طالع بینی متولدین سال اسب

رنگ شانسزرد و سبز
شماره شانس2, 3, 7
گل شانسگل شیپوری (calla lily)، یاسمین
اسبها اینطور هستند 🙂 :
دوست‌داشتنی ▪️ خوش‌صحبت ▪️ ماهر ▪️ خوددار ▪️ خوش‌مشرب ▪️ ورزشکار ▪️ سرگرم‌کننده ▪️ جذاب ▪️ مستقل ▪️ قدرتمند ▪️ پرکار ▪️ بذله‌گو ▪️ احساساتی ▪️ صریح ▪️ حساس
ولی اینطور هم هستند 🙁 :
خودخواه ▪️ ضعیف ▪️ کله‌شق ▪️ بی‌ادب ▪️ عصیانگر ▪️ عمل‌گرا ▪️ غارتگر ▪️ بی‌برنامه ▪️ بی‌صبر ▪️ بی‌احساس ▪️ خودنما

اسب: یک انسان خوب و واقعی

اسب همیشه فوق‌العاده به نظر می‌رسد زیرا پر از جذابیت و مخصوصا جاذبه جنسی است و کاملاً می‌داند چه بپوشد و چگونه ظاهر خود را فریبنده نشان دهد. او عاشق مکان‌های عمومی است. تالارهای کنسرت تماشاخانه‌ها میتینگ‌ها، مسابقات ورزشی و سینماها جاهایی است که او را جلب می‌کند خود او اغلب ورزشکار است و در این زمینه به موفقیت‌هایی می‌رسد. او به‌خوبی روش تعریف کردن از مردم را می‌داند و به‌راحتی جملات زیبایی در وصف آن‌ها می‌سازد. شوخ و سرگرم‌کننده است، غیبت می‌کند، همدردی می‌کند و همیشه مورد توجه مردم است.

بالاتر از همه اینها او برای فعالیت‌های سیاسی ساخته‌شده است. سیاست و دسته‌بندی‌های سیاسی فرصت‌هایی هستند که به اسب امکان آن را می‌دهند تا گندم خودش را در آسیاب زندگی درو کند. و در این رشته می‌تواند موفق بشود. زیرا حاضر به خدمت است و نوسانات جمعیت را به‌خوبی می‌شناسد. او شوخ و نکته‌سنج است و همیشه میدان بحث را از شما خواهد گرفت. البته قبل از آنکه شما بحث را شروع کرده باشید. درست مانند این است که افکار شما را می‌خواند و البته باز قبل از آنکه شما خود افکارتان را بخوانید این خاصیت به او اجازه می‌دهد که هر بحثی را به خود اختصاص بدهد چه موضوع بحث مورد تصویبش باشد چه نباشد.

در مجموع اسب در کارهای یدی همان‌قدر مهارت دارد که در کارهای فکری اما در حقیقت او بیشتر زرنگ است تا باهوش و خودش نیز این را می‌داند درست به همین دلیل است که برخلاف ظاهر مطمئنش چندان به خود اعتماد ندارد و قلباً موجود ضعیفی است…..

اسب خونگرم، هیجانی و ناآرام است. به خاطر این مشخصات همیشه از قدرت خود در صحبت کردن استفاده می‌کند تا مورد توجه عموم واقع شود. کسانی که یک‌بار از خشم اسب صدمه‌دیده‌اند دیگر هرگز نخواهند توانست نسبت به او با مسامحه فکر کنند و برای همیشه وحشتی از او در دل خواهند داشت. خلق‌وخوی او خیلی زود تغییر می‌کند و به‌ناچار در این مواقع اندکی کودک صفت به نظر خواهد رسید. برای پیروزی در زندگی بر این روحیه‌اش غلبه کند.

طالع بینی کامل متولدین سال اسب ۲ -

اسب خودخواه است و اعتنائی به افرادی که می‌خواهند راهش را ببندند ندارد و برای به ثمر رساندن جاه‌طلبی‌هایش آن‌ها را زیر پا خواهد گذاشت. او تا حدی هم خودپرست است و به مسائل هیچ‌کس توجه ندارد مگر مسائل خودش اگرچه که اگر فرصتی پیش بیاید با کمال شجاعت در گرفتاری‌های دیگران مداخله می‌کند. او مستقل و خود مرکز همیشه براه خودش می‌رود و هرگز نصیحت کسی را قبول نمی‌کند. خیلی زود آغوش خانواده را ترک می‌کند تا زندگی شخصی خودش را بسازد و این برای او خیلی هم خوب است. خود او نیز با خوشحالی این کار را خواهد کرد زیرا خانه برای او جای چندان مهمی نیست مگر آنکه خودش آن را ساخته باشد.

وقتی خانه و خانواده‌ای برای خودش درست می‌کند و خود مرکز آن قرار می‌گیرد آن‌وقت است که زندگی‌اش را دوست می‌دارد. کارش گرفتاری‌هایش سلامتی‌اش حتی اطوی لباسش باید زیر نظر خودش باشد.

در اینجا باید گفت هرچند که نگران گرفتاری‌های خانوادگی است ولی اگر بر اثر پیش آمدی اسب خانه و خانواده را ترک گوید پس از رفتن او همه‌چیز در خانه به هم خواهد ریخت درست مانند اینکه خانه‌ای پوشالی را در معرض طوفان قرار دهند.

اینجا باید گفت که اگرچه این موجود خودخواه فقط برای خود و موفقیت‌های شخصی‌اش کار می‌کند ولی بازده کارش به نحو فوق‌العاده‌ای عالی است و به دیگران سود می‌رساند.

اسب ماهرانه کار می‌کند. اقتصاددان خوبی است و در مسائل مالی به موفقیت می‌رسد. بدبختانه از آنجا که خلق‌وخوی او زود تغییر می‌کند

ناگهان توجهش را نسبت به مسائل موردعلاقه‌اش از دست می‌دهد. این مسائل می‌تواند عاشقانه مربوط به کار و یا هر چیز دیگری باشد. اما چه اهمیتی دارد او دوباره شروع خواهد کرد و دوباره به همان درجه از موفقیت خواهد رسید. همه این کارها را هم بدون فکر و اندیشه می‌کند زیرا او موجودی برون‌گراست و احتیاج دارد که دائم با مردم و در بین مردم باشد و از آنها تملق بشنود.

اسب در رابطه با جنس مخالف موجود ضعیفی است. او به خاطر عشق از همه‌چیز می‌گذرد به خود محرومیت می‌دهد و کارهای دیگر را کنار می‌گذارد. درست به همین دلیل است که برخلاف روحیه مثبت و برون گرایش اغلب خشک و سرد به نظر می‌رسد. اما اگر بتواند بر این ضعفش غلبه کند و اگر جاه‌طلبی‌هایش بر شهواتش غلبه کند در زندگی به موفقیت‌های زیادی خواهد رسید.

اسب با بز زندگی خوشی خواهد داشت. آن‌ها دست همدیگر را خواهند گرفت و درست در لبه پرتگاه زندگی روی یخ‌های مشکلات سر خواهند خورد. این همانجایی است که تلون مزاج و بوالهوسی‌ها و شوخ‌طبعی‌های بز خودخواهی‌های اسب را اقناع خواهد کرد. هیچکدام از آنها هم به دلایل دوام این رابطه آگاهی ندارند و چه از این بهتر

طالع بینی کامل متولدین سال اسب -

به دلایل متفاوتی اسب می‌تواند زندگی مسالمت جویانه ای با سگ و یا ببر داشته باشد این دو گرفتار مسائل روحی و شخصی‌شان هستند و توجهی به تزلزل جنبه‌های رمانتیک در اسب ندارند. تا وقتی‌که آنها دلواپس مسائل شخصی‌شان هستند اسب هم می‌تواند زندگی شخصی خودش را تعقیب کند. هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد اسب هرگز نباید با موش ازدواج کند.

بخصوص اگر زن اسب و مرد موش باشد و بخصوص اگر اسب، اسب آتش باشد. (۱۲۸۵-۱۳۴۵) هر نوع رابطه‌ای بین این دو موجود عاشق‌پیشه و هوس‌باز تنها می‌تواند به آتش‌سوزی واقعی منجر شود.

کودکی و نوجوانی اسب پر از فراز و نشیب خواهد بود. در جوانی خانه و خانواده‌اش را ترک می‌کند و همین مسئله ناامیدی‌های بعدی زندگی او را باعث خواهد شد. زندگی عشقی‌اش نیز هرگز بی‌دردسر و گرفتاری نخواهد بود. اما در پیری به آرامش و آسایش خواهد رسید.

سال‌های ۱۲۸۵ – ۱۳۴۴ – ۱۴۰۴ و غیره که سال‌های اسب آتش شناخته شده سال خوبی برای اسب و برای خانواده اسب نیست. زیرا که در این سال‌ها جنبه‌های خوب وجود اسب به جنبه‌های بد تبدیل می‌شود و عقیده … عمومی در خاور دور بر این است که در این سال‌ها هر گرفتاری ممکن است به خانواده نازل شود مرد و زنی که در سال اسب آتش به دنیا آمده از است نظر روحیه با متولدین سال‌های اسب معمولی یکی است جز آنکه این دسته در صفات خوب و بدشان افراط بیشتری دارند. بیشتر کار می‌کنند بیشتر به دنبال استقلال هستند و متأسفانه بیشتر خودخواه طبیعت هیجانی و خودخواهی دیوانه‌وار آن‌ها باعث گرفتاری‌های زیادی در زندگی عشقی‌شان خواهد شد.

معمولاً متولدین سال اسب آتش بیشتر بر روی افراد خانواده خود نفوذ دارند.

ولی عقیده عمومی اینست که متولدین این سال‌ها گرفتاری بیشتری برای خانه‌ای که در آن به دنیا آمده‌اند و یا خانه‌ای که خود به وجود آورده‌اند فراهم خواهند کرد.

متولدین سال اسب آتش مشاغل مهتر، جالب‌تر، استثنائی تر و البته گاهی رسواتر از متولدین سال اسب معمولی خواهند داشت.

طالع‌بینی روابط متولدین سال اسب

محاسبه حیوان سال تولد
حیوان سال تولد خودتان را نمی دانید؟

با استفاده از این ابزار رایگان سایت نقطه حیوان سال تولد خودتان را پیدا کنید و سپس طالع بینی چینی سال تولد خودتان را بخوانید.

رابطه عاطفی زنان متولد سال اسب

  • با موش:
    نتیجه آن، هیجانات روحی، خشم، دلخوری ها و طلاق خواهد بود. این راه به صفحه حوادث روزنامه ها ختم می شود و در حقیقت باید از آن دوری کرد.
  • با گاو:
    مشکل است. این دو یک دیگر را درست درک نمی کنند. اسب احساساتی و استقلال طلب، از گاو می ترسد و دائم رنج می کشد.
  • با ببر:
    خوب است. خانم اسب می تواند آتش شهوات خود را خاموش کند و همچنان آزاد و رها باقی بماند، چرا که آقای ببر به کار های دیگری سرگرم است!
  • با گربه (خرگوش):
    اگر اسب خسته نشود، امکان پذیر است. حتی در این صورت نیز گربه وفادار خواهد ماند.
  • با اژدها:
    اگر زندگی پابرجا بماند، مشکلی ایجاد نخواهد شد!
  • با مار:
    اسب عاشق پیشه و باوفاست. اگر آتش عشق خاموش شود، اسب، مار را ترک خواهد کرد و مار بی وفا تنها می ماند. این دو در کنار هم زندگی خوبی نخواهند داشت.
  • با اسب:
    خود خواه بوده این دو عاشق پر شور آنها را نجات می دهدا.
  • با بز:
    در صورت فقیر بودن خانم اسب بهتر است چنین رابطه ای شکل نگیرد و در غیر این صورت، خوشبخت خواهند بود.
  • با میمون:
    نه، اسب در زندگی به احساسات سالم نیاز دارد و حیله گری را در عشق نمی پسندد.
  • با خروس:
    نه، خانم اسب همسرش را در میان پرهای زیبا گم خواهد کرد! عشق برای مهم تر از هر چیز است.
  • با سگ:
    بله، چون سگ زندگی اش را وقف کارهای بزرگ و اسب خود را وقف او می کند، بنابراین هر دو شاد و خوشحال خواهند بود.
  • با خوک:
    خوک از رابطه زناشویی اش رضایت چندانی نخواهد داشت و دائم از خودخواهی های اسب خواهد رنجید.

رابطه عاطفی مردان متولد سال اسب

  • با موش:
    نه! مشکلات عاطفی زیادی ایجاد می شود. این رابطه پایان خوشی نخواهد داشت.
  • با گاو:
    خانم گاو نافذ و مقتدر و اسب خودخواه و استقلال طلب است. این دو سرانجام از هم جدا می شوند.
  • با ببر:
    چرا که نه؟ اگر خانم ببر خواهان پیشرفت باشد، اسب از زندگی آرام و تفاهم آمیز، لذت خواهد برد.
  • با گربه (خرگوش):
    رابطه بسیار خوبی است. گربه در خانه ای راحت و در جمع دوستان و نزدیکانش به سر خواهد برد و همین برای او کافی است!
  • با اژدها:
    نه، اسب بسیار خودخواه است و خانم اژدها برای شکوفایی،‌به توجه فراوان نیاز دارد.
  • با مار:
    بله، اگر خانم مار از داشتن چنین رابطه ای خوشحال باشد و اگر آن قدر عاقل باشد که بتواند اسب را تحمل کند، امکان پذیر است.
  • با اسب:
    خود خواه بوده این دو عاشق پر شور آنها را نجات می دهدا.
  • با بز:
    خوب است. آنها از بودن در کنار هم خسته نخواهند شد. عوامل متعددی پایداری اسب را در عشق تضمین می کند و خانم بز احساس امنیت خواهد کرد.
  • با میمون:
    توصیه نمی شود. این دو هرگز یک دیگر را درک نمی کنند.
  • با خروس:
    در صورت اجبار، امکان پذیر است؛ اما این رابطه ناپایدار است و خروس صدمه خواهد دید.
  • با سگ:
    بله، چرا که نه؟ سگ ـ که نگران اهدافش است ـ خود را با میل و رغبت در اختیار اسب قرار می دهد و حسود هم نیست.
  • با خوک:
    اسب با خودخواهی ویژه اش از خوک سو ء استفاده خواهد کرد و خوک روی خوشبختی و شادی را نخواهد دید.

رابطه دوستی متولد سال اسب

  • با موش:
    حرفش را هم نزنید! آنها با یک دیگر سازش نمی کنند.
  • با گاو:
    خواسته ها نگرش این دو به زندگی، یکسان نیست.
  • با ببر:
    آنها تمام شب به بحث و جدل می پردازند، اما به واقع، شیفته یکدیگرند!
  • با گربه (خرگوش):
    یک رابطه اجتماعی عالی و چه بسا یک دوستی واقعی.
  • با اژدها:
    هرگز. اسب خودخواه است،‌انتظارش از دیگران زیاد است ولی توقعات آنان را بر آورده نمی سازد، حال آنکه اژدها تا حد زیادی پاسخ گوی انتظارات دور و بری هاست و به همان اندازه از آنان انتظار دارد.
  • با مار:
    بله، مار خشم و بی قراری اسب را فرو می نشاند.
  • با اسب:
    خوب است. هر یک از آنها به استقلال دیگری احترام می گذارد.
  • با بز:
    بله، جست و خیزی خنده دار بر لبه پرتگاه.
  • با میمون:
    نه، اسب هرگز به میمون اعتماد ندارد و حق هم با اوست!
  • با خروس:
    رابطه اجتماعی آنها در میهمانی ها زبانزد همگان خواهد شد.
  • با سگ:
    آنها درباره سیاست بحث خواهند کرد، البته اگر باهم موافق و متحد باشند! چرا که نه؟
  • با خوک:
    خوک ساکت و بردبار خواهد بود و حق با اوست.

رابطه شغلی متولد سال اسب

  • با موش:
    شراکت این دو امکان پذیر نیست. آنها علاقه ای به هم ندارند و برای آزار یکدیگر دست به هر کاری می زنند.
  • با گاو:
    اگر ضروری باشد، اشکالی ندارد. اسب و گاو، هر دو ساعی و صادقند و در این میان، اسب با هوش تر و چابک تر از گاو است.
  • با ببر:
    بله، ارتباط میان این دو بسیار بغرنج و مخاطره آمیز اما مفید است.
  • با گربه (خرگوش):
    سرگرمی خوبی است! گربه شیطان و حقه باز است، اما اسب می تواند در برابر او از خود مواظبت کند. چه زندگی اجتماعی جالبی!
  • با اژدها:
    آنها نمی توانند مدتی طولانی با هم همکاری کنند، اما گاهی کارها خوب پیش خواهد رفت.
  • با مار:
    امکان پذیر است. برنامه ریزی و طرح نقشه های کاری، بر عهده مار و پیاده کردن آنها بر عهده اسب خواهد بود.
  • با اسب:
    هر یک به فکر منافع خود است و این با اصول شراکت مغایرت دارد.
  • با بز:
    بله، بر نا آگاهانه موقعیت های کاری را به مخاطره می اندازد، اما اسب به اندازه کافی زرنگ و باهوش است.
  • با میمون:
    اسب خوب می داند که چگونه باید با میمون همکاری کند.
  • با خروس:
    خوب است، اما خروس نباید زیاد بر حسن نیت اسب متکی باشد، چرا که اسب نمی تواند وقت کشی و تنبلی او را تحمل کند.
  • با سگ:
    چرا که نه؟ البته به شرط آن که رابطه خود را به شراکت کاری محدود کنند و برخوردهای اجتماعی نداشته باشند.
  • با خوک:
    همکاران مناسبی نیستند. عقاید این دو با یک دیگر متفاوت است.

رابطه والدین متولد سال اسب با فرزند

  • با موش:
    وحشتناک است. به خصوص اگر مادر اسب باشد، در خانواده جنجالی به راه خواهد افتاد.
  • با گاو:
    نه، وقتی که مادر و پدر بر عقاید خود اصرار می ورزند، بچه گاو هرگز آنها را نمی بخشد. او این مسایل را درک نمی کند.
  • با ببر:
    خشنود کننده است. اسب به ببر کوچولو استقلال می دهد و او را عاشقانه دوست دارد.
  • با گربه (خرگوش):
    اسب به کارهای خود مشغول است و بچه گربه را به حال خود رها می کند.
  • با اژدها:
    هر اتفاقی بیفتد، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و هر کس برای خودش زندگی میکند.
  • با مار:
    قضاوت بچه مار درباره پدر و مادر خود کاملا جدی است و در اختلافات آنان را مقصر می شناسد.
  • با اسب:
    این دو ی دیگر را به قدری خوب درک می کنند که ممکن است مشکل ساز شود، چرا که آنها بیش از اندازه به هم متکی هستند.
  • با بز:
    خوب است. بچه احساس خوشبختی می کند، اما کمک زیادی به او نمی شود.
  • با میمون:
    هیچکش به دیگری کاری ندارد، پس مشکلی هم پیش نخواهد آمد.
  • با خروس:
    جوجه کوچک و ناامید می شود. او می خواهد محبت پدر و مادرش را به خود جلب کند، اما آنها فقط به او می خندند.
  • با سگ:
    سگ خودخواهی اسب را درک نمی کند، اما به هیچ وجه نیازی به اسب ندارد.
  • با خوک:
    نمی توان این رابطه را بهترین دانست. خوک کوچولو تحمل خودخواهی اسب را ندارد. اسب هیچ چیز را درک نمی کند، اما این موضوع برای هیچ یک از آنها زیاد مهم نیست!

مشاهیر متولد سال اسب

ابتدا از اسب‌های آتش شروع می‌کنیم: سیسرو، رامبرانت، کورنلیوس … و دیوی کروکت.
چیزی که در اسب‌ها در اولین نظر به چشم می‌خورد، هیجان شدید جمع‌گرایی و پرکاری است. به این منظور، شارلمانی، روزولت، لنین، خروشچف، آلدوس هاکسلی و هرتزوگ مثال‌های خوبی هستند. در اینجا با کمال تعجب به لویی پاستور برمی‌خوریم که زندگی چندان اسب‌واری نداشته است.

اما در بین اسب‌ها، تعداد زیادی از عاشقان مشهور تاریخ را پیدا می‌کنیم که در راه عشق فداکاری‌های زیادی کرده‌اند، مثل ادوارد هشتم، پادشاه انگلستان.

بقیه متولدین سال اسب‌: دلاکروا، نیوتن، ژرژ براک، بوفالو بیل و بودوئن، پادشاه بلژیک

نقطه
Logo