را تجربه می‌کند را ناامید و ناظر را گیج‌ می‌کند. به دلیل تعهد متقابل، حسادت ممکن است به وجود آید. عقرب‌ها، شجاع باشید و با هم کار کنید تا این مانع را پشت سر بگذارید!

شدت عشقی که این زوج قادر به تجربه کردن آن هستند بسیار زیاد است. آن‌ها به شدت به اهداف خود متعهد هستند و قدرت اتحادشان آن‌ها را به یک تیم شکست‌ناپذیر تبدیل می‌کند! تعهد مطلق اطمینان از طولانی بودن این رابطه را تضمین می‌کند.

1

سازگاری کلی عقرب و عقرب در فال هندی

در مورد سازگاری عقرب با عقرب، دو فرد متولد این برج باید در رابطه خود احساس آسودگی کنند، زیرا آن‌ها ویژگی‌ها، دیدگاه‌ها و علایق مشابهی دارند. ارتباط آن‌ها با عنصر آب به آن‌ها حس عمیقی از آرامش درونی، رازداری و هدفمندی می‌بخشد. جریان خروشان یک رود قادر است هر مانعی را در مسیر خود برداشته و حتی به آرامی با امواج خود آن را تکان دهد. از طرف دیگر، دو فرد از یک نشانه زودیاک به سرعت به یکدیگر علاقه‌مند خواهند شد. به دلیل شباهت‌هایشان، احتمال دارد که از هم زود خسته شوند. در اینجا، وضعیت توسط پیش‌بینی ناپذیری و رازآلود بودن عقرب‌ها نجات می‌یابد، که همیشه علاقه متقابل شریکشان را برانگیخته خواهند کرد.

آبان تحت حکومت دو جرم آسمانی قرار می‌گیرد: مریخ، خدای جنگ، و پلوتون، خدای هوس‌ها. بنابراین، این برج نمادی از فردی قوی و بااراده‌ است که دائماً در تلاش برای پُر کردن و کنترل همه چیز است. البته، او این کارها را از پشت صحنه انجام می‌دهد و ترجیح می‌دهد از کناره‌ رهبری کند. عقرب برای بروزهای بیرونی خود شناخته شده نیست، چرا که او به امنیت خود اهمیت می‌دهد. او در ظاهر مطمئن و محکم به نظر می‌رسد، اما زیر لایه‌ی سفت و سختش، “من” احساسی آسیب‌پذیری وجود دارد که او به طور مداوم از آن محافظت می‌کند، که این امر باعث می‌شود او به مردم بی‌اعتماد باشد. چون انگیزه‌ی اصلی او خواسته برای حکمرانی است، پرسش طبیعی این است: آیا دو نفر که هر دو مایل به جنگیدن برای یک تخت هستند می‌توانند با هم کنار بیایند؟

متولدین آبان حس شهودی ظریفی دارند و در نتیجه، خودآگاهی قوی‌ هم دارند. سازگاری بین عقرب و عقرب بسیار بالا است، زیرا آن‌ها بر اساس نشانه زودیاکشان، رابطه ویژه‌ای با “خودی‌ها” دارند. فرآیندهای فکری آن‌ها مرموز است و آن‌ها اغلب توسط عرفان، طالع‌بینی و جادو فریفته می‌شوند. آن‌ها قدرت صداقت و صراحت در دیگران را ارج می‌نهند، اگرچه برای برآورده کردن این معیارها عجله‌ای ندارند و اغلب برای رسیدن به اهداف‌شان به دستکاری و فریب متوسل می‌شوند. در حالی که عقرب‌ها به طور کلی از انتقاد و بحث در مورد دیگران لذت می‌برند اما خودبزرگ‌بینی و عزت نفس بیش از حد آن‌ها، ساده‌لوحانه اجازه نمی‌دهد تا انتقاد سازنده را درک کنند.

سازگاری عقرب با عقرب مبهم است، وقتی با هم آشنا می‌شوند، یا به افراد هم‌فکر جدانشدنی تبدیل می‌شوند یا به دشمنانی خطرناک. روند وقایع توسط نقشه‌های تولد نمایندگان این نشانه و هوروسکوپ‌های شخصی آن‌ها تعیین می‌شود. در حالت اول، آن‌ها زوجی درخشان و کاریزماتیک خواهند بود که هم تحسین و هم ترس دیگران را برمی‌انگیزند. یک عقرب جنگجو است و دو عقرب یک ارتش قدرتمند و مؤثر است که قادر به انجام هر کاری می‌باشد. چون مسئله رهبری بر آن‌ها سایه خواهد افکند، شرکا باید به توافق برسند، دو عقرب ترجیح می‌دهند به جای خم شدن در برابر یکدیگر، اعلام برابری کنند، اگر ارزش شراکت خود را تشخیص داده، به یک سمت نگاه کنند و برای یک هدف مشترک کار کنند.

فال ازدواج زن آبان با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار عقرب و عقرب

سازگاری زن و مرد آبان در محیط کار پتانسیل بسیار زیادی برای بهره‌وری دارد. آن‌ها استراتژیست‌های بسیار خوبی هستند؛ جزئیات دقیق کسب‌وکار را درک می‌کنند و می‌دانند چگونه با کمترین تلاش، اهداف خود را محقق سازند. نمایندگان مریخ هر مانعی را در مسیر رسیدن به هدف خود برطرف می‌کنند و هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند. نکته حیاتی این است که عقرب‌ها در کسب‌وکار با یکدیگر رقابت نمی‌کنند. به دلیل ماهیت احساسی عقرب‌ها، کار کردن با کسی که به آن‌ها بسیار شبیه است می‌تواند منجر به اصطکاک شود.

یک آبانی ممکن است اگر احساس کند عضو دیگری از تیم به اندازه کافی خوب عمل نمی‌کند، عصبانی شود و شاید به رفتارهای منفعل-تهاجمی یا خلق و خوی ناخوشایند روی آورد. اگر این دو بتوانند در یک صفحه قرار گیرند و از نقاط قوت تکمیلی خود بهره ببرند، پتانسیل زیادی برای موفقیت وجود دارد. برنامه‌ریزی آبانی ها می‌تواند عالی باشد، فرصت‌هایی برای پیشرفت را می‌بینند که هیچ شخص دیگری نمی‌بیند. اگر این دو بتوانند به خوبی با هم کار کنند، جهان را تحت سلطه خود در می‌آورند!

مریخی‌ها با هر کسی صمیمی نمی‌شوند؛ آنها در همه جنبه‌های زندگی، با دقت شرکای خود را انتخاب می‌کنند. سازگاری عقرب با عقرب در دوستی اغلب پربار است، چرا که هر دو طرف دیگری را شایسته و قوی می‌داند. داشتن دیدگاه مشترک، در به اشتراک‌گذاری علایق و سرگرمی‌هایشان کمک می‌کند. آنها به روابط خود پایبند هستند و به منظور حفظ ثبات، تلاش می‌کنند تا آن را تا حد ممکن طولانی نگه دارند.

3

سازگاری عشقی عقرب و عقرب

سازگاری عشقی میان عقرب و عقرب، همانند طوفانی خشن از شور و احساسات شدید به وقوع می‌پیوندد. هر دوی آن‌ها به یکدیگر دلبسته‌اند و با سرعتی زیاد و به عقیده برخی به شکلی احمقانه، در عشق، رابطه جنسی و رمانتیک پیش می‌روند. روابط شخصی به شدت داغ و پرشور هستند، اما در دیگر سوی، اختلاف‌نظرها نیز با قدرت، خشن و عظیم وجود دارند. این رابطه پتانسیل آن را دارد که یا بهترین رابطه دنیا باشد و یا پایانی برای هر دو طرف. اتحاد عاشقانه دو نفر از متولدین آبان که جذابیت‌های خاص خود را دارند، می‌تواند بهترین ویژگی‌ها را در هر دو طرف بیرون بکشد؛ هر یک از آن‌ها از ماهیت عمیق احساسی و شهودی خود برای ایجاد پیوندی محکم با شریک خود استفاده خواهند کرد. این دو نفر با قاطعیت و شور متحد خواهند ماند. نیروهای خارجی که هم قدرتمند و هم تهدیدآمیز هستند، به سختی می توانند راهی برای نفوذ کردن به شادی یک زوج عقرب واقعا متعهد پیدا کنند. اگر این زوج بتوانند انرژی‌های سرشار خود را مهار کنند، پتانسیل آن را دارند که آتش‌بازی ها به راه بیندازند.

عقرب یک نشانه ثابت است و اگرچه ممکن است ایده‌های ریسک‌ دار را سرگرم کننده بدانند، اما همیشه محتاط هستند. این نشانه زودیاک از تغییرات ناگهانی یا سورپرایزها خوشش نمی‌آید؛ بلکه ترجیح می‌دهد قبل از اتخاذ تعهدی، نقاط مثبت و منفی هر شرایطی را وزن کند. زوج‌های عقرب از گذراندن وقت با یکدیگر برای تحقیق و بررسی مسائل لذت می‌برند تا بتوانند تصمیمی آگاهانه و مورد توافق هر دو اتخاذ کنند.

در بعد عاطفی، این دو نفر بلافاصله به یکدیگر جذب می‌شوند. هر دو طرف در برابر این ترکیب داغ و تند شیمیایی ناتوان از مقاومت هستند. هر دو احتمالاً برای اولین بار در زندگی‌شان شهوت در نگاه اول را تجربه می‌کنند. هنگامی که آنها با یکدیگر آشنا و از لحاظ عاطفی متصل می‌شوند، شور و اشتیاق حتی بیشتر می‌شود. این رابطه، بدون شک منجر به بهترین رابطه جنسی زندگی‌شان خواهد شد، به شرط آنکه این زوج اعتماد و پیوند عاطفی رضایت‌بخشی برقرار کنند. تا زمانی که آنها از حسادت‌های کوچک و شک‌های بی‌مورد اجتناب کنند، سازگاری برج عقرب با عقرب پتانسیل داشتن یک رابطه طولانی‌مدت و بسیار رضایت‌بخش را دارد.

 سازگاری عشقی عقرب و عقرب
4

سازگاری جنسی عقرب و عقرب

مریخ و پلوتون بر برج عقرب حکمرانی می‌کنند. مریخ، سیاره قدرتمند، پرخاشگر و پرشور است، که شور و حدت زیادی به عقرب‌ها می‌بخشد. پلوتون از طرف دیگر، در تغییر و قدرت رشد می‌کند. این نشان دهنده تاب‌آوری عقرب‌ها و توانایی آن‌ها برای بازگشت از تقریبا هر شرایطی است. هنگامی که انرژی این دو سیاره سرکش ترکیب می‌شود، نیرویی تقریباً غیر قابل توقف را تشکیل می‌دهند. وقتی این دو با هم می‌آیند، همه چیز به نظر “بیشتر” می‌رسد، که می‌تواند شامل شور یا درد باشد.

سازگاری جنسی عقرب با عقرب تقریبا کامل است. عقرب برابر است با جنسیت، و جنسیت برابر است با عقرب. این نشانه، بدون شک، جنسی‌ترین است؛ اروتیسم او ملموس است. اغلب، در زندگی خصوصی‌اش با نمودهای جنسی شدید روبرو می‌شود. شاید بتوان گفت آنها موفق‌ترین عاشقان هستند، قادر به خشنود کردن هر شریکی. متولد آبان حوزه نزدیکی و صمیمیت را به عنوان یک عرصه اصلی در نظر می‌گیرد و اگر اتفاقات رختخواب باب میل او نباشد، آینده‌ای با او وجود ندارد. در مورد نمایندگان مریخ و پلوتو چیزی برای ترس وجود ندارد. آن‌ها تمام آرزوهای دوست‌داشتنی و خواسته‌های بی‌پروای خود را با هم تحقق خواهند بخشید، به گونه‌ای که هیچ‌کدام از آن‌ها ناراضی نمانند.

5

سازگاری خانوادگی عقرب و عقرب

سازگاری زن آبان با مرد آبان در زندگی خانوادگی با گذشت زمان افزایش خواهد یافت. آنها تبدیل به همراهانی متعهد و افرادی با عقاید مشابه می‌شوند. زمانی که اعتماد آنها به اوج خود می‌رسد، دیگر نیازی به صرف انرژی بر روی حسادت‌ها و درگیری‌ها نخواهند داشت. آنها می‌توانند این انرژی را صرف اهداف بزرگتر کرده و به بهبود خانه‌شان بپردازند. عقرب‌ها عاشق خانه‌های خود هستند و در کسب درآمد ماهرند، که این توضیح می‌دهد چرا سطح زندگی‌شان همیشه بالا است. دوست شدن با این زوج بسیار دشوار است، محیط آنها پر از افرادی است که از اتفاقات درون خانواده‌شان بی‌خبر هستند.

افراد متولد برج عقرب، نشانه‌های آبی بسیار احساسی هستند که چیزها را ساده نمی‌گیرند. آن‌ها از همان ابتدا به‌صورت احساسی در روابط عاشقانه‌شان سرمایه‌گذاری می‌کنند و انتظار دارند شرکای عاطفی‌شان نیز همین کار را بکنند. تمام روابط متولدین برج عقرب نیاز به سطح بالایی از اعتماد دارد. وقتی این اعتماد از بین برود، شانس شریک زندگی‌شان برای بازیابی آن اندک تا هیچ است. این چیزی است که یک زوج عقرب با عقرب به‌طور غریزی درک می‌کنند. آن‌ها با دقت کار می‌کنند تا مطمئن شوند این اتحاد محترمانه، صادقانه و قابل اعتماد است. اگر اعتماد بین این دو شکسته شود، سازگاری عقرب با عقرب تجربه‌ای دلپذیر نخواهد بود.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچ حمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo