فال ازدواج زن اسفند با مرد مرداد

سازگاری زن اسفند با مرد مرداد آن‌ها را در یک منطقه خاکستری قرار می‌دهد. از یک سو، آن‌ها عناصر طبیعی هستند که کاملاً در مقابل هم قرار دارند، به ترتیب آب و آتش. همانطور که گرمای شعله آب را تبخیر می‌کند، مرد مردادی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است، قادر به خسته کردن حال و هوای زن اسفند است. از سوی دیگر خانم ماهی می‌تواند با ریختن احساسات مخالف در دفاع از خود، آتش را خاموش کند. از طرفی، این دو می‌توانند به یکدیگر دقیقاً آنچه نیاز دارند را ارائه دهند. نماینده عناصر آب به ساحل، پشتیبانی مداوم و حفاظت از محیط تهاجمی نیاز دارد. اسد، همچون آتش کمپینگ، به یادآوری‌های مداوم از درخشندگی و زیبایی‌اش نیاز دارد.

این دو نفر دیدگاه‌ها، نگرش‌ها و چرخه‌های زندگی بسیار متفاوتی دارند. مرد مرداد نشانه‌ای از خورشید است؛ او شور و شوق، روحی قوی و وسیع دارد. همانند نور در آسمان، نشانه آتش می‌خواهد کانون توجه باشد، بهترین و زیباترین. او خودمحور است، اما با این حال عادل و شریف. همیشه به کسی که نیاز دارد کمک می‌کند، اما در مسیر رسیدن به هدفش از روی سر رقبا بدون تردید عبور می‌کند. یک مرد مردادی بدون تحسین دیگران نمی‌تواند وجود داشته باشد و به همین دلیل همواره خود را با مخاطبانی قدرشناس احاطه می‌کند که با احترام به او نگاه می‌کنند. او قدرتمند و شجاع است و می‌داند چگونه اهداف را تعیین و به دست آورد.

1

سازگاری کلی ماهی و شیر در فال هندی

خانم ماهی‌ تقریباً کاملاً مخالف نشانه آتش است. او سازماندهی ذهنی ظریفی دارد و اغلب در احساسات خود ناپایدار است، که این موضوع به صورت استعاری در نمادش هم نشان داده شده است، دو ماهی کوچک که در جهات مخالف شناور هستند. اسفند تحت حکمرانی نپتون است، که به متولد این ماه، تخیل قوی و خیال‌پردازی که اغلب با توهمات مخلوط هستند، می‌بخشد. زن اسفند اغلب از خودش مایوس و ناامید است و رنج می‌برد و به افسردگی فرو می‌رود. سازگاری زن اسفند با مرد مرداد می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا آن‌ها می‌توانند چیزهای زیادی به یکدیگر بدهند. خانم ماهی با توانایی‌هایی مانند همدلی مجهز شده است، که به او اجازه می‌دهد تا همسرش را در عمیق‌ترین سطح حس کند و پشتیبانی لازم را به او بدهد. در مورد شیر، این حمایت به رسمیت شناختن دستاوردهای او و ارتقاء به سکوی افتخار است.

خانم ماهی‌ به نوبه خود، به دلیل احساس ناراحتی و بی‌امنیتی در برابر جهان، به همدمی قدرتمند نیاز دارند، که برای این نقش، آقای شیر به عنوان پادشاه حیوانات بیشترین سازگاری را دارد. شیر پس از کسب وفاداری و عواطف واقعی از طرف مقابل، حتماً او را تحت مراقبت خود قرار داده و از تمام موانع دفاع خواهد کرد. فال سازگاری زن اسفند با مرد مرداد شراکتی دلپذیر را برای آنها پیش‌بینی می‌کند، اما با این هشدار که باید زمان کافی بگذرد تا اهمیت یکدیگر را درک کنند. اولین دیدار، به طور معمول، احساسات مثبتی را بین طرفین ایجاد نمی‌کند، زیرا آنها بسیار متفاوت هستند ونمی‌توانند به سرعت پیوند روح‌ها را حس می‌کنند.

فال ازدواج زن اسفند با مرد مرداد
2

سازگاری کسب‌وکار ماهی و شیر

همخوانی زن اسفند با مرد مرداد در کسب و کار کاملاً موفقیت‌آمیز نیست. به عنوان اعضای یک تیم، آن‌ها تلاش می‌کنند تا یکدیگر را نادیده بگیرند. اگر خانم ماهی رهبر باشد و آقای شیر زیردست، اولی برای مقابله با کارمندی مدعی و حریص به دلیل عدم اطمینان به خود دست و پنجه نرم خواهد کرد. در حالت برعکس، این دو ممکن است در هم تنیده شوند، از یک طرف اسفندی اجرایی مطیع، معمولاً به رویاپردازی و خیال‌پردازی می‌پردازند. در این حالت، کارفرمای سخت‌گیر ممکن است از تأخیر کارمند خود بسیار ناراضی و عصبانی شود. موفق‌ترین همکاری در کسب و کار مشترک است، جایی که آن‌ها می‌توانند به عنوان شرکای برابر (یا تقریباً برابر، اسد همچنان خواهان اصلی بودن است) نتایج مهمی تولید کنند.

3

سازگاری دوستی برج اسد و حوت

سازگاری زن اسفند با مرد مرداد در دوستی می‌تواند بسیار خوب باشد. حس زن اسفند اینگونه است که من عنصر آب را دوست دارم، اما حتی در اعماق روح خودم هم به خودم می‌بالم که چنین همراه قوی و کاریزماتیکی دارم. آب نشانی قابل اعتماد و صادق است. در موقعیت‌هایی که او تحت تأثیر احساسات قوی و خشمگین قرار گرفته است، آقای اسد می‌تواند به او مشاوره‌های عملی دهد. آقای اسد همچنین از خانم ماهی به عنوان دوست قدردانی می‌کند، چرا که توانایی درک و پذیرش شخصیت ناآرام او را دارد.

4

سازگاری عشقی ماهی و شیر

زن اسفند و مرد مرداد تفاوت‌های بنیادین دارند. با این حال، ستارگان در طالع‌بینی می‌توانند به گونه‌ای هماهنگ شوند که سازگاری این دو در عشق کافی باشد و به آن‌ها امکان دهد تا یک رابطه دلپذیر را توسعه دهند. عوامل مختلفی در خلقیات و دیدگاه‌های منحصر به فرد این دو نسبت به زندگی دخیل هستند. در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که این‌ دو با یکدیگر مغایرت دارند. اسد نشانی آتشین، برون‌گرا و جذاب است. او از هیچ‌کس نمی‌ترسد و با خوشحالی بهترین ویژگی‌های خود را نمایش می‌دهد و از شریک خود در تمام جلالش با افتخار یاد می‌کند. اسفندی ها در رفتارشان محتاط‌تر و محدودتر هستند. آن‌ها به زمان نیاز دارند تا دیگری را بررسی کنند، و بتوانند شروع به اعتماد کردن و افشای رازهای روحشان کنند.

اگر جاذبه‌شان پایدار بماند، رابطه‌شان شدید و رمانتیک خواهد بود. با همراهی مهربان و خجالتی مثل ماهی، شیر نرم‌تر می‌شود و از مراقبت و گرمایی که از طرف ماهی دریافت می‌کند لذت می‌برد. او نگاه‌های تحسین‌آمیز ماهی را می‌بیند و متوجه می‌شود که مرکز جهان او است. با احساس قدرت و عظمت شیر، خانم ماهی هم آرامش و تسکین می‌یابد. سازگاری بین زن اسفند با مرد مرداد در یک رابطه می‌تواند مفید باشد اگر هر دو طرف بخواهند از یکدیگر چیزی یاد بگیرند.

 سازگاری عشقی ماهی و شیر
5

سازگاری جنسی ماهی و شیر

سازگاری زن اسفند با مرد مرداد در رابطه جنسی نسبتاً شکننده و مبهم است. در ابتدای رابطه، زمانی که شور و شوق‌ شعله‌ور است، هر دو برای سکس مناسب خواهند بود. و سپس، در عرصه صمیمیت، پیچیدگی‌ها ممکن است پیش بیاید. آقای اسد فردی پرشور و سوزان از زودیاک است که از لذت جسمانی لذت می‌برد. او عادت دارد تا در همه جا، حتی زیر پتو، برتری و کنترل داشته باشد و اصرار دارد که مرکز توجه باشد و تمام تحسین‌ها را دریافت کند.

خانم ماهی از طبیعتی ملایم و بسیار حساس برخوردار است. برای او، فعالیت جنسی به خودی خود هدف نیست. به عنوان عنصر آب، تاکید تقریبا کاملی بر مقدمات عشق‌بازی و ایجاد فضایی رمانتیک دارد. برای او، سکس بیشتر از ارضای غریزه جنسی و خواسته‌های بدنی است. این یک عمل روحانی است که شامل ادغام دو روح می‌شود. متاسفانه برای شیرها، چنین دیدگاهی ناآشنا است. آن‌ها می‌توانند در این زمینه به بحث بپردازند زیرا علامت آتش همیشه برای سکس پرشور آماده است، اما ماهی‌ برای این کار به نگرش منحصر به فردی نیاز دارند. این دو باید یاد بگیرند که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و برای حفظ ارتباط‌شان به توافق برسند.

6

سازگاری خانوادگی ماهی و شیر

سازگاری زن اسفند با مرد مرداد در ازدواج می‌تواند از معمولی تا عالی متغیر باشد. این تفاوت بر اساس جنسیت نشانه‌ها، فال‌های شخصی و نقشه‌های تولد متفاوت خواهد بود. روابط رمانتیک که طبیعتاً پس از آشنایی شکل می‌گیرند می‌توانند برای هر دو فرد مفید و لذت‌بخش توصیف شوند. با این حال، واحد خانوادگی که بعداً تشکیل شده و وظیفه متقابلی را بر زوج تحمیل می‌کند، مشکلات قابل توجهی را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. در این نقطه، عواطف کمرنگ شده‌ و هر یک از طرفین می‌توانند یکدیگر را بدون عینک‌ توهم ببینند. در چنین لحظه‌ای، مردم معمولاً تنها بر نقایص یکدیگر تمرکز می‌کنند. عنصر آب متوجه می‌شود که همراهش بیش از حد مغرور است و به ندرت به دیگران توجه می‌کند. آقای اسد از احساسات بیش از حد خانم ماهی نفرت دارد.

آقای شیر ممکن است بعد از مدتی از ناپایداری هیجانی همسرش خسته شود، به ویژه اگر شریک زندگیش نیز بدون اینکه متوجه شود سعی در تسلط بر پادشاه حیوانات داشته باشد، که او اصولاً این را تحمل نخواهد کرد. ماهی می‌تواند بسیار حسود شود زیرا مرد مردادی آتشین وقت زیادی را در محیط‌های دیگر می‌گذراند و تلاش می‌کند تا آن‌ها را با انرژی مثبت پر کند. با این حال، اگر احساسات عمیق و واقعی بین آن‌ها وجود داشته باشد، سازگاری زن اسفند با مرد مرداد در زندگی خانوادگی قول می‌دهد که بسیار مثبت باشد. شیر در عشق، از همسر کم توان‌ترش مراقبت خواهد کرد و او را از تجربیات ناخوشایند محافظت می‌کند. ماهی نیز از روی قدردانی، به طور منظم پایه پادشاهیش را گردگیری خواهد کرد!

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo