معنی کارت هفت شمشیر در تاروت

هفت شمشیر مردی را نشان می دهد که با پنج شمشیر در بغل، یواشکی از یک اردوگاه نظامی دور می شود. او از بالای شانه‌اش به دو شمشیر قائم که پشت سر گذاشته نگاه می‌کند. لبخند روی صورتش نشان می‌دهد که به خودش افتخار می‌کند که بدون جلب توجه فرار کرده است.

تعبیر کارت تاروت هفت شمشیر
هفت شمشیر راست: خیانت، فریب، دور شدن از چیزی، اقدام استراتژیک
هفت شمشیر معکوس: سندرم ایمپوستر، خودفریبی، حفظ اسرار

تعبیر فال تاروت کارت

هفت شمشیر

به طور سنتی، هفت شمشیر نشان دهنده دزدی، خیانت، فریب و نیرنگ است. ممکن است سعی کنید از چیزی فرار کنید و به امید اینکه شناسایی نشوید، پشت سر دیگران پنهان می شوید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است از راز خود خلاص شوید. اما اگر بدشانس باشید، دیگران به زودی متوجه می شوند که شما چه کرده اید و باعث شرمساری شما می شود. توجه داشته باشید که هر زمان که از حیله گری یا فریب برای به دست آوردن برتری نسبت به شخص یا چیز دیگری استفاده می کنید، در خطر کشف شدن هستید. و حتی اگر اینطور نباشید، پنهان کاری به تلاش زیادی نیاز دارد و ممکن است ارزشش را نداشته باشد.

کارت هفت شمشیر در فال تاروت

از طرف دیگر، ممکن است قربانی خیانت شخص دیگری باشید. دیگران با شما صریح نیستند و شما ممکن است از دروغ و فریب آنها بی خبر باشید. شما ممکن است به کسی اعتماد کنید که بعداً مشخص شود که برنامه خود را اجرا می کند و شما را بازیچه کرده است. مراقب هر گونه رفتار یواشکی باشید و زمانی که چیزی درست نیست یا بیش از حد خوب به نظر می رسد به شهود خود گوش دهید.

در یک نکته مثبت تر، هفت شمشیر اشاره می کند که باید در کاری که انجام می دهید استراتژیک باشید. شما می دانید که نمی توانید همه کارها را به یکباره انجام دهید – و نباید هم انجام دهید. درعوض، باید آنچه را که برای شما مهم است اولویت بندی کنید و تمرکز و توجه خود را بر روی چند کار معطوف کنید که شما را به اهدافتان نزدیکتر می کند. این قانون 80-20 است: 20٪ از کار شما 80٪ از نتایج تشکیل می دهد، بنابراین روی 20٪ تمرکز کنید. ممکن است بتوانید برخی از مسئولیت ها یا وظایف را بپذیرید، اما نه همه آنها. یا ممکن است به برخی از پروژه‌ها به بهای حذف بقیه «بله» بگویید.

هفت شمشیر همچنین نشان می دهد که ممکن است برای رسیدن به آنچه می خواهید نیاز به استفاده از میانبرها یا “درپشتی” داشته باشید. به جای دنبال کردن دقیق فرآیند، ممکن است لازم باشد راه هایی برای حل سریع مشکل خود بیابید تا بتوانید به سمت اهداف خود حرکت کنید. به عنوان مثال، اگر ورود به دوره مورد نظر خود را از دست دادید، ممکن است نامه ای به رئیس دانشگاه بنویسید یا با استفاده از روابط برای ورود به میانه دوره تلاش کنید. ممکن است لازم باشد عملگراتر باشید و گاهی به راه حل های نه چندان ایده آل ولی عملی تر ورود کنید.

گاهی اوقات هفت شمشیر نشان می دهد که شاید لازم است برای رسیدن به آنچه می خواهید، خود را در اولویت قرار دهید، حتی اگر این به معنای ناامید کردن دیگران یا کنار گذاشتن دیگران باشد. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که برای شرکت در یک رویداد برجسته به سرکار بروید، اما این به معنای از دست دادن تولد فرزندتان است، بنابراین فرصت سفر را رد می‌کنید، حتی اگر می‌دانید که این کار باعث ناراحتی رئیس‌تان می‌شود. نکته اینجاست: شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید، و گاهی اوقات باید نیازها و اولویت های خود را در اولویت قرار دهید، حتی اگر دیگران با شما موافق نباشند یا درک نکنند.

هفت شمشیر همچنین می تواند به این معنی باشد که شما سعی می کنید از موقعیتی فرار کنید که دیگر برای شما مفید نیست، نه اینکه با آن روبرو شوید. ممکن است سعی کنید از تعهد، مسئولیت، سخت کوشی یا عشق فرار کنید. ممکن است کارها را به تعویق بیندازید و بگذارید مشکلات از بین بروند و بدتر شوند زیرا نمی خواهید با آنها کنار بیایید. گاهی اوقات فقط باید با چیزی که باید با آن روبرو شوید روبرو شوید.

تعبیر فال تاروت کارت

هفت شمشیر معکوس

هفت شمشیر اغلب زمانی که احساس می کنید کلاهبردار هستید و از «سندرم خیانتکار» رنج می برید، معکوس به نظر می رسد. ممکن است به خود و توانایی های خود شک کنید. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده اید، ممکن است از خود بپرسید، “من کی هستم که این کار را انجام دهم؟” بدانید که این صحبت از ترس است. از ذهن خود خارج شوید و اطمینان داشته باشید که همه چیزهایی را که برای موفقیت سرمایه گذاری جدید خود نیاز دارید در اختیار دارید.

کارت هفت شمشیر معکوس در فال تاروت

به طور مشابه، هفت شمشیر معکوس می‌تواند نشان دهد که سعی می‌کنید خود را فریب دهید تا چیزی را باور کنید، حتی اگر آن چیزی غیر از یکپارچگی با خود واقعی شما باشد. ممکن است سعی کنید خودتان را گول بزنید که همه چیز خوب است در حالی که اینطور نیست. اکنون زمان آن است که در مورد شرایط خودتان واقع بین باشید و با موقعیت خود روبرو شوید.

به عنوان کارتی از فریب درونی، هفت شمشیر معکوس نشان دهنده پنهان نگه داشتن اسرار از دیگران است. ممکن است راز تاریکی را در خود پنهان کرده باشید که امیدوارید هرگز فاش نشود. نگه داشتن این راز ممکن است برای شما استرس و تنش همراه با احساس گناه و شرم عمیق‌تر به همراه داشته باشد. اگرچه فکر اعتراف کردن ممکن است وحشتناک باشد، اما شما را از احساسات منفی که تجربه می کنید رها می کند. ابتدا خودتان را ببخشید، سپس به کسی که به آن اعتماد دارید تکیه کنید. در نتیجه بدون شک احساس سبکی بیشتری خواهید داشت.

اگر درگیر یک رابطه نامشروع یا خارج از زناشویی هستید، هفت شمشیر معکوس نشان می دهد که بی میلی رو به رشد برای ادامه دادن به این موضوع نشان می دهد. شما یا شریک زندگیتان ممکن است به طور فزاینده ای از این رابطه احساس ناراحتی کنید و ترجیح می دهید آشکارا صحبت کنید

نقطه
Logo