معنی کارت هشت جام در تاروت

در هشت جام، مردی از هشت جامی که در پیش‌زمینه اند دور می‌شود. جام ها به گونه ای چیده شده اند که به نظر می رسد یکی از آنها گم شده است، نشانه ای از کمبود احساس رضایت و کمال. مرد با احساس از فقدان و ناامیدی به این جام ها پشت کرده و به سوی کوهستان می رود. رودخانه ای در نزدیکی نماد احساسات اوست، و کوه ها نشان دهنده این آگاهی هستند که این سفر آسانی نخواهد بود (اگرچه برای خوشبختی واقعی طولانی مدت لازم خواهد بود). ماه در آسمان شب مسیر پیش رو را روشن می کند – مرد در عمق شب می رود به امید اینکه مورد توجه قرار نگیرد، که نشان می دهد ممکن است سطحی از گریز یا اجتناب در این کارت وجود داشته باشد.

تعبیر کارت تاروت هشت جام
هشت جام راست: ناامیدی، رها شدن، کناره گیری، فرار.
هشت جام معکوس: یک بار دیگر تلاش کردن، بلاتکلیفی، رانش بی هدف، دور شدن.

تعبیر فال تاروت کارت

هشت جام

وقتی هشت جام در تاروت می آید، ممکن است احساس کنید مجبور هستید از یک موقعیت ناامیدکننده دور شوید. این می تواند به معنای پشت کردن به یک رابطه ناکامل، شغل، مسیر شغلی، ترتیب زندگی یا پروژه خلاقانه باشد که زمانی منبع خوشحالی بزرگی برای شما بود اما اکنون فقط برای شما درد ایجاد می کند. شما از لحاظ عاطفی روی خود سرمایه گذاری کرده اید، اما علیرغم بهترین تلاشتان، ناامید شده اید. آنطور که انتظار داشتید نشد و متوجه می شوید که دیگر چیزی از این وضعیت به دست نمی آورید. اکنون تنها انتخاب این است که آن را پشت سر بگذارید و به زندگی خود ادامه دهید، حتی اگر هنگام خداحافظی باعث ناراحتی شما شود.

کارت هشت جام در فال تاروت

هشت جام به شما نشان می دهد که احساس می کنید چیزی از دست رفته است، به خصوص در سطح عاطفی یا معنوی، و به جای اینکه منتظر بمانید تا اوضاع بهتر شود، می دانید که باید آن موقعیت ناکامل را ترک کنید. ممکن است برای دیگران منطقی نباشد زیرا از نظر ظاهری، به نظر می رسد که شما همه چیزهایی را که آرزو می کردید دارید – اما، در اعماق وجودتان، می دانید که این به عالی ترین آرمانهای شما خدمت نمی کند، و وقت آن رسیده است که آن را رها کنید و ادامه دهید. .

هشت جام می تواند نشانه ای باشد که شما سعی می کنید از یک رابطه عاطفی مشکل دار فرار کنید یا از برخی مسائل و نگرانی های روانی عمده اجتناب کنید. جام ها در پیش زمینه مسائل عاطفی را نشان می دهند که در زندگی واقعی شما و وجود دارند. با این حال شما سعی می کنید طوری وانمود کنید که انگار آنها دیگر وجود ندارند و از برخورد با آنها امتناع می کنید. ممکن است احساسات خود را سرکوب کنید یا از گفتگوی باز با دیگران در مورد آنچه اتفاق می افتد امتناع کنید، در عوض ترجیح دهید وانمود کنید که انگار همه چیز خوب است، یا به طور کلی از صحنه دوری کنید.

هشت جام از شما دعوت می کند تا از خود بپرسید چه چیزی برای شما شادی، رضایت و رضایت را در سطح عمیق تری به ارمغان می آورد. بدون آن، ممکن است اهدافی را دنبال کنید که رضایت شما را به دنبال نداشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است فکر کنید داشتن یک رابطه طولانی مدت چیزی است که می‌خواهید، اما وقتی آن را آشکار می‌کنید، متوجه می‌شوید که این فقط رابطه طولانی‌مدتی نیست که می‌خواهید، بلکه یک ارتباط عمیق روحی با کسی است. اگر این وجود نداشته باشد، هر چقدر هم که با هم بمانید، نیازهای شما را برآورده نخواهد شد. بنابراین، اگر بارها و بارها خود را در موقعیت‌های هشت جامی می‌بینید که در آن چاره‌ای جز دور شدن ندارید، دوباره بیندیشید که شادی واقعی را کجا می یابید و اهدافتان را با ارزش‌هایتان دوباره تنظیم کنید.

تعبیر فال تاروت کارت

هشت جام معکوس

هشت جام وارونه این سوال را مطرح می کند که “آیا می مانم یا می روم؟” ممکن است بین دور شدن از یک موقعیت ناامیدکننده یا تلاش برای آخرین بار برای بهبود اوضاع گیر کرده باشید. اما سوال واقعی این است که “آیا شرایط می تواند بهبود یابد یا این یک علت گمشده است؟” با شهود خود بررسی کنید تا بفهمید که آیا باید یک فرصت دیگر به این موقعیت بدهید یا باید رها کنید و بگذرید.

کارت هشت جام معکوس در فال تاروت

اگر هشت جام معکوس با کارت های منفعل بیشتری مانند مرد به دار آویخته یا چهار شمشیر جفت شود، ممکن است نشانه آن باشد که می خواهید یک بار دیگر امتحان کنید. با این حال، اگر این کارت با یک کارت فعال تر مانند هشت چوبدست یا ارابه جفت شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که مسیر دیگری را دنبال کنید.

هشت جام معکوس از شما دعوت می کند تا به حرف دل خود در مورد مسیر بعدی خود گوش دهید. ممکن است دیگران نظری داشته باشند، اما به آنچه برای شما مهم است بستگی دارد. فقط شما می دانید که آیا این وضعیت در خدمت شماست و آیا امیدی به آینده وجود دارد یا خیر. مراقب آنچه می خواهید باشید و سپس بررسی کنید که آیا این حرکت با اهداف و رویاهای شما همسو است یا خیر.

گاهی اوقات، هشت جام معکوس می تواند نشان دهد که شما از یک مکان به مکان دیگر در حال حرکت هستید، زیرا هرگز از ماندن در یک مکان احساس رضایت نمی کنید. “مرغ همسایه غاز است” اگر این موضوع طنین انداز شد، از خود بپرسید چه چیزی شما را خوشحال می کند و چگونه می توانید زندگی را مطابق با عمیق ترین رضایت خود طراحی کنید.

نقطه
Logo