آموزش حذف اکانت اینستاگرام

دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی مدرن امروزی است. بعضی از افراد ممکن است به دلیل نگرانی درباره امنیت اطلاعات شخصی، حفظ حریم خانوادگی، کاهش تمرکز و … تصمیم بگیرند از دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دوری کنند. 

یا ممکن است برخی افراد احساس کنند که به شبکه‌های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، بیش از حد وابسته هستند و وقت زیادی را در آن صرف می‌کنند. در این صورت، حذف اکانت اینستاگرام می‌تواند به عنوان یک اقدام برای کاهش وابستگی و بهبود سلامت روحی و روانی در نظر گرفته شود.

استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی ممکن است تأثیر منفی بر روابط شخصی و ارتباطات واقعی با دیگران داشته باشد. بعضی ممکن است به دلیل اینکه احساس می‌کنند شبکه‌های اجتماعی به ارتباطات حقیقی و نزدیک با دیگران ضربه می‌زند، تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام بگیرند.

گروهی نیز ممکن است بخواهند زمان خود را به انجام کارهای بهتر و مفیدتر اختصاص دهند و میزان تمرکز خود را افزایش دهند. حذف اکانت اینستاگرام می‌تواند به عنوان یک راه برای کاهش اشغال ذهنی و تمرکز بر موارد مهم‌تر در زندگی مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت، هر فرد ممکن است دلایل شخصی خود را برای حذف اکانت اینستاگرام داشته باشد و این تصمیم به ترجیحات و نیازهای فردی وابسته است.

برای حذف اکانت اینستاگرام دو روش وجود دارد ، یکی حذف موقت و دیگری حذف دائم حساب کاربری. اگر اکانت خود را به صورت موقت حذف کنید بعدا قادر به بازیابی آن خواهید بود اما اگر حذف دائم را انتخاب کنید کلیه مطالب و اطلاعات شما برای همیشه از بین می رود . پس قبل از انجام این کار از تصمیم خود مطمئن شوید و در صورت نیاز به اطلاعاتتان، قبل از حذف دائم اکانت آن ها را دانلود کنید.

برای پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام ، ابتدا وارد صفحه خود شوید و بر روی گزینه سه خط در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید .

profile_page

سپس گزینه Setting را انتخاب کرده ، وارد بخش تنظیمات شوید و دو بارمتوالی بر روی گزینه Personal details کلیک نمایید.

personal_datails1
personal_datailes2

در ادامه بر روی گزینه Account ownership and control کلیلک کنید.

account_oenership_and_control

سپس Deactivation or deletion را انتخاب کنید.

deactivation_or_deletion

حال حساب کاربری برایتان به نمایش گذاشته می شود. بار دیگر بر روی آن کلیلک نمایید.

select_your_account

در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا میخواهید حسابتان به طور موقت مسدود شود یا به طور دائم. گزینه دوم را انتخاب کرده و دکمه continue را کلیک نمایید.

delete_account

حال اینستاگرام از شما دلیل پاک کردن حسابتان را می پرسد. یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و دکمه continue را کلیک نمایید.

too_busy

در صفحه بعدی شما باید پسورد حساب کاربری خود را وارد کرده و دکمه continue را کلیک نمایید.

enter_password

به این ترتیب حساب کاربری شما پاک می شود. اینستاگرام به شما یک ماه فرصت می‌دهد تا نظر خود را عوض کنید. اگر نظرتان عوض شد، کافی است یکبار دیگر وارد اکانت خود شوید تا همه چیز به حالت عادی بازگردد. اما پس از یک ماه پیج شما برای همیشه از اینستاگرام حذف خواهد شد و دیگر هرگز نمی‌توانید آن را بازیابی کنید.

نقطه
Logo