معنی کارت نه جام در تاروت

در نه جام مردی روی یک نیمکت چوبی می نشیند. او راحت است، اما نه خیلی راحت (شما نمی خواهید تمام روز روی آن نیمکت چوبی بنشینید!). دستانش ضربدری شده و لبخندی بر لبانش حکایت از خرسندی و رضایت دارد. پشت سر او یک ساختار منحنی است که با مواد آبی پوشانده شده است، با نه جام طلایی که در یک قوس چیده شده اند. جام ها نشان دهنده تحقق احساسی درخشان پس از نیل به عمیق ترین خواسته ها هستند.

تعبیر کارت تاروت نه جام
نه جام راست: رضایت، خرسندی، قدردانی، تحقق آرزو.
نه جام معکوس: شادی درونی، مادی گرایی، نارضایتی، زیاده روی.

تعبیر فال تاروت کارت

نه جام

یادتان هست لحظاتی را که به اطراف نگاه می کنید و احساس می کنید قلبتان سرشار از عشق و قدردانی برای همه چیزهایی است که در زندگی خود ایجاد کرده اید؟ این همان چیزی است که نه جام درباره آن است: تحقق عاطفی، شادی و رضایت. وقتی این کارت در خواندن تاروت ظاهر می شود، شما در تمام جنبه های زندگی خود راضی هستید – روابط، کار، سبک زندگی، رفاه و موارد دیگر. شما در فراوانی زندگی غوطه ور هستید و احساسات خود را با چنین شدت و لذتی تجربه می کنید.

کارت نه جام در فال تاروت

به همین دلیل است که نه جام اغلب کارت آرزو نامیده می شود. این نشانه این است که کائنات در یک راستا قرار گرفته اند و شما هر آنچه را که آرزو می کنید دارید. شما نمی توانید خوشحال تر باشید! اگر آرزوی خود را برآورده کردید و یا صبورانه منتظر تحقق آن هستید، این کارت نوید خوبی است که به زودی برآورده خواهد شد.

نه جام دعوتی است برای ولخرجی، افراط و لذت بردن از لذت های زندگی. این شامل لذت بردن از غذا و شراب خوب، قدردانی از هنر، عشق ورزیدن، استراحت در یک استراحتگاه مجلل یا تجربه زیبایی است. در لحظه زندگی کنید و به خود اجازه دهید که به طور موقت بدون هیچ احساس گناهی در مورد پیامدهای منفی احتمالی چنین لذتی افراط کنید.

هنگامی که نه جام را در یک مطالعه می بینید، به یاد داشته باشید که نعمت های خود را بشمارید و از آنچه دارید تشکر کنید. هر روز را با ایجاد یک فهرست ذهنی از سه چیزی که برای آنها بسیار سپاسگزار هستید شروع کنید یا به پایان برسانید. با گذشت زمان، احساس رضایت و توانایی خود را برای جذب آنچه می خواهید تشدید خواهید کرد – این قانون جذب است. اگر برای یافتن جنبه مثبت زندگی تلاش می کنید، ابراز قدردانی به شما کمک می کند تا ببینید که چیزهای زیادی برای خوشحالی دارید.

یکی از چیزهایی که باید در مورد نه جام در نظر داشت این است که او روی یک نیمکت چوبی نشسته است که فقط برای مدت محدودی راحت است. درک کنید که رضایت و خورسندی نیز موقتی است زیرا همه چیز همیشه در حال تغییر است. به همین دلیل است که قدردانی از آنچه اکنون دارید و گرامی داشتن آن بسیار مهم است زیرا ممکن است بعداً ناپدید شود یا ممکن است نیاز به تطبیق و سازگاری داشته باشید.

تعبیر فال تاروت کارت

نه جام معکوس

حتی وقتی به نظر می رسد به آرزوهایتان رسیده اید، باز هم ممکن است احساس کنید چیزی در اعماق وجودتان گم شده است. آیا به بهای رشد معنوی یا نیازهای عاطفی خود به دنبال منافع مادی بوده اید؟ به عنوان مثال، شما ممکن است صاحب گران ترین خانه یا ماشین در بلوک باشید، اما هرگز دوستان و خانواده خود را نمی بینید و احساس شوربختی میکنید. این جوهر نه جام معکوس است، و هنگامی که در تاروت می آید، از شما می خواهد که در آرزوی خود تجدید نظر کنید و آن را با عالی ترین خیر خود هماهنگ کنید. ممکن است ارتباط خود را با چیزهایی که برایتان مهم است از دست داده باشید، در عوض به طرفداری از نفس و تعقیب چیزی که دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد، رفته باشید.

کارت نه جام معکوس در فال تاروت

معکوس نه جام نشانه آن است که به جای اینکه به دنبال شادی در بیرون باشید، باید درون خود را جستجو کنید. موفقیت و خوشبختی برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. بنابراین، به جای انجام کاری که فکر می کنید دیگران را خوشحال می کند، کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند. از خود بپرسید: موفقیت از نظر من چگونه است؟ و چگونه می توانم بفهمم که چه زمانی موفق هستم؟ اگر دنیای بیرون رضایت شما را به ارمغان نمی آورد، تعریف خود را از موفقیت تغییر دهید.

گاهی اوقات، نه جام معکوس نشان می دهد که شما از اینکه آرزوهایتان هنوز محقق نشده اند، ناامید شده اید. انتظارات شما ممکن است غیر واقعی باشد، یا ممکن است فعالانه رویاهای خود را دنبال نکنید، به این امید که با کمک یا اقدام اندک شما ظاهر شوند. ممکن است اهدافی را انتخاب کرده باشید که برای شما راضی کننده نیستند، و اگر چنین است، بهتر است اجازه دهید آنها را کنار بگذارید. اکنون زمان آن است که دوباره با اهداف و رویاهای خود ارتباط برقرار کنید و دوباره به تحقق آنها متعهد شوید. ممکن است لازم باشد اهداف خود را تغییر دهید تا آنها را در انطباق کامل با ارزش های شخصی خود نگه دارید. و ممکن است لازم باشد در ایجاد یک نقشه راه، دوراندیشانه تر عمل کنید تا شاهد تحقق اهداف خود باشید.

نه جام معکوس به عنوان یادآوری است که دشمن سلامتی و رفاه خود نباشید. ممکن است در مصرف غذا، الکل، مواد مخدر، مهمانی یا خرج کردن زیاده روی کنید. همه چیز را در حد اعتدال نگه دارید و روی عواقب بلندمدت اعمال خود تمرکز کنید هرچند لذت های کوتاه مدت شیرینند ولی بسیار هم گذرا هستند.

نقطه
Logo